2021-03-31, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lomskfagel
Men vad ska du ens dit och göra? Låt de som är där jobba ifred.

Tänkte vara er reporter på plats givetvis.

Nejdå. Ville bara få en blick över miljön, alltså köra förbi. Inte knata runt som ett fån.
Men du har nog rätt.
Citera
Medlem
portnoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vilken kommentar. Det bidrar verkligen till en bra diskussionsnivå.
Klart både smala och tjocka mördas. Även gamla tanter våldtas. Beror fan inte på hur snygg någon är då det sällan är de det handlar om.
Gissar att du går i högstadiet

Ja, dessa inlägg är helt sinnessjuka.

OnT: undrar om helikoptern kommer tillbaks igen inom kort.
Citera
Medlem
HincRoburs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avd.9
Tror hon är 18,5 år.
Fyller väl 19 den 4 Oktober, om jag minns rätt.

Slarvigt skrivet av mig. Vad jag menar är att hon innan hon fyllt 18 har varit skriven på annan adress. Hennes ålder nu är 18,5 ungefär, men hon har alltså flyttat hemifrån innan hon var 18 och sedan flyttat hem. Det är ovanligt. Var bodde hon innan? Det KAN vara intressant.
Citera
2021-03-31, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av portnoy
Ja, dessa inlägg är helt sinnessjuka.

OnT: undrar om helikoptern kommer tillbaks igen inom kort.

Antar att du syftar på hans inlägg som jag svarade på?
Citera
2021-03-31, 14:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Persson2021
Nästan alla kvinnomord som begås beror på svartsjuka, eller om det var ett sexuellt motiv för att tysta en våldtäkt.
Vem är svartsjuk på BMI nästan 30... Sådana kvinnor brukar generellt sett nonchaleras. Man undrar i vilket syfte han mördade henne. Var han så jäkla desperat.

Och du vet såklart vilken smak just denna gärningsman hade ?

Nej, sådana kvinnor brukar inte nonchaleras. Finns tusentals relationer i hela världen med lätt överviktiga kvinnor. Hela USA är knökfullt.!!

Lägg av nu din jävla clown.
Citera
2021-03-31, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Den som kallar PG för MGM slarvar.

Men EK ska ha varit hos en vän på Möllevägen natten hon försvann, och PG och EK verkar känna varandra (vänner på Facebook). På gatan är det ganska få som har rätt ålder och/eller boendesituation för att dricka alkohol med en 18-åring.

Vilken ålder ska man vara i för att dricka alkohol med en 18 åring? Det är väl inget ovanligt att 18 åriga tjejer gärna umgås och dricker med äldre killar?
Citera
2021-03-31, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HincRobur
Slarvigt skrivet av mig. Vad jag menar är att hon innan hon fyllt 18 har varit skriven på annan adress. Hennes ålder nu är 18,5 ungefär, men hon har alltså flyttat hemifrån innan hon var 18 och sedan flyttat hem. Det är ovanligt. Var bodde hon innan? Det KAN vara intressant.

Håller med. Var hon bodde kan vara intressant. Också varför hon bodde någon annanstans. Var det frivilligt eller blev hon omhändertagen? Av vilken anledning?
Citera
2021-03-31, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tänkte vara er reporter på plats givetvis.

Nejdå. Ville bara få en blick över miljön, alltså köra förbi. Inte knata runt som ett fån.
Men du har nog rätt.

Jag tycker att det är en bra idé. Åk dit du. Det skulle verkligen uppskattas.
Citera
2021-03-31, 14:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Vilket helvetes-dygn (och ett halvt) för MGM, undrar hur mycket han städat? Ströp han henne och sen körde iväg har han ju inte behövt städa alls, bara sitta med ågren och vänta på polisen...
Citera
2021-03-31, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Nu är vi 300+ posts deep in this, så orkar inte undersöka bakåt. Ställer bara frågan här i hopp om ett vettigt svar.

På vilka grunder och varför blev PG nämnd som eventuell GM? Eller är det bara en eventuell oskyldig grabb som blivit outad av självutnämnda privatdetektiver på Flashback?

Det har mer eller mindre blivit en trådsanning Ven gm är
Citera
2021-03-31, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HincRobur
Jag tror det handlar om att hon då fyllt 18 och därmed syns hennes uppgifter, var hon är skriven. Jag tror inte hon bott någonstans innan men det är min gissning
Citera
2021-03-31, 14:29
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Vilket helvetes-dygn (och ett halvt) för MGM, undrar hur mycket han städat? Ströp han henne och sen körde iväg har han ju inte behövt städa alls, bara sitta med ågren och vänta på polisen...

Frågan är dock, vad är det för fynd som polisen har funnit som gör att man är näst intill uteslutande säker på att ett mord har skett? Har han strypt henne i sin bil, bör det inte finnas så mycket allvarliga fynd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in