2021-03-31, 17:36
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Haha efter Emelies senaste bikt i appen hoppas jag innerligt att hon vinner middagen
Vad sa hon?
2021-03-31, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Vad sa hon?

typ att alla är skådepelare och kollar vad kameran är för att få flest röster och vinna omröstningar och så är det så komiskt att hon vinner nu
2021-03-31, 17:38
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Varför röstar man på Emelie? Hon kommer välja Joel och Madde och Om hon väljer Madde så kommer deras samtalsämne vara Adrian. Orkar ni verkligen med det?

Om hon väljer Madde och de pratar om Adrian kanske någon kan ge henne mod till att snacka med honom, eller få henne att komma på andra tankar.
2021-03-31, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
Eller se till att dom festar ordentligt. https://youtu.be/gfLE0spa6kM
Kolla 45:00 och fram.

HAHAHA JAAA Det var tider det! Jag minns den säsongen

Tyvärr går BB då och BB nu inte ens att jämföra. Det är 2 helt olika program. Mkt pga PKsamhället som vi har idag. Inte ens hälften av dåtida BB skulle vart tillåtet idag.

Du skulle förresten kunna skicka den länken till 14isarna på IG som sitter o skriker åt småskit som händer i huset. Till exempel till spoilerkontot phexonblablabla. Då får dem något att jämföra med
2021-03-31, 17:41
Medlem
Raskaoverisens avatar
Dem spelar och är Fake i huset är Simon,Adrian och Nadros allt handlar om skapa Fake relationer med dem andra deltagarna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Vi kan hoppas, önska och tro att de ska visa klipp av skitsnackande deltagare eller livestreama annexet inför hela huset. Men jag tror att vi alla innerst inne vet att ”skitsnackarmiddag” i BB2021 innebär en helt vanlig middag, där deltagarna får prata om vad de vill, och inget roligare än så

Tyvärr. Men HOPPET LEVER som aldrig förr, trots att förhoppningar gång på gång slaktas totalt. Det känns som att produktionen ligger i för att skapa drama nu trots allt, även om det i mitt tycke fallerar en smula då det enbart blivit att ALLT kretsar kring Mergim och Victoria sen de kom in. Om det är så att de försvinner igen snart så hade det inte dröjt många minuter innan resterande deltagare återigen suttit i ring och deklarerat sin kärlek för varandra och livet. 🤪
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Om hon väljer Madde och de pratar om Adrian kanske någon kan ge henne mod till att snacka med honom, eller få henne att komma på andra tankar.
Jo men tjena ha Joel i ett dyl samtal fungerar inte för han är en cockblocker gillar mer på Vicky än ngn annan!
2021-03-31, 17:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja jag såg det också och jag tror Jackie sa att man kan vänta lite tills alla fått tagit men det här är en riktigt dålig sida hos Adrian eftersom det är en självklarhet när det bara finns en viss mängd av något att man ser till att alla får lika mycket. Usch! Det kan tyckas vara en bagatell för många men det är i just det här detaljerna man kan få reda på hur en person fungerar. Ha kanske inte tror att det syns men jag har sett det många ggr. Kanske han har vuxit upp i överflöd och lyx och aldrig behövt dela med sig men då får han allt ta och lära sig det tycker jag.

Han är inte bara iskall, han är ego också! Ser det när det gäller vanlig mat också och fler vill ta omtag. Adrian tar ständigt extra fast fler är hungriga.
2021-03-31, 17:45
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
typ att alla är skådepelare och kollar vad kameran är för att få flest röster och vinna omröstningar och så är det så komiskt att hon vinner nu
hon är hemsk
2021-03-31, 17:47
Medlem
herpesvårtas avatar
Så taggad för denna tema Adrian middag nu
2021-03-31, 17:48
Medlem
Tanja sitter och rullar havrebollar med sina äckliga ringar på. Sedan smakar hon på det och SPOTTAR UT DET I BUNKEN och rullar sedan vidare. Säkert pillat i röven/örat/fiffin och inte tvättat händerna på hela dagen. 🤮 Till och med snubben på DC blir äcklad då han zoomade in på hennes händer.
2021-03-31, 17:48
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han är inte bara iskall, han är ego också! Ser det när det gäller vanlig mat också och fler vill ta omtag. Adrian tar ständigt extra fast fler är hungriga.

Ja de lagar ju maten efter hur många de är och de får säkert inte in så mycket mer. Hört det flera gånger att de säger till hur många bitar som gäller per person men det gäller inte Adrian har jag märkt! Ful sida hos honom, så då har vi någonting på honom iaf då hans framtoning är att ligga lågt genom att vara den neutrala och empatiska i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in