2021-03-31, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Emelie har definitivt klättrat till toppen av min lista. Tjejen är smart, diplomatisk o vet exakt vad hon ska säga o vilka hon ska välja! Samtidigt älskar jag hur rak o ärlig hon är o sättet hon uttrycker sig.
Finns nog ingen som jag vill ska vinna hellre!
Kör Emelie kör!!!

för mig är det tvärtom börja tröttna som fan på brudan hon var min topp 3 men hon bara sjunker mer och mer
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Emelie är som en 14 åring och vågar inte säga vad hon egentligen tänker om Vickan, Mergim och Julia minsann kan hon säga att hon inte litar på men Vickan kan hon lita på hahahhaha sluta Emelie...

Falsk! Hon har sån koll på Big Brother. Har/hade Carolina Gynning som idol men visste INTE att hon hade vunnit Big Brother? Fake fake fake!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Emelie vann en omröstning om middag om jag förstått det rätt? Sedan valde hon övriga två. Ja, Victorias snack är så mycket och så tröttsamt!

Är lite förvånad över hennes val av personer.
2021-03-31, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Experten Emelie. Orkar inte med henne mer! Blir lika illamående av henne som med Alex
Exakt deras beteende är lika som bär.
Medlem
Chollens avatar
Alltså, jag hoppas innerligt att detta som sägs spelas upp på tvn i vardagsrummet, helst på måndagsfinalen 😎😎
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för mig är det tvärtom börja tröttna som fan på brudan hon var min topp 3 men hon bara sjunker mer och mer

Jaså? Smaken är ju som baken så att säga!
Vilka är på din topp 3 just nu då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Är lite förvånad över hennes val av personer.
Ja, Viktoria har hon väl inte ens pratat med? Säkert produktionen som tipsat om det.
2021-03-31, 20:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Marcelo fyfan vilket svin han var vill jag minnas. Annica var ung, naiv och dumsnäll och fick stå ut med hans beteende för att hon gick tillbaka gång på gång. Stackaren.

Äckel-Annika var en falsk råtta! Hon förtjänade verkligen att få en skitstövel som Marcello efter vad hon gjorde mot sin pojkvän och även andra nära och kära därhemma.
Jag hoppas verkligen att hennes glamorösa liv som inflyttad stockholmare gått totalt åt helvete och att hon får sälja sin kropp för en hundring per kund. Det jävla äcklet!

Sorry för OT men jag har lite personlig inblandning i lögnerskans bravader och blir rosenrasande bara jag läser hennes namn.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-31, 20:28
Medlem
Citat:
Jaså? Smaken är ju som baken så att säga!
Vilka är på din topp 3 just nu då?

1.Simon
2.Tanja
3.Julia
2021-03-31, 20:28
Medlem
Citat:
Emelie har definitivt klättrat till toppen av min lista. Tjejen är smart, diplomatisk o vet exakt vad hon ska säga o vilka hon ska välja! Samtidigt älskar jag hur rak o ärlig hon är o sättet hon uttrycker sig.
Finns nog ingen som jag vill ska vinna hellre!
Kör Emelie kör!!!

Hahaha Hon har för fasiken sin agenda och vet precis hur och vad hon gör/ska göra. Lömsk är vad hon är! Hon har nog övat länge hemma i sin källare.
2021-03-31, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Äckel-Annika var en falsk råtta! Hon förtjänade verkligen att få en skitstövel som Marcello efter vad hon gjorde mot sin pojkvän och även andra nära och kära därhemma.
Jag hoppas verkligen att hennes glamorösa liv som inflyttad stockholmare gått totalt åt helvete och att hon får sälja sin kropp för en hundring per kund. Det jävla äcklet!

Sorry för OT men jag har lite personlig inblandning i lögnerskans bravader och blir rosenrasande bara jag läser hennes namn.

MVH/Gnomegirl.

Tyvärr bor hon nuförtiden i Kanada med ett hockeyproffs och försöker skaffa barn men de små liven väl inte fasta i hennes obehagliga livmoder. Ogillar henne skarp och vet endast detta för att jag läst det på någon jävla nyhetssida.
2021-03-31, 20:29
Medlem
Inte kollat BB på hela dagen. Tappat intresset 40 procent sedan de tog in gamla deltagare.

Missat något drama?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in