2021-03-31, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Äckel-Annika var en falsk råtta! Hon förtjänade verkligen att få en skitstövel som Marcello efter vad hon gjorde mot sin pojkvän och även andra nära och kära därhemma.
Jag hoppas verkligen att hennes glamorösa liv som inflyttad stockholmare gått totalt åt helvete och att hon får sälja sin kropp för en hundring per kund. Det jävla äcklet!

Sorry för OT men jag har lite personlig inblandning i lögnerskans bravader och blir rosenrasande bara jag läser hennes namn.

MVH/Gnomegirl.

är inte annica en tvättäkta golddigger idag till han nhlspelaren i calgary?
2021-03-31, 20:32
Medlem
Tkr det är komiskt att folk inte ser igenom Emelie? Hon har kollat alla säsonger av Bb. Hon vet va hon ska säga o vem tittarna gillar och inte. Hon nämnde det sj i bikten. Hon vet av hon ska säga och är lömsk.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men herregud, du är ju fasiken som mig i klantighet! 😂😂😂😂 Då gör det inget att Gnomis blandade ihop oss, jag gillar ju dig ändå. Men nu när alkoholen går in så kan jag inte lova att jag är lika positiv, vänta ett par timmar! DET beror helt på hur idiotierna i huset levererar. Mest troligt levererar de alls, då går jag över till kvinnan i hyddan som ska gifta sig med en ung masaj.

Fasen, jag får hålla mig nykter ikväll, jag måste faktiskt upp och köra bil tidigt imorgon bitti. Har lovat att hjälpa en kompis med lite skjuts. Bara för det kommer det säkert bli världens jävla överraskningsfest i huset och jag får sitta här med tårar i ögonen, foten i högläge så jag inte förblöder och hata deltagarna bara för att dom får festa till det och inte jag
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Äckel-Annika var en falsk råtta! Hon förtjänade verkligen att få en skitstövel som Marcello efter vad hon gjorde mot sin pojkvän och även andra nära och kära därhemma.
Jag hoppas verkligen att hennes glamorösa liv som inflyttad stockholmare gått totalt åt helvete och att hon får sälja sin kropp för en hundring per kund. Det jävla äcklet!

Sorry för OT men jag har lite personlig inblandning i lögnerskans bravader och blir rosenrasande bara jag läser hennes namn.

MVH/Gnomegirl.

Ledsen att informera att det går bättre än du hoppas för Annica. Hon bor numera inte i Sthlm men fortsätter leva ett glamoröst o tillsynes dyrt liv! Numera är hon förlovad med Elias Lindholm, hockeyspelare i NHL!
2021-03-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Tkr det är komiskt att folk inte ser igenom Emelie? Hon har kollat alla säsonger av Bb. Hon vet va hon ska säga o vem tittarna gillar och inte. Hon nämnde det sj i bikten. Hon vet av hon ska säga och är lömsk.

Vad gör du in min hjärna? haha exakt samma som jag skrev nyss
2021-03-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
för mig är det tvärtom börja tröttna som fan på brudan hon var min topp 3 men hon bara sjunker mer och mer
Samma här förut topp 3 nu i botten med Alex.
2021-03-31, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Fasen, jag får hålla mig nykter ikväll, jag måste faktiskt upp och köra bil tidigt imorgon bitti. Har lovat att hjälpa en kompis med lite skjuts. Bara för det kommer det säkert bli världens jävla överraskningsfest i huset och jag får sitta här med tårar i ögonen, foten i högläge så jag inte förblöder och hata deltagarna bara för att dom får festa till det och inte jag
Det kan jag satsa min vagina på att det icke kommer hända. Så du kan vara lugn. Herregud jag tittar ju och så händer det aldrig något.
2021-03-31, 20:34
Medlem
wolfiess avatar
Emelie är så falsk det är sjukt
2021-03-31, 20:35
Medlem
Nu märks det hur desperat Madde är när hon pratar om att hon ska frysa in sina ägg.
2021-03-31, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Vad gör du in min hjärna? haha exakt samma som jag skrev nyss

hahahaha smarta människor tänker samma Vajre gång någon av hennes vänner bråkar går hon undan för att vara så neutral som möjligt. Hon är en fasad
2021-03-31, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tyvärr bor hon nuförtiden i Kanada med ett hockeyproffs och försöker skaffa barn men de små liven väl inte fasta i hennes obehagliga livmoder. Ogillar henne skarp och vet endast detta för att jag läst det på någon jävla nyhetssida.

Ketchup <3 snälla, jag gillar ju dig. Inte varit inne på så länge i tråden nu o så ser jag detta.
Annica, kanske inte var top-of-the-life-period varken I Big Brother, eller åren sedan dess - men skriv inte sådär <3 Snälla?
2021-03-31, 20:37
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Missade jag något eller visade de ingenting av Simons gråtfest? Ville ju se vad det handlade om.

Har inte tittat på avsnittet ännu. Så de tog inte upp gråtfesten? Det var förvånande.
Vet inte riktigt vad det handlade om men att han kände sig liten inför influencers och att han saknade sin familj och mamma bl.a vet jag. Var en riktig urladdning på fyllan igår i bubbelpoolen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in