2021-03-31, 19:02
Medlem
Ridnes avatar
Michelinkocken smakade av allas mat med en gaffel.. Tog en tugga. För att sedan sticka ner samma gaffel i allas mat och ta en tugga till. Fin livsmedelshygien.

Edit: Judith alltså.
2021-03-31, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Duktig Jackie är som fixar allt själv med middagen och även om hon säger att hon kan göra det själv så tycker jag man kan gå dit ändå och assistera henne. Vilka mer hade köksveckan då?
Funderat på det med, tycker synd om henne.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Duktig Jackie är som fixar allt själv med middagen och även om hon säger att hon kan göra det själv så tycker jag man kan gå dit ändå och assistera henne. Vilka mer hade köksveckan då?

Men hon sa ju ifrån? Det var nån som frågade henne tidigare men hon sa att hon helst ville göra det själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Hur kan de få det Simon säger till att vara fördomar?? Känner exakt likadant, blå ligger för långt ner och är därför deprimerande. Samma med pendeltågen nu om man kliver på vid centralen, knappt åkt pendel sedan de byggde om av denna anledning.
TrögVickan och TrögNardos som bara vägrar förstå vad det är han säger.
Instämmer. Att gå ändå ner till blå vid T-centralen är deprimerade. Hatar de där jävla rullbanden som alltid står stilla. Trängsel och jävelskap. Sedan är det få ”vita svenskar” men även om alla vore lika blonda och blåögda som jag hade det ändå varit så deprimerande.
2021-03-31, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Han har väl backat in i en postlåda eller nåt..

Han pratade ju om PTSD första eller andra veckan, kan mycket väl vara så att han tror att post i det står för just post.
2021-03-31, 19:05
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Säkert! Han pratade ju om PTSD första eller andra veckan, kan mycket väl vara så att han tror att post i det står för just post.

Hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag förutspår att programmet ikväll kommer att visa mycket av Simons breakdown i nuggen och att Nardos sedan tröstar honom. De klipper alltid till hans nackdel och Nardos fördel.
Pedrams breakdown fick inte ens en scen i programmet kvällen då Dennis kom in.
Pedram visas knappt i avsnitten längre.
Medlem
Citat:

simon frågade mer än en gång om hon ville ha hjälp men hon ville göra det själv alex och dompa tror jag inte ens brytt sig vem som gjort käket
2021-03-31, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Eftersom det är en "skitsnackar-middag" kommer förmodligen åtminstone ljudet från samtalet gå ut till de andra deltagarna. I så fall kan det bli intressanta samtal efteråt.

JAAAA hoppas! Den twisten hade vart spännande
2021-03-31, 19:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Deal. Alla knep är tillåtna för att få ut Rovjudith Bölex eller Milhouse
+ en triljard
2021-03-31, 19:09
Medlem
xrlpyts avatar
Vart har Jacki tagit vägen nu då, när maten är klar och alla sitter och äter?

edit: okej nu dök hon upp
2021-03-31, 19:11
Medlem
Zingo2s avatar
Hemskaste personen i huset är Emelie, fyfan kan inte med henne!!!🤮🤮🤮🤮🤮

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här