2021-03-31, 10:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Å fan! Men man blir ju inte förvånad direkt. 😄

Det skulle mupparna i mamma-gruppen vetat förra året, när dom i kör hyllade detta avskräde för den fantastiska "resan" han gjort! 🤮

När det i själva verket enbart var HoppLennie som höll honom i schack genom sina homo-vibrationer.
Exakt, utan Lennie hade de inte haft kvar något BB-hus
2021-03-31, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Brukar skräckveckan var under påsken, lr brukar det vara segt och händelsefattigt i huset under påsken?

Förra året blev det väl Harry Potter-psykos under påsken?
Medlem
esetts avatar
Är det nu under censuren som Big Brother säger åt trutläppen att din kariär är slut och tipsar samtidigt om ett ledigt jobb på Burger king i sundbyberg
Medlem
lassed69s avatar
Suck.. Alex pratar om att han har drömt att han halkade i poolen.......
Medlem
HAHAHA Alex sitter o analyser hur Mergim vet om att han ramlade i poolen...han vet inte ens om att BB har gjort ett montage av alla gånger han halkat/ramlat 🤣🤣🤣
2021-03-31, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69

Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
HAHAHA Alex sitter o analyser hur Mergim vet om att han ramlade i poolen...han vet inte ens om att BB har gjort ett montage av alla gånger han halkat 🤣🤣🤣

De bara måste visa det montaget för alla i huset under måndagsfinalen. Måste!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Är det nu under censuren som Big Brother säger åt trutläppen att din kariär är slut och tipsar samtidigt om ett ledigt jobb på Burger king i sundbyberg
Över hälften kan söka jobb där då de är arbetslösa, se och lär av Julia, förlorat 60% av sin inkomst vad gör hon? Jo börjar arbeta extra i en djuraffär. Inte fan sitter hon och lipar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lassed69
Dom är så jävla medvetna om allt som händer. Dom tror dom är megakändisar på utsidan. Hard to tell you men inte ens 1% av befolkningen ser måndagsfinalerna. 85.000 personer närmare sagt haha jämför med Robinson på TV4 nära miljonen tittare
2021-03-31, 10:21
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om VV mår dåligt nu, så undrar jag hur hon kommer må när hon kommer ut och inser att hennes största idol och arbetsgivare sett och hört allt och inte är skitglad att hon målat upp honom som en slavdrivare. Och dessutom triggat en "kollega" till henne att gå ut med vilken sjuk översittare hon är. Hon kommer ju behöva läggas in när hon förstår att hon nog aldrig lär få jobba för Jockiböööj igen – som hon KÄMPAT för så HÅRT i ETT HELT JÄTTELÅNGT ÅR. Att hon liksom sabbat allt sitt rövslickeri för att vara med i BB i ett par dagar.

Stelt.

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nej men det ääär.. JAG mår dåligt å hennes vägnar. Komplett galenskap.

Ja jag mår också så dåligt å hennes vägnar och denna galenskap att det blir en tur till psykakuten snart för mig.
Har snart klippkort på akuten.
Jag var ju där för magpumpning igår efter att jag antog utmaningen här igår att dricka varje gång ad sa "jag fattar, jag fattar".

2021-03-31, 10:22
Medlem
lassed69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nisse088
Dom är så jävla medvetna om allt som händer. Dom tror dom är megakändisar på utsidan. Hard to tell you men inte ens 1% av befolkningen ser måndagsfinalerna. 85.000 personer närmare sagt haha jämför med Robinson på TV4 nära miljonen tittare

+1
2021-03-31, 10:23
Medlem
Idag ska jag ut i och utforska den riktiga världen

Vem håller koll på DC, dvs DompaCam? - Vill läsa ikapp allt om Dompa löve ikväll!
Håll gärna informationen om Anknäbben och Rimmet till det minimala.
2021-03-31, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
De bara måste visa det montaget för alla i huset under måndagsfinalen. Måste!

De lär ju visa det för honom när han (förhoppningsvis) åker ut på måndag! 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in