2021-03-30, 14:49
Medlem
Jäveln bor ju i Leksand.
Citera
2021-03-30, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orjan77
Kollade in Håkans FB. Han har väldigt få vänner. Många bilder där han är med barn, speciellt en flicka. Han postar mycket angående Piratpartiet, krypteringar, antihacking och icke spårbara mail mm. Han verkar VÄLDIGT angelägen i frågor om internetintegritet. 🤔

Vilken är hans Facebook? Finns flera Håkan Norling
Citera
2021-03-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volcanicprotector
Finns en person på Facebook med det namnet - och med tanke på att det bara finns en i Sverige som heter så måste det väl vara han?

Hyfsat öppen sida. Lite lustigt att han för ett par år sedan delade massa inlägg från Piratpartiet på tema myndigheter och datorövervakning...

Citera
2021-03-30, 17:26
Medlem
Kackelhuss avatar
Den är lite knivig att hitta, lita inte på idioterna i den här tråden.
Citera
2021-03-30, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987

Nu heter han ju Håkan Norlings och inte Håkan Norling. Finns bara en Håkan Norlings i Leksand
Citera
2021-03-30, 18:38
Medlem
Citat från Håkans FB: I samband med min födelsedag i år ber jag om bidrag till Barncancerfonden. Jag har valt den här organisationen eftersom deras arbete betyder mycket för mig, och jag hoppas att du kan tänka dig att skänka en gåva som ett sätt att fira tillsammans med mig. Varje litet bidrag hjälper mig att nå mitt mål. Jag har bifogat information om Barncancerfonden nedan.

Barncancerfondens vision är att utrota barncancer. Slutcitat

Vad fint att du är rädd om barnen Håkan 🥲
Citera
2021-03-30, 19:02
Medlem
drömmen skulle ju vara om Håkan stötte på Patrik Sjöberg och hans polare i en mörkgränd
Citera
2021-03-30, 19:26
Medlem
Celerons avatar
Är väl inte mycket för "outningar" egentligen, men här är en som borde "max-outas" med namn, bild, bostadsadress. I övrigt ganska iskallt av honom att bo kvar i Leksand trots allt. Det är inte precis någon storstad med sina drygt 6 400 invånare ( Hela kommunen har uppemot 16 000 inv.). Jag menar, det kan inte finnas många som inte känner till honom och hans "hemskheter". Ökänd i bygden är väl bara förnamnet. Dock kan han kanske bo mer på landet utanför tätorten och håller sig för sig själv. Beblandar sig inte med övriga kommuninvånare så ofta.

Vidare finns ju sedan alltid risken att om man inte med lagens hjälp kan låsa in detta rovdjur på en längre tid, så kommer någon att "ta lagen i egna händer" så att säga.

EDIT: Jag ska be att få presentera Herr. Norlings "lyxvilla" , belägen å Trumslagarvägen 15 A i Leksand. Dock tror jag att han enbart disponerar första halvan av "huset", eftersom den förmodligen är uppdelad i två lägenheter.

https://www.google.se/maps/@60.7260829,15.0054505,3a,37.5y,253.37h,85.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj1j9ENmlrRNVSe2ocOnyTg!2e0!7i1 3312!8i6656
Citera
2021-03-30, 23:30
Medlem
Kackelhuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orjan77
Citat från Håkans FB: I samband med min födelsedag i år ber jag om bidrag till Barncancerfonden. Jag har valt den här organisationen eftersom deras arbete betyder mycket för mig, och jag hoppas att du kan tänka dig att skänka en gåva som ett sätt att fira tillsammans med mig. Varje litet bidrag hjälper mig att nå mitt mål. Jag har bifogat information om Barncancerfonden nedan.

Barncancerfondens vision är att utrota barncancer. Slutcitat

Vad fint att du är rädd om barnen Håkan 🥲

Så där gör ju psykopater hela tiden ditt jävla fån... Kollar du runt på kriminellas facebook ser du alltid sådana äckliga klyschor. OCH DET FUNKAR, för gemene man är en stor jävla idiot.
Citera
2021-03-30, 23:32
Medlem
Kackelhuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Är väl inte mycket för "outningar" egentligen, men här är en som borde "max-outas" med namn, bild, bostadsadress. I övrigt ganska iskallt av honom att bo kvar i Leksand trots allt. Det är inte precis någon storstad med sina drygt 6 400 invånare ( Hela kommunen har uppemot 16 000 inv.). Jag menar, det kan inte finnas många som inte känner till honom och hans "hemskheter". Ökänd i bygden är väl bara förnamnet. Dock kan han kanske bo mer på landet utanför tätorten och håller sig för sig själv. Beblandar sig inte med övriga kommuninvånare så ofta.

Vidare finns ju sedan alltid risken att om man inte med lagens hjälp kan låsa in detta rovdjur på en längre tid, så kommer någon att "ta lagen i egna händer" så att säga.

EDIT: Jag ska be att få presentera Herr. Norlings "lyxvilla" , belägen å Trumslagarvägen 15 A i Leksand. Dock tror jag att han enbart disponerar första halvan av "huset", eftersom den förmodligen är uppdelad i två lägenheter.

https://www.google.se/maps/@60.7260829,15.0054505,3a,37.5y,253.37h,85.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj1j9ENmlrRNVSe2ocOnyTg!2e0!7i1 3312!8i6656

Det borde han sannerligen, och det kanske han blir men låg sannolikhet va? Vi lever i Sverige. Jag kan känna att man som anhörig till vissa brottsoffer har lite av ett ansvar att hämnas, men så verkar typ ingen tänka i Sverige för hämndaktioner mot äckliga människor händer typ aldrig.
Citera
2021-03-31, 09:01
Medlem
diseuses avatar
Det här konkreta förslaget (M: Utred inlåsning på obestämd tid för återfallsförbrytare, SR) nämns som en del av uppföljningen till Ekots reportage om "Manipulatören".
Citera
2021-03-31, 09:41
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micasa
Nu heter han ju Håkan Norlings och inte Håkan Norling. Finns bara en Håkan Norlings i Leksand

+1

Det finns dessutom enligt SCBs Namndatabasen endast tre personer i hela landet som heter Norlings i efternamn. Utifrån det, samt att hitta.se och birthday.se bara ger en träff på namnkombinationen, verkar det rimligt att utgå från att det bara finns en enda svensk med förnamnet Håkan och efternamnet Norlings, och att det är han som bor i Leksand.

Helt sjukt fall. Jag skulle inte känna mig särskilt upprörd om jag läste att någon hade kastrerat eller avlivat fanskapet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in