Är väl inte mycket för "outningar" egentligen, men här är en som borde "max-outas" med namn, bild, bostadsadress. I övrigt ganska iskallt av honom att bo kvar i Leksand trots allt. Det är inte precis någon storstad med sina drygt 6 400 invånare ( Hela kommunen har uppemot 16 000 inv.). Jag menar, det kan inte finnas många som inte känner till honom och hans "hemskheter". Ökänd i bygden är väl bara förnamnet. Dock kan han kanske bo mer på landet utanför tätorten och håller sig för sig själv. Beblandar sig inte med övriga kommuninvånare så ofta.
Vidare finns ju sedan alltid risken att om man inte med lagens hjälp kan låsa in detta rovdjur på en längre tid, så kommer någon att "ta lagen i egna händer" så att säga.
EDIT: Jag ska be att få presentera Herr. Norlings "lyxvilla"

, belägen å Trumslagarvägen 15 A i Leksand. Dock tror jag att han enbart disponerar första halvan av "huset", eftersom den förmodligen är uppdelad i två lägenheter.
https://www.google.se/maps/@60.7260829,15.0054505,3a,37.5y,253.37h,85.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sj1j9ENmlrRNVSe2ocOnyTg!2e0!7i1 3312!8i6656