2021-03-31, 09:37
Medlem
Klart som fan rimmet är lack varje dag då han får dela rum med en smällfet anka det första han ser är henne som inte ens ser bra ut !!
2021-03-31, 09:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
skicka bakfulla vicky och mergrin till husvagnen så kan de sitta där tillsammans en stund och prata... gärna över ett par flaskor vin.
En pangidé
2021-03-31, 09:38
Medlem
Lokhacks avatar
Exonph-tjejen har lagt upp om Viktoria på story.
2021-03-31, 09:39
Medlem
wolfiess avatar
Hallå Adrian tröstade visst Madde? Varför får ni det låta som att han inte gjorde det?
2021-03-31, 09:41
Medlem
Jag hoppas AD går tillbaka till sin pojkvän Peter på utsidan och inte låter sig påverkas.
2021-03-31, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Klart som fan rimmet är lack varje dag då han får dela rum med en smällfet anka det första han ser är henne som inte ens ser bra ut !!
Smällfet..? VV är MYCKET, men just det är hon inte. Du vaknade på ”rätt” sida i dag igen märker jag!
2021-03-31, 09:42
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hallå Adrian tröstade visst Madde? Varför får ni det låta som att han inte gjorde det?
Gjorde han så fan heller sorry svordomen men han gjorde inte ett SKIT kan jag upplysa dig, Då hon ville ha dit han så ränner det vete fan hur många pers runt dem sedan så skulle Simon gå och hämta AD men det fick han inte för Madde!
Judith förklarade men förklarade inte hela vägen för då var cockblocker Joel där och höll på leka tröstande!
Så AD har INTE en susning kring vad som hände med Madde eg!
2021-03-31, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Gjorde han så fan heller sorry svordomen men han gjorde inte ett SKIT kan jag upplysa dig, Då hon ville ha dit han så ränner det vete fan hur många pers runt dem sedan så skulle Simon gå och hämta AD men det fick han inte för Madde!
Judith förklarade men förklarade inte hela vägen för då var cockblocker Joel där och höll på leka tröstande!
Så AD har INTE en susning kring vad som hände med Madde eg!
Precis så var det. 👍 dessutom satt folk och grina i varenda hörn.
2021-03-31, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
För att det inte alltid är så lätt att sluta med sådana saker? Jag är också en person som ger mer än jag får i många lägen, och man blir medberoende och det är svårt att sluta. Det krävs SÅ lite av de där inne att faktiskt ge tillbaka. Bara av VV att inte vara en jävla kuk mot henne när hon försöker trösta, av Mergim att inte säga att det är jobbigt för HONOM att hon är ledsen, av Adrian att lägga en hand på hennes axel och bekräfta att han ser henne. Edit: eller egentligen vem som helst, så du inte tror det har att göra med deras (icke-)relation.

Fast jag har aldrig någonsin sagt någonting om Adrians känslor för henne, det är det faktiskt du själv som blandar in. Tog upp just honom för att han blev TILLSAGD att titta till henne och JAG som person förstår då inte hur man kan ignorera det - oavsett vilka känslor som finns mellan dem. Jag hade tyckt det varit lika illa om Judith sagt åt Dennis att titta till henne och han sket i det, eller Steffi eller Simon eller whoever. Det är bara grejen att någon säger "Den här personen är ledsen, du kanske ska gå dit" och personen ba "Nä, jag ligger nog kvar här istället". Det har noll att göra med (icke-)relationen mellan Adrian och Madde att göra, för den skrev jag inte ett ord om om du går tillbaka och läser.

Jag har nog aldrig diskuterad Maddes och Adrians (icke-)relation i den här tråden, och inte heller nu, och bör därför inte bli ihopklumpad med de som gör det och behöva ta ansvar för vad de skriver om det.
Jag kanske satte orden i mun på dig och det var fel. Är bara frustrerad över detta eviga kacklandet om dessa två individer och hur det ska vara någons skyldighet att ta hand om någon annan. AD gör helt rätt i att göra som han vill även om han blir tillsagd eller inte. Det finns ingen som kan styra över någons känslor eller agerande. Det är upp till varje individ. Hon spelar ett omoget spel där hon letar sympati och uppmärksamhet för att få någon slags reaktion. Om hon nu vill ha kontakt med honom, så GÅ OCH PRATA MED HONOM. Måste betona att detta är en människa som är över 30 och inte 12. Så, slutrantat för min del om detta.
2021-03-31, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Exonph-tjejen har lagt upp om Viktoria på story.

Haha, wow. Jocke Lundell är inte glad. Och tydligen 20k för sju dagars arbete, ganska bra betalt ändå. Herregud, vad Vickan gjort bort sig, nästan inte ens kul..
2021-03-31, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Haha, wow. Jocke Lundell är inte glad. Och tydligen 20k för sju dagars arbete, ganska bra betalt ändå. Herregud, vad Vickan gjort bort sig, nästan inte ens kul..
Nä, det där är jobbigt.” Dyrköpta livserfarenheter” brukar jag benämna det som...🤔
2021-03-31, 09:50
Medlem
Inte förvånande. Madde har en sådan personlighet allt för snäll och vill hjälpa alla. De är det som gör att hon upplevs tråkig. Hon borde tänka mer på sig själv och backa ur säg nej till att hjälpa till och låna ut grejer osv. Hon behöver tuffa till sig där inne och i verkliga livet förmodligen. Stålsätta sin tankar och känslor lite bli lite hårdare. Vet att det kan vara svårt men uppenbart borde hon köra sitt race och sluta svassa efter jättebebisen.
Tyvärr så kommer detta ej hända utan hon kommer förmodligen klandra sig själv och vänta på bekräftelse och få lite allmänna kli och kramar av jättebebisen idag så är vi tillbaka på ruta 1 igen, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in