2021-03-31, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Då blir det istället upp till produktionen att sysselsätta dem med annat och göra rolig TV av en fungerande grupp. Mer småtävlingar, teman, utmaningar osv. Det hade jag tyckt varit roligt. Nu har det vart sjukt mkt dötid och NEJ DET är inte roligt att kolla på.
Men jag personligen kan tycka att det är intressant att se en fungerande gruppdynamik. Vill man ha mycket drama o bråk så kan man välja att se på PH istället.

Eller se till att dom festar ordentligt. https://youtu.be/gfLE0spa6kM
Kolla 45:00 och fram.
2021-03-31, 17:31
Medlem
Ursäkta mig men, hade mina barn haft Alex som lärare hade jag nog fan blivit jävligt orolig. Anspelar på sex konstant och är bara allmänt creepy. Det vänder sig i min mage varje gång jag ser o hör honom.
2021-03-31, 17:32
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Emelie har stort försprång och borde ta hem middagen
Men vilka väljer hon
Hon står närmast Joel,Nadros och Madde
Eller väljer hon sitt lag med Victoria och Alex Viccan är inte förtjänt en middag efter 2 förluster i sitt Team

Hon kanske väljer Dennis
2021-03-31, 17:32
Medlem
icons avatar
Är så tacksam att BB släppt in Jullan just de här dagarna. Är ledig och har möjlighet att ha på BB i bakgrunden. Perfekt tajmat för en gång skull
2021-03-31, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
https://youtu.be/gfLE0spa6kM

Kolla från 45:00 och fram. Lite annorlunda fester på den tiden. Inte så jävla mjäkigt som idag.

ja allt var bättre på den tiden
Medlem
wolfiess avatar
Varför röstar man på Emelie? Hon kommer välja Joel och Madde och Om hon väljer Madde så kommer deras samtalsämne vara Adrian. Orkar ni verkligen med det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Det har inte framgått om den som vinner omröstningen får välja helt fritt bland alla i huset eller inte.

Oj, det stämmer! Tänkte fel i och med att VI endast fick rösta på någon av de som hänger löst. Snurrade till det. Skyller på coronahjärna, hehe.
Medlem
uardozs avatar
Vi kan hoppas, önska och tro att de ska visa klipp av skitsnackande deltagare eller livestreama annexet inför hela huset. Men jag tror att vi alla innerst inne vet att ”skitsnackarmiddag” i BB2021 innebär en helt vanlig middag, där deltagarna får prata om vad de vill, och inget roligare än så
2021-03-31, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Haha efter Emelies senaste bikt i appen hoppas jag innerligt att hon vinner middagen

ja men komiskt att hon får flest röster nu när hon klagar på det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Varför röstar man på Emelie? Hon kommer välja Joel och Madde och Om hon väljer Madde så kommer deras samtalsämne vara Adrian. Orkar ni verkligen med det?

Ellerhur så jävla tråkigt
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men han gör alltid på samma sätt. Dessutom var det typ fyra-fem bitar kvar. Var de bitarna automatiskt Vickans att ge bort till Adrian? Ingen jättestor grej, men ser det ständigt när det kommer till honom hur han roffar åt sig av allt ätbart.

Ja jag såg det också och jag tror Jackie sa att man kan vänta lite tills alla fått tagit men det här är en riktigt dålig sida hos Adrian eftersom det är en självklarhet när det bara finns en viss mängd av något att man ser till att alla får lika mycket. Usch! Det kan tyckas vara en bagatell för många men det är i just det här detaljerna man kan få reda på hur en person fungerar. Ha kanske inte tror att det syns men jag har sett det många ggr. Kanske han har vuxit upp i överflöd och lyx och aldrig behövt dela med sig men då får han allt ta och lära sig det tycker jag.
Senast redigerad av Mouchino 2021-03-31 kl. 17:41.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Håller Jackie på att tappa det totales eller?

Jätte konstig människa, får aldrig grepp om henne. Visst, hon är ofta glad och positiv och det är ju bra.
Men sen är det totalt blankt. Och hon är fruktansvärt irriterande med sitt "fucking" i varje mening

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in