2021-03-31, 19:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Är Bianca fortfarande jurymedlem i Talang på TV4?

Ja hon var det iaf. Men det är väl slut?
2021-03-31, 19:26
Medlem
Mouchinos avatar
Nästa bråk mellan Mergim och Virran man fick gissa i appen kommer antagligen bli efter tjejernas gruppmiddag för Virran kommer snacka skit om Mergim och allt kommer antagligen att höras ut till de andra och uppgjort av BB
2021-03-31, 19:27
Medlem
SphincterAnis avatar
Vad kul att Pedram är immun tidigt denna vecka också.
Kan tänka mig att FB brunnit lite extra över att han inte ens lyfte ett lillfinger idag.
Medlem
wolfiess avatar
har dem haft sin skitsnackar middag än?

hur var allas reaaktioner när de blev valda?
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja hon var det iaf. Men det är väl slut?
Ingen aning
Läste ikapp i tråden och såg inlägg om Bianca, Caia och koppling till Madde. Tänkte då på kopplingen till TV4 genom Talang.

Nu är det dags för middagen i annexet.
2021-03-31, 19:30
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Kan tänka mig att FB brunnit lite extra över att han inte ens lyfte ett lillfinger idag.

Pedram vem?
Han har krympt i kläderna när Dompa kommit in och alfat. Pedram bröt ju för fasen ihop i helgen, när han insåg att han aldrig kan mäta sig med varken mössan eller Dompalööv!
Medlem
xrlpyts avatar
Det finns ju i alla fall tillräckligt med alkohol för en helt okej fylla för en person därinne.
Medlem
Citat:
Jag blev faktiskt otroligt berörd när jag i efterhand i appen fick se Tanja gråta i bikten.

Dom hade haft en tävling då katti och Adrian hade eldräkter på sig och fick elstötar. Tanja visade ingenting under tävlingen men grät sen i bikten för att hon fortfarande är så rädd för el och hon kände obehag av att se dom i eldräkterna.

Hon kör verkligen aldrig på "snyftkortet" inför dom andra, detta var ju för att hon blev så ledsen och gick in i bikten. Jävligt fin människa är hon!

Exakt !!!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Det var väl lite sura miner när det precis hände, men ingen orkade egentligen bry sig..
2021-03-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ja det "hänger sig" mycket för mig idag. Upptäckte igår att fb såg annorlunda ut (på mobil iaf) då notiserna inte är på samma ställe längre.
Nej, notisens var helt annorlunda. För någon timme sedan hade jag ett helt annat utseende och för kunde jag inte ens trycka. Sedan öppnade jsg ett nytt fönster i mobilen så då försvann det.

Kul att BB lämnar konversationskort som de helt skiter i. Snart blir det väl censur och BB tvingar dem att prata utifrån kortet.

Nu till den viktiga frågan! Vin eller inte vin?!
2021-03-31, 19:31
Medlem
icons avatar
Tanja är min vinnare i år oavsett om hon tar titeln BB-vinnare eller ej. Fantastisk person som jag hoppas får vara kvar länge i huset.
2021-03-31, 19:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ingen aning
Läste ikapp i tråden och såg inlägg om Bianca, Caia och koppling till Madde. Tänkte då på kopplingen till TV4 genom Talang.

Nu är det dags för middagen i annexet.

Ja Madde jobbar ju för tv4 som stylist. Hon stylar bland annat idoldeltagarna när det går på tv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in