2021-03-31, 12:16
Medlem
Jag trodde inte något sådant skulle ske i Höör. Men det finns ju en del wt där också.
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerhen
Fan i helvete! Blir så jävla ledsen, arg och frustrerad! Ännu en kvinna till kvinnohimlen, mördad av en man... 🥵
Japp, majoriteten av brott begås av män. Bra jobbat, Einstein.
Citera
2021-03-31, 12:18
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderKanin
Vart fan kan man se presskonferansen?

TV4 play skulle jag gissa alt SVT play
Citera
Medlem
PG ser ut att ha någon typ av funktionshinder. Låt mig gissa, han ville ha relation/sex och hon ville inte. Hon ”ger sig av” i natten, vilket hon dock aldrig gör för han mördar henne och gömmer kroppen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Vi kan sluta prata om HA då.
PG ligger risigt till då det troligen var där hon var där och drack på natten

Edit: troligen har kroppen hittats annars skulle de inte köra en presskonferens kl 12:30. De vill väl inte gå ut med det innan dess. Skulle det vara så att de inte hittat henne skulle det vara att de efterfrågar hjälp av allmänheten eller så, men det borde ju gå bra som pressmeddelande kan man tycka.

Man behöver ju inte sluta prata om andra potentiella GM även om de inte är MGM för Polisen. Polisen gör som bekant inte alltid rätt. Men du har rätt i att man kan upphöra spekulera kring huruvida det är HA som nu anhållits av Polisen för det är det uppenbarligen inte. Ålderskillnaden är för stor. Det finns dock utrymme för vidare spekulation kring att det kan vara en annan man än PG som anhållits även om han är den mest sannolika i nuläget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
https://www.facebook.com/p*ilip.gra*n.79
*=h

Är det han?

Ja det är han men än så länge är allt bara snillen spekulerar, är inte ens säkert att det är han som hon varit hemma hos eller att det är han som är frihetsberövad.
Citera
2021-03-31, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jannesvanslos
Spännande att han delat offrets systers fb-inlägg.

Så gör de alltid, typ Mats Alm och bodentransan.
Citera
2021-03-31, 12:20
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeBop1
PG ser ut att ha någon typ av funktionshinder. Låt mig gissa, han ville ha relation/sex och hon ville inte. Hon ”ger sig av” i natten, vilket hon dock aldrig gör för han mördar henne och gömmer kroppen.

Ja han verkar inte ha alla hästar hemma.

Kanske han erbjöd sig att köra henne hem men istället tog henne med sig till dammen där han mördade henne. Polisen kan ha hittat spår i bilen.
Citera
2021-03-31, 12:20
Medlem
Häng inte ut någon här innan vi vet vem som är skyldig. Det kan få förödande konsekvenser
Citera
2021-03-31, 12:21
Medlem
DunderKanins avatar
Presstalesperson för Polisen region syd medverkade nyss på telefon i TV4.
Hon hade inte ens koll på att Polisen hade kallat till presskonferens.. lovar gott detta!
Citera
2021-03-31, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Presskonferens 12.30

Vart ?
Citera
2021-03-31, 12:22
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Jag tror att det blev ett missförstånd när polisen skrev att det var misstänkt mord. Man rubricerar väl det så för att få mer utredningsmöjligheter väl?

Man börjar ju sällan med misstänk mord isf, möjligtvis misstänkt människorov när någon är ofrivilligt försvunnen
Citera
2021-03-31, 12:22
Medlem
Solituds avatar
Ja, ni kanske ska lugna er med att skriva namn och länka Facebook när det inte ens är säkert att det är han som är gripen.

Jag vet att Troian och andra människor utan liv älskar sånt här, framförallt när det gäller vita män som kan vara brottslingar, men snälla, håll i er lite i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in