2021-03-31, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Mest uppblåst? Fint att Simon kan få nytta av sin IBS. Toppen för självförtroendet!

Aldrig att Simon har problem med sin IBS längre.

Hade märkts vi det här laget.
2021-03-31, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Gärna! Samtidigt vill jag ha ut victoria.
Bästa vore om Simons lag vinner nu!!!

Snälla BB, förbjud de gamla deltagarna att prata om den gamla säsongen! Så jävla urtjatat! 😡😡😡

Men jaaa snälla!! Om produktionen ser detta så snälla säg åt dem att sluta älta om förra säsongen!!! Inför en ny regel.
2021-03-31, 14:56
Medlem
Chollens avatar
Mest uppblåst?
Alex?
2021-03-31, 14:56
Medlem
icons avatar
Heja lag grön med Jaqi, Simon och Joel. De känns som underdogs och de jag unnar vinsten mest idag.
2021-03-31, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja precis, Simon och co måste ta detta nu!!

Ja förra säsongen vill man bara förtränga!

Samtidigt så vill jag gärna bli av med Tjacki men henne kan vi plocka ut senare 🤔

Tänk vad underbart om Pedram eller Oljudith OCH victoria får lämna på Måndag!!! 🤩 Önsketänkande dock.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Är så less på den här dubbelmoralen. Om det hade varit en tjej som hade ignorerat en kille så hade ingen reagerat och tyckt det var fullt normalt. Men bara för att det, hör och häpna, är en kille som ignorerar en tjej så är det ojojoj så puttenuttigt synd om tjejen. Lägg av.

Nej inte synd om henne men också för hans del så det inte behöver bli överflödigt och en spänd miljö runt dem. Ja Madde kan väl också ta steget och fråga honom rent ut. De är inte ett par och han har ingen plikt mot henne att liksom följa hennes känslor men lättare för alla att han bara klargör att, nej tyvärr Madde jag vill inte börja något härinne och sen kan de båda fokusera på varför de är där. Skulle släppa stressen för honom och för Madde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Det här är bästa veckan

Det spelar ingen roll vilken lag som hänger löst i slutet av veckan, finns minst en person i varje lag jag vill ha ut

Det gör det verkligen! 😁
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Heja lag grön med Jaqi, Simon och Joel. De känns som underdogs och de jag unnar vinsten mest idag.
Not me hänger dem löst kan vi sända hem Joel....
2021-03-31, 14:58
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Samtidigt så vill jag gärna bli av med Tjacki men henne kan vi plocka ut senare 🤔

Tänk vad underbart om Pedram eller Oljudith OCH victoria får lämna på Måndag!!! 🤩 Önsketänkande dock.

Oufff vilken tv kväll det skulle bli!
2021-03-31, 14:59
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Not me hänger dem löst kan vi sända hem Joel....
Vill du hellre ha kvar Mergim och Viktoria? Judith och Pedram?
2021-03-31, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Mest uppblåst? Fint att Simon kan få nytta av sin IBS. Toppen för självförtroendet!

Nope. de kmr vara att typ blåsa upp 3 ballonger. Segast förlorar
2021-03-31, 15:00
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Taktik knappast det är ren skär idioti och empatilöst som jag ser det, Ska han rädda sitt skinn måste han ta tag i skiten NU och inte laja runt i huset!
Han är ju Spelevinkeln. Den afrikanska flickan drar I trådarna så han får lite liv. Sinnesslöa båda två så det är en utmärkt match när man tittar på det närmaste. Hoppas nu att laget Tampong sitter löst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in