2021-03-31, 17:54
Medlem
Emelie valde victoria som ätut utemat senast för 2 dgr sen ist för orginalarna
2021-03-31, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Trist att de tog in BB-deltagare från förra säsongen och inte några BB-legendarer istället.
Ååååh vad roligt det vore. Kiss-Peter och Gurkan ”en kebab+2 pizzor om dagen” kostguru!!!!! 😍
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Eftersom han inte bryr sig när Madde mår skit men bryr sig om alla andra så får man nästan för sig att hans empati är spelad också. Han börjar kännas mer och mer falsk för varje dag tycker jag.

Kryper fram mer och mer och det är det som är intressant hur en del människor förändras i vissa miljöer och situationer. Jag tror som du skriver att Adrian är mer inne för spelet än vad många tror och då måste han vinna så mångas lojalitet som möjligt och då måste man anstränga sig till max för att inte visa sina svagheter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vilka roliga middagsgäster, fyfan de 3 värsta i huset!🤮
haha vem fan väljer vickan och madde, jobbigaste och tråkigaste människorna i huset typ, kunde valt dennis som hon delar säng med och typ mergim eller nåt... SUCK
2021-03-31, 17:56
Bannlyst
Om man skriver nåt negativt om Adrian på hans insta så blir man blockad, är det hans mongosyrra som driver kontot lr?
2021-03-31, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han är inte bara iskall, han är ego också! Ser det när det gäller vanlig mat också och fler vill ta omtag. Adrian tar ständigt extra fast fler är hungriga.

Bedrövligt uppförande och beteende. Mammas gosse. Bor säkert hemma hos mamma och pappa fortfarande ... den där jättebebisen.
2021-03-31, 17:57
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Hoppas jag att dom gör vad är meningen med det annars

Ja jag menar såklart att de ska visa den
2021-03-31, 17:58
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23

Vidrig.

Vad tror ni om Madde ikväll. Vågar hon fråga chans på AD?
2021-03-31, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu får alla som röstade på emelie skylla sig själva det fattade väl alla att hon skulle välja madde och en av dem nya och då vickan var den enda som satt löst tog hon henne hon är falskast av dem alla i huset
Jag tror detta eventuellt var ett strategiskt val av Emelie. Eftersom Mergim fick städuppdraget imorse så tror hon kanske att tittarna tagit Victorias parti i gårdagens bråk. Little does she know.
2021-03-31, 17:59
Medlem
Citat:

Börjar tro att hon på riktigt saknar empati. Hon är ice cold.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Kryper fram mer och mer och det är det som är intressant hur en del människor förändras i vissa miljöer och situationer. Jag tror som du skriver att Adrian är mer inne för spelet än vad många tror och då måste han vinna så mångas lojalitet som möjligt och då måste man anstränga sig till max för att inte visa sina svagheter.

Precis. Det är nog nästintill omöjligt att spela en roll 24/7 inför kameror. För eller senare så gör man bort sig. Om han nu är så kalkylerad och bara inne för att vinna så borde han förstå att sättet han hanterar Madde på inte kommer ge honom pluspoäng till exempel.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Hon kanske inte tänkte på maten som belöning i sig utan att hon kände Vicky minst och vill lära känna henne.

Jag tycker dock det var pissdåliga val, men det är ju bara för att jag avskyr Vicky och tycker Madde är så tråkig.
Jag skiter i vem som åt utemat nyligen. Jag vill ha underhållningen bara

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in