2021-03-31, 15:31
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Bara Simon kan komma tvåa i en tävling o gå runt o säga att han vann😅 Störd kille!

Haha! Ja, hörde det också.. Äntligen så vann jag en tävling!!! Nej, Simon. Du kom inte SIST...
2021-03-31, 15:32
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Snarare Nardos, har ingenting med Madde göra. Madde fick oss inse att AD är egentligen en riktig skitstövel och avslöjade hans riktiga agenda samt bevisade att han var långt ifrån den "all-round flawless guy" som han försöker framstå som.

håller med till 100%. Nardos gör ALLT i sin makt för att cockblocka madde. Manipulerar hjärndöda Adrian till att tro att madde bara vill sova med honom för att hon hänger löst å bla bla. Det är så jävla genomskinligt. När man trodde att Nardos inte kunde vara mer patetisk som människa så lyckas hon hitta nya sätt. Det är Nardos som sover med Adrian för att vara starkare i spelet. Asså jag hatar den jävla människan, dubbelmoralen och den icke existerande självinsikten är fan på en helt bizarr nivå.
Medlem
herpesvårtas avatar
Har fan inte pallat kolla idag efter gårdagens efterblivna MergimVicky show men så sätter man på liven och möts av lyckan att Vickan förlorade tävlingen, alles gut!
Medlem
Raskaoverisens avatar
Victoria 2 Tävlingar av 2 . Två förluster . Surt att ha henne i sitt Team
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Visst fan förlorade Vickan med flit där? Hon hade lätt kunnat vinna mot Simpa. Men lät honom vinna. Bara jag som la märke till det?
Jag tyckte det såg ut som att läppfladdret var kass som vanligt bara.
Medlem
icons avatar
Citat:
Visst fan förlorade Vickan med flit där? Hon hade lätt kunnat vinna mot Simpa. Men lät honom vinna. Bara jag som la märke till det?
Mycket möjligt.
2021-03-31, 15:33
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddick_b
Jag tycker att kritiken mot adrian är legit. vadå pga madde? om han inte vore sån jävla mes hade han berättat för henne klart å tydligt att han inte är intresserad istället för att göra henne ledsen.

Jag håller med om att madde är "tråkig" men jag tycker att hon börjar bidra mer å mer i underhållningssyfte. Jag tycker personligen det är lite roligt hur hon svansar efter honom. cringe comedy typ. en annan sak är att madde påminer mig om ett ex jag hade när det gäller både beteende och utseende (madde är MYCKET snyggare men dom har liknande drag) och tro mig när jag säger detta:
Denna brud är crazy och hon kommer långsamt börja tappa det och jag tror och hoppas att när hon väl snaps så har det potential att bjuda på riktig underhållning om hon blir kvar 2-3 veckor till.

Jag håller med dig helt. Hon kan ses som beige om en jämför med andra deltagare, men tror att många skulle behöva hennes lugn, stöd och hur hon ser alla. Och hon börjar nu loosen upp lite mer, men stegvis vilket känns genuint. Jag kan relatera väldigt mycket till henne, hennes känslospektra. Hoppas innerligt hon får mer tid i huset.
Medlem
lassed69s avatar
Jackie verkar säker på vinst.....
Medlem
Citat:

Hmm.. Varför kallades de in till bikten egentligen? Konspirationsteorihjärnan snurrar igång. ÄLSKAR dock tanken på att hon förlorade och blev SUUUUR så vill gärna fortsätta tänka att det helt enkelt bara är för att hon suger.
Medlem
icons avatar
Hejja Jaqi. Kör över Adrian. Vore så perfekt om han blev slagen av just henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Hur visas Judith i kvällsavsnitten? Har dom någon gång visat de tillfällen hon blivit tillsagd av produktionen?

Nej. Förutom "rasistattacken" mot Nardos. Givetvis ingenting om alla gånger hon ofredat och tafsat på folk. Inte ett enda klipp på det fastän hon gjort det otaliga gånger mot flera stycken. Det hamnade ju i Aftonbladet men det togs inte upp i programmet eller studion vad jag vet iallafall.
Medlem
Riddick_bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vem som vann spelar ingen roll. Det var ju den som var sämst som åkte ut. Dvs Madde, så hennes lag får inte tävla mer idag.

Aha , sry hade inte koll på reglerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in