2021-03-31, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vänta här nu.. Är det TVÅ som ska lämna nästa Måndag??

Hoppas det. En gammal deltagare. En OG.
2021-03-31, 14:48
Medlem
Hur många gånger om dagen ska Emelie sminka sig? Tredje eller fjärde gången hittils idag. Går det inte åt enorma mängder smink så många timmar de sitter och sminkar sig varje dag? Eller får de gratis smink av någon?
2021-03-31, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vänta här nu.. Är det TVÅ som ska lämna nästa Måndag??

Det borde det ju nästan vara om nu alla dessa 3 gamlingarna får stanna 🤔
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Har bögen Adrian pratat med Madde än?

Tycker han skulle kunna prata med henne då han vet att hon är intresserad men det verkar som att han vill hålla tjejerna på halster, inte speciellt sjysst. Som många är inne på så tror jag likadant att det han håller på med är taktik. Han spårar aldrig ur på festerna eller gör något misstag knappt och det är det som är weird, han vill bara pranka, ställa frågor och agera Dr Phil för det mesta.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Hoppas det. En gammal deltagare. En OG.

Neeeej jag trodde vi skulle bli av med en av de gamla redan imorgon eller Fredag. Ska man alltså stå ut med Victoria ändra fram till Måndag? Palla.
2021-03-31, 14:50
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Så där smarta är inte BB-produktionen. De kan inte tänka på det sättet. För korkade för det.

Nej, kanske inte BB men Julia kan!
2021-03-31, 14:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Det borde det ju nästan vara om nu alla dessa 3 gamlingarna får stanna 🤔

Hoppas att alla gamla drar innan Fredag, eller om någon av dem MÅSTE vara kvar kan Jullan stanna. Sen kan vi få skicka hem två på Måndag ändå. Går det lagvis blir det svårt dock eftersom det bara är en i varje lag man egentligen vill ha ut.
2021-03-31, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker han skulle kunna prata med henne då han vet att hon är intresserad men det verkar som att han vill hålla tjejerna på halster, inte speciellt sjysst. Som många är inne på så tror jag likadant att det han håller på med är taktik. Han spårar aldrig ur på festerna eller gör något misstag knappt och det är det som är weird, han vill bara pranka, ställa frågor och agera Dr Phil för det mesta.

Är så less på den här dubbelmoralen. Om det hade varit en tjej som hade ignorerat en kille så hade ingen reagerat och tyckt det var fullt normalt. Men bara för att det, hör och häpna, är en kille som ignorerar en tjej så är det ojojoj så puttenuttigt synd om tjejen. Lägg av.
2021-03-31, 14:52
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Gärna! Samtidigt vill jag ha ut victoria.
Bästa vore om Simons lag vinner nu!!!

Snälla BB, förbjud de gamla deltagarna att prata om den gamla säsongen! Så jävla urtjatat! 😡😡😡

Ja precis, Simon och co måste ta detta nu!!

Ja förra säsongen vill man bara förtränga!
2021-03-31, 14:53
Medlem
Mest uppblåst? Fint att Simon kan få nytta av sin IBS. Toppen för självförtroendet!
2021-03-31, 14:53
Medlem
ollepolle90s avatar
Det här är bästa veckan

Det spelar ingen roll vilken lag som hänger löst i slutet av veckan, finns minst en person i varje lag jag vill ha ut
2021-03-31, 14:54
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Taktik knappast det är ren skär idioti och empatilöst som jag ser det, Ska han rädda sitt skinn måste han ta tag i skiten NU och inte laja runt i huset!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in