2021-03-31, 14:28
Medlem
Lobbaaans avatar
Alla tre mullvadar till bikten
2021-03-31, 14:30
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tror nog det. Dompa ger ett skönt intryck tycker jag. Men å andra sidan har han varit inne så kort tid. Huset har ju en tendens att tära sönder psykena på deltagarna efter ett tag (uppenbarligen). Tanja har visat sig vara sjuuukt stabil över tid. Hon är helt enkelt Tanja. Från början till slut skulle jag tro.
Det är verkligen en styrka hon har tycker jag. Att hon pallar trycket.

Ja, hon verkar vara stabil. Och hon har absolut fördel gentemot Dompa att hon har varit inne längre..
Vet inte hur oddsen ser ut just nu, men hon borde ligga väldigt bra till att vinna millen!
2021-03-31, 14:31
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Kan Dompa vara en ny favorit kanske? Han är ju klockren. Kommer in och vet för det första knappt vilket program han är med i.
Slänger ur sig sköna one-liners. Dessutom kan han häva bärs som en riktig bb deltagare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Adrian vandrar ständigt nedåt på min "bevara" lista. Mer intetsägande, torftig deltagare är svår att hitta. Trodde han skulle komma krypandes ut ur sitt skal efter ett tag men det verkar snarare som han är sitt skal.
Nej. Åker han blir min reaktion typ

Nardos har klättrat konstant uppåt. Liiite i taget men ja, ändå uppåt.
Tanja är kvar i topp.
Dompa verkar helt ok än så länge. Ligger stabilt.
Jackie går neråt.
Alex har jag svårt att bestämma mig för riktigt.
Madde får vara kvar för att hon är så sjukt fin.

Bara lite reflektioner....

+1
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Var lite så jag tänkte också!! Nu är ju inte Simon någon tävlings-champ precis, men det måste ju vända någon gång för honom!! (Vet att han vann frågesporten, men ändå..)
Simon skulle bli så lycklig också och vissa andra sura (Pedram, Adrian mfl) så det är win-win om hans lag tar det
2021-03-31, 14:32
Medlem
Mouchinos avatar
Jag märker att Julia är där Pedram är och kan inte tänka mig att hon skulle vara intresserad MEN däremot ett litet spel för att testa honom då hon har kontakt med Tess på utsidan. Julia kan vara finurlig, bara det jag säger!
2021-03-31, 14:33
Medlem
lassed69s avatar
Är det bara jag som tycker att Simon har blivit osynlig sedan den nya trojkan kom in... Skolveckan dominerade han ju och var i centrum mest hela tiden.. Men nu ser man inte så mycket av honom!
Tankar kring det?
2021-03-31, 14:33
Medlem
icons avatar
Ser att ingen skrev nåt om Jullans argument för att tatuera sig. Innehöll aliens, handväskor och rent skinn Hoppas verkligen hon får vara kvar om de inte är mullvadar
2021-03-31, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Har Adrian sagt ett enda ord till Madde idag eller vice versa? 🤔 jag somnade igår när madde grät i gymmet

Jo han gav henne en kram och frågade hur läget var när de var själva i sovrummet. Hon bjöd inte direkt in till mer samtal och sen gick han.

Edit: i morse alltså.
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Simon skulle bli så lycklig också och vissa andra sura (Pedram, Adrian mfl) så det är win-win om hans lag tar det

Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag märker att Julia är där Pedram är och kan inte tänka mig att hon skulle vara intresserad MEN däremot ett litet spel för att testa honom då hon har kontakt med Tess på utsidan. Julia kan vara finurlig, bara det jag säger!

Det skulle inte förvåna mig faktiskt!
2021-03-31, 14:35
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Jo han gav henne en kram och frågade hur läget var när de var själva i sovrummet. Hon bjöd inte direkt in till mer samtal och sen gick han.

Edit: i morse alltså.

Okej, ja han var väl ytterst tvungen eftersom de blir stelt annars om han bara är tyst.. tycker tyvärr det känns som han verkligen inte är ett dugg intresserad av Madde :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in