2021-03-31, 14:19
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Japp, snart smäller det!!!
Vad sägs om lag Simon??
Minns bara att Mergim och Viktoria inte är med i det laget så då hejjar jag också på Simons lag.
2021-03-31, 14:21
Medlem
Paladins avatar
Adrian vandrar ständigt nedåt på min "bevara" lista. Mer intetsägande, torftig deltagare är svår att hitta. Trodde han skulle komma krypandes ut ur sitt skal efter ett tag men det verkar snarare som han är sitt skal.
Nej. Åker han blir min reaktion typ

Nardos har klättrat konstant uppåt. Liiite i taget men ja, ändå uppåt.
Tanja är kvar i topp.
Dompa verkar helt ok än så länge. Ligger stabilt.
Jackie går neråt.
Alex har jag svårt att bestämma mig för riktigt.
Madde får vara kvar för att hon är så sjukt fin.

Bara lite reflektioner....
2021-03-31, 14:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Kan vara så! Ser på info att företaget startades Maj 2018, men salongen behöver ju inte ha öppnats för det.. Googlar man vidare så ser man att hon har vunnit SM flera gånger (nagelvård?) så hon kan säkert sin sak...

Ja absolut. Vet också att hon tävlat massor och vunnit samt så har hon bland annat Zara Larsson som stamkund. Nu behöver ju inte det i sig betyda att hon är bra, men ändå
2021-03-31, 14:22
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Minns bara att Mergim och Viktoria inte är med i det laget så då hejjar jag också på Simons lag.

Var lite så jag tänkte också!! Nu är ju inte Simon någon tävlings-champ precis, men det måste ju vända någon gång för honom!! (Vet att han vann frågesporten, men ändå..)
2021-03-31, 14:23
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Japp, snart smäller det!!!
Vad sägs om lag Simon??

Japp, jag hoppas på lag Simon iaf
2021-03-31, 14:23
Medlem
Lobbaaans avatar
Hoppas att Alex får åka hem för sitt eget välmående skull. Om inte så håller vi tummarna för att en av de som inte kan åka skidor får åka hem.
2021-03-31, 14:24
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Adrian vandrar ständigt nedåt på min "bevara" lista. Mer intetsägande, torftig deltagare är svår att hitta. Trodde han skulle komma krypandes ut ur sitt skal efter ett tag men det verkar snarare som han är sitt skal.
Nej. Åker han blir min reaktion typ

Nardos har klättrat konstant uppåt. Liiite i taget men ja, ändå uppåt.
Tanja är kvar i topp.
Dompa verkar helt ok än så länge. Ligger stabilt.
Jackie går neråt.
Alex har jag svårt att bestämma mig för riktigt.
Madde får vara kvar för att hon är så sjukt fin.

Bara lite reflektioner....

Bra reflektioner!!
De flesta har gått upp och ner lite.. Är Tanja den enda som NÄSTAN bara har fått positiv respons?
Dompa med kanske?
2021-03-31, 14:24
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Har Adrian sagt ett enda ord till Madde idag eller vice versa? 🤔 jag somnade igår när madde grät i gymmet
2021-03-31, 14:25
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja absolut. Vet också att hon tävlat massor och vunnit samt så har hon bland annat Zara Larsson som stamkund. Nu behöver ju inte det i sig betyda att hon är bra, men ändå

Jo, men det säger nog en hel del! ZL hade säkert inte nöjt sig med vad som helst...
2021-03-31, 14:26
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Inte mycket, men han runkade av Joel på utegården förut.

Jag förstår.. låter som en trevlig syn till morgonkaffet 🤓
2021-03-31, 14:27
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nja, det skulle vara hur Dompa Löööve bara asgarvade åt eländet. 😂

Han är en sån otroligt skön kontrast mot dom andra idioterna, frågan är ju bara hur länge han står ut med dom?

Han har kommit in och räddat säsongen. Alla satt och grät i alla hörn men Dompis gick runt som en stor björn med ett leende på läpparna och en öl i handen och bara var en glad skit <3
2021-03-31, 14:28
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Bra reflektioner!!
De flesta har gått upp och ner lite.. Är Tanja den enda som NÄSTAN bara har fått positiv respons?
Dompa med kanske?
Tror nog det. Dompa ger ett skönt intryck tycker jag. Men å andra sidan har han varit inne så kort tid. Huset har ju en tendens att tära sönder psykena på deltagarna efter ett tag (uppenbarligen). Tanja har visat sig vara sjuuukt stabil över tid. Hon är helt enkelt Tanja. Från början till slut skulle jag tro.
Det är verkligen en styrka hon har tycker jag. Att hon pallar trycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in