2021-03-31, 15:45
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simons lag MÅSTE vinna nu. Vill hellre ha ut folk från resterande lag Hoppas Hoppas.. Sänd vibes till Jaqi hehe
Önskar att Adrian klantar till det missuppfattar eller något liknande, vore intressant att se han reaktion på en sån grej?
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag har avskytt honom länge och väl, kul att andra äntligen såg vad jag har sett
Han skall väl putta burk efter tävlingen
Medlem
Stort lycka till med ditt experiment Mergim
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepizzakinggg
Men då borde den ju gå till Madde om Nardos har så stora konton som stöttar henne redan

nej, för även om nardos har stora konton, så har madde ändå bianca
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
nardos sitter säkert. flera stora insta konton stöttar henne.
judith är den som kmr få åka.

min röst kmr gå till nardos. jag gillar både nardos o madde.
vill helst judith åker.
Fast vem fan bryr sig om några "stora insta konton"?

Tror många har en jävla överto på sån där skit, som att dom är några självutnämnda jävla Jesusfigurer med miljontals lärjungar som lyder dom slaviskt!

Är väl som allt annat liknande, att sånt spamdynga bara tvärt skrollas förbi och är sekunden senare helt bortglömt.

Är ju dessutom knappt nån som ser på Big Brother längre.

Tror nog Negros kan åka när hon äntligen sitter löst, dom få stackare som ser på detta kan ju helt enkelt inte stå ut med den hjärndöda skrikapan
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-31 kl. 15:52.
2021-03-31, 15:46
Medlem
maddo135s avatar
Var det någon som hörde exakt vad Victoria viskade till Emelie? Jag hörde bara något om Tanja och Adrian (gissningsvis deras lag)
2021-03-31, 15:46
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Va? Vad sade du? Har den afrikanska flickan lurat i Spelevinkeln att Madde endast är ute efter honom för att få röster. Vad i helvete är detta.

Japp. Jag har absolut inget liv just och jag kollar typ liven 24/7. Det jag missar lurkar jag genon Flashback för att få en recap. Och min och många andras uppfattning (verkar det som) verkar vara rätt.
2021-03-31, 15:47
Medlem
bryr mig ej vilket lag som vinner, vill ha ut alex o madde 😃
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Är du skön eller?
Kvinnor ska twerka överallt. Sociala medier m.m och det är allas rättighet osv. Dennis har varit med om detta förfarande förr och får sedan för sig att hon "missar" att visa det hon försöker presentera under denna aktion. Han fäller en kommentar som sedan kan behandlas på en rad olika sätt. Man kan markera nej! (som nardos gjorde) eller så kan man likt dig förvisa människan och förklara att den inte är värd luft.

Shit vad skulle Tess säga om det handlade om hennes röv?

Om man inte kan göra något annat än fel kommer det aldrig bli förändring.

Din logik är helt värdelös. Hans beteende var oacceptabelt och det är beklagligt att folk inte tar det på allvar. Visar hur normaliserat det är med sexuella trakasserier.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Bara Simon kan komma tvåa i en tävling o gå runt o säga att han vann😅 Störd kille!

Han är en sådan typ som kan förlora en boxningsmatch för att sedan gå runt och skryta med att han kom tvåa.

MVH/Gnomegirl.
2021-03-31, 15:48
Medlem
Chollens avatar
Hahaa jaa trappen/pallen är tillför att kunna sitta ner, gör det du Tjackie 🤣🤣🤣
2021-03-31, 15:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Önskar att Adrian klantar till det missuppfattar eller något liknande, vore intressant att se han reaktion på en sån grej?

Hoppas. När jag såg tävlingen så kände jag att Adrian är bättre på detta med att bygga. Hoppas jag har fel Heja Jaqi.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in