2021-03-31, 18:43
Medlem
Ridnes avatar
Juddan sade precis till Julia i Sovrum 1 att alla deltagare fick gratis sminkprodukter av produktionen när de gick in. Från MAC och Bianca Ingrosso. Bianca Ingrosso vars tidigare stylist är Madde. Bianca som följer Adrian och pushar för att folk ska rösta på Madrian. Hon har sitt finger med i spelet överallt alltså.
2021-03-31, 18:43
Medlem
Tänk om någon annan i huset förutom Adrian(kanske) hade gått igenom det Tanja gick igenom. Då hade dom stått där framme och bölat om det varje gång dom skulle hålla tal. Men glöm inte Simon är skyldig sin morsa pengar och Nardos är svart!!!
2021-03-31, 18:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jag tänkte nu sist hon kom in i Annexet att Emelie skulle ta ton och fråga vad han håller på med AD mot Madde efter deras tugg i soffan, Men det var fullt med folk i rummet så man såg vad fan kan inte prata med han nu heller om Madde....

Ingen VÅGAR fan ta bladet ur käften och säga något överhuvudtaget vare sig Madde eller Emelie sedan drasuten AD i sängen, Man funderar lite är han lika känslokall på utsidan av huset som ha är inne i huset för om hanär det då fattar jag varför kvinnor har svårt nå han!

Alla går på äggskal runt den afrikanska flickan. Ve den som skulle ta hennes sängkamrat och enabler ifrån henne. Så till den grad att hon trashar Madde bakom ryggen inför AD.
2021-03-31, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Juddan sade precis till Julia i Sovrum 1 att alla deltagare fick gratis sminkprodukter av produktionen när de gick in. Från MAC och Bianca Ingrosso. Bianca Ingrosso vars tidigare stylist är Madde. Bianca som följer Adrian och pushar för att folk ska rösta på Madrian. Hon har sitt finger med i spelet överallt alltså.
Jag frågade första veckan om Caia sponsrat BB pga SÅ många produkter syntes hela tiden, och det var någon som ba "Äru helt dum i hövve eller"

2021-03-31, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Han har väl backat in i en postlåda eller nåt..
😂😂😂😂
2021-03-31, 18:46
Medlem
Dompa ger judith komplimang=censur...🤮
2021-03-31, 18:47
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag frågade första veckan om Caia sponsrat BB pga SÅ många produkter syntes hela tiden, och det var någon som ba "Äru helt dum i hövve eller"

Jepp.. Juddan outade det precis. Ingen varning fick hon heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HERRRRREGUD. Blir genuint (lol) oroad över tanken på Madde i ett förhållande med en person som Adrian. Käre värld, folk borde jobba EMOT dem som ett framtida par och inte tvärtom. Hennes omhändertagande person och hans ambivalenta-morsgrisperson. Nej. Bara NEJ.

Japp. Han har sagt att de är så lika Madde och han. Men då tror jag han missade en hel del detaljer ....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Aha! Har sett att flera har Caia-produkter och binär väl flera som frågat vilka vuxna kvinnor som betalat för dessa överprissatta produkter.
2021-03-31, 18:49
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Undrar om det var BMW:n han snackat om?

Nu när du skriver BMW får jag ett svagt minne att jag hört ytterst lite av när han berättade om en krock. Jag kom in i live precis när han var på slutet av historien då och trodde att han bara hade "krockat litegrann" med en ny BMW och att det var det som var grejen att det var en ny bil. Förstår nu att jag nog misstolkade hela den historien då av det lilla jag hörde.
2021-03-31, 18:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Aha! Har sett att flera har Caia-produkter och binär väl flera som frågat vilka vuxna kvinnor som betalat för dessa överprissatta produkter.

Man undrar ju lite hur mycket inflytande hon har eftersom hennes förra stylist Madde är en deltagare också. Kan det verkligen vara en slump? I think not.
2021-03-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Jag har också sagt att maddes enorma sminkväskan förmodligen är spons. Det känns ändå rätt så givet, varför skulle företag inte försöka få lite gratisreklam?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in