Helvete vad jag inte tycker om Mergim. Såg aldrig förra säsongen, men alla säger att han har förbättras sen dess.. Seriöst? Satan vilket avskyvärt as han måste ha varit isåfall. Han manipulerar ju sönder varenda jävel i huset med sin offerkofta, tragisk människa. "Åhh det är så synd om mig, Åhh jag har blivit mobbad hela mitt liv, Åhh ingen vill umgås med mig på utsidan" Käften din luffare ingen tycker om dig.
Helvete vad jag inte tycker om Mergim. Såg aldrig förra säsongen, men alla säger att han har förbättras sen dess.. Seriöst? Satan vilket avskyvärt as han måste ha varit isåfall. Han manipulerar ju sönder varenda jävel i huset med sin offerkofta, tragisk människa. "Åhh det är så synd om mig, Åhh jag har blivit mobbad hela mitt liv, Åhh ingen vill umgås med mig på utsidan" Käften din luffare ingen tycker om dig.
Han har inte blivit mobbad, han mobbade. Han stal även hemma hos kompisar vilket ledde till att han blev portad av deras föräldrar. Enligt de som känner honom är han sju resor värre utanför huset.
Men vad är det att skratta åt? Vilka enormt sjuka namn ni ger folk! Hur kommer det sig att man kallar en kvinna h*ra?
Jävla snorungar som inte fattar bättre är vad ni är.
Nä fy faaan. JAG orkar inte se mer av någon utav dem.
Inte jag heller faktiskt,big brother är så jävla desperata på drama 🤣 kanske finns någon bonus i kontraktet om det blir bråk/ drama så pungar dom ut några laxar extra
Fast Adrian har ingen skyldighet att göra något till Madde. Det är inte Adrians fel att Madde är olyckligt kär i honom. Hahaha varför överdriver ni
Både ja och nej. De finns en mun att prata med så är det fixat på 5 sekunder då är det nej. Men när jättebebisen gör som han gör så är svaret ja. Att vara feg och leka med när det behagar en själv är också ett beslut och då ser det väldigt märkligt ut och tyder på att man saknar empati och taktkänsla som visades i natt.