2021-03-31, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det som Nardos sa om Madde till Adrian, vilken dag var det? (Innan eller efter måndagsfinalen som var)
Söndags (natten innan finalen)
Medlem
Conny63s avatar
Dom här omröstningar är som sagt riggade
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sa simon precis adrian och anksjärt???? om vicky

Haha, det hoppas jag. Han benämnde henne även som ”hon med fula läppar” innan hon kom in i huset, vilket hon fått höra och blev mycket kränkt över
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tisse!
Den här situationen med Adrian och Madde börjar bli riktigt tragisk nu. Jag har kollat liven typ 24/7 och mitt intryck är att båda har ett genuint intresse för varandra och att båda är otroligt fina människor. Tycker också att dom passar väldigt bra ihop. Nardos har nu lurat Adrian att Madde bara är ute efter röster i relationen med honom. Förmodligen är Nardos avundsjuk eller svartsjuk. Adrian har därför tagit avstånd från Madde i flera dagar. Jag tycker man ser att Madde på riktigt mår skitdåligt över detta. Hon försöker hålla humöret uppe, men på ögon och kroppsspråk ser man smärtan. Hon gråter sig till sömns ute i soffan. Det gör otroligt ont i mig att se detta. Till detta kommer att Victoria sagt till Adrian att han uppfattas som en mes på utsidan.

Det ska vara väldigt extrema fall när produktionen ska gå in och påverka relationerna i huset, men nu när Madde mår så dåligt tycker jag faktiskt det är befogat. Visst, någon av dom borde ha tagit initiativ att prata mellan fyra ögon. Berätta vad dom känner för varandra och prata ut ostört. Men nu när inte det händer och den dåliga relationen bygger på en vidrig lögn så tycker jag att produktionen har ett ansvar att göra något. Kalla in dom i bikten och kanske förklara situationen eller åtminstone få dom att prata med varandra. För Madde ska inte behöva gå runt att må skitdåligt över detta.

Herregud du tar varenda ord ur min mun.
Håller med dig till 100%. Säga vad en vill om att Madde kanske känner mer, men Adrian har absolut visat saker. Men nu klarnar det när han varit på ett annat sätt kring henne de senaste dagarna. Nu måste fan Maddes närmaste göra någonting, framförallt för Maddes välmåendes skull.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Det som Nardos sa om Madde till Adrian, vilken dag var det? (Innan eller efter måndagsfinalen som var)
jepp det var Lördag el Söndag har jag för mig att detta hände!
2021-03-31, 16:54
Medlem
Citat:

Innan va på lördags natt vid 1 tiden
2021-03-31, 16:55
Medlem
Pimmus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hur kan man rösta på denna patetiska människa?
Precis
2021-03-31, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tisse!
Den här situationen med Adrian och Madde börjar bli riktigt tragisk nu. Jag har kollat liven typ 24/7 och mitt intryck är att båda har ett genuint intresse för varandra och att båda är otroligt fina människor. Tycker också att dom passar väldigt bra ihop. Nardos har nu lurat Adrian att Madde bara är ute efter röster i relationen med honom. Förmodligen är Nardos avundsjuk eller svartsjuk. Adrian har därför tagit avstånd från Madde i flera dagar. Jag tycker man ser att Madde på riktigt mår skitdåligt över detta. Hon försöker hålla humöret uppe, men på ögon och kroppsspråk ser man smärtan. Hon gråter sig till sömns ute i soffan. Det gör otroligt ont i mig att se detta. Till detta kommer att Victoria sagt till Adrian att han uppfattas som en mes på utsidan.

Det ska vara väldigt extrema fall när produktionen ska gå in och påverka relationerna i huset, men nu när Madde mår så dåligt tycker jag faktiskt det är befogat. Visst, någon av dom borde ha tagit initiativ att prata mellan fyra ögon. Berätta vad dom känner för varandra och prata ut ostört. Men nu när inte det händer och den dåliga relationen bygger på en vidrig lögn så tycker jag att produktionen har ett ansvar att göra något. Kalla in dom i bikten och kanske förklara situationen eller åtminstone få dom att prata med varandra. För Madde ska inte behöva gå runt och må skitdåligt över detta.

Men snälla någon. De är båda vuxna människor vad fan. Han har inte varit speciellt på henne innan dess heller, det är hon som svansat efter han. Sen att folk som du, här på utsidan, har bestämt att det ska vara något mellan dem är så jävla löjligt. Ge upp. Skaffa en egen relation istället för att leva på andras obefintliga relation
2021-03-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Söndags (natten innan finalen)

Jag har för mig att det var på lördagen natten mellan lördag och söndagen
2021-03-31, 16:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
kermith
Haha.
Pellefjanten borde ändå kamma sig.
Han är ju direkt utploppad från Abba Seafoods Kallas Kaviar tub.
Man blir dessutom jättestark av skiten.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Vet inte om det har avhandlats i tråden, men Jocke följer inte Victoria på Instagram
Avföljt henne idag alltså Vickan är arbetslös och kommer förmodligen få lämna på måndag. Ska försöka inte håna henne mer nu

Röstade Simon i appen, tyckte grinolle förtjänade en liten boost. Orkar egentligen inte höra någon snacka skit just nu, har fortfarande ptsd efter gårdagen.
Medlem
Vilka jävla gamar!! Attackerade o på riktigt slogs över kladdkakssmet...sjukaste jag sett! 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in