2021-03-31, 09:15
Medlem
SodaFointains avatar
Så Vickan har alltså ljugit i sina livesändningar på insta där hon sagt att hon jobbat med Corona. Hon låg hon och böla igår att det var media hon jobbat med
Senast redigerad av SodaFointain 2021-03-31 kl. 09:28.
2021-03-31, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Nu måste jag faktiskt rätta dig lite, Moder. Du får ursäkta om jag är burdus. Att hon går in i BB-huset för att komma på fötter socialt kan jag fatta, men att få alla att må bra kan jag inte fatta. Som det har disskuterats innan så är hon en godhetsknarkare av rang. Om man märker att ingen någonsin ger tillbaka av vad man får varför fortsätter man då? Man kommer bara att må dåligt och som du skriver är det exakt vad som sker. Hon tror i sin fantasi att bara för att hon visar känslor för någon att den personen måste visa det tillbaks. Men va? Vadå måste?
AD har ingen som helst skyldighet att ens titta på henne. Han är en egen individ som gör vad fan han vill. Spelar ingen roll av vilken anledning han undviker något eller väljer att vara med Eritrea istället för Madde. Är det någon slags masspsykos som har uppstått här på sistone att folk tror att han har någon skyldighet till henne? Detta börjar likna Familjeliv och Facebook-mammagrupperna för varje dag som går tills någon av dessa två individer åker ut.
hon har ju som VÄN varit stöttande när de andra har mått dåligt då kanske man i sin enfald förväntar sig att de man är närmast i huset dyker upp men men.....
2021-03-31, 09:16
Medlem
wolfiess avatar
Förlåt men alla har suttit o pressat AD till något han inte vill? Madde har varit på honom sen dagen hon kom in. Emelie gillade honom då, karma is a bitch.
Älskar dock Madde, hon är snäll o söt men inte hur hon hundar en kille som tydligt visar att han inte vill nåt med henne o göra än vänskap.
2021-03-31, 09:20
Medlem
Citat:
Nu måste jag faktiskt rätta dig lite, Moder. Du får ursäkta om jag är burdus. Att hon går in i BB-huset för att komma på fötter socialt kan jag fatta, men att få alla att må bra kan jag inte fatta. Som det har disskuterats innan så är hon en godhetsknarkare av rang. Om man märker att ingen någonsin ger tillbaka av vad man får varför fortsätter man då? Man kommer bara att må dåligt och som du skriver är det exakt vad som sker. Hon tror i sin fantasi att bara för att hon visar känslor för någon att den personen måste visa det tillbaks. Men va? Vadå måste?
AD har ingen som helst skyldighet att ens titta på henne. Han är en egen individ som gör vad fan han vill. Spelar ingen roll av vilken anledning han undviker något eller väljer att vara med Eritrea istället för Madde. Är det någon slags masspsykos som har uppstått här på sistone att folk tror att han har någon skyldighet till henne? Detta börjar likna Familjeliv och Facebook-mammagrupperna för varje dag som går tills någon av dessa två individer åker ut.
För att det inte alltid är så lätt att sluta med sådana saker? Jag är också en person som ger mer än jag får i många lägen, och man blir medberoende och det är svårt att sluta. Det krävs SÅ lite av de där inne att faktiskt ge tillbaka. Bara av VV att inte vara en jävla kuk mot henne när hon försöker trösta, av Mergim att inte säga att det är jobbigt för HONOM att hon är ledsen, av Adrian att lägga en hand på hennes axel och bekräfta att han ser henne. Edit: eller egentligen vem som helst, så du inte tror det har att göra med deras (icke-)relation.

Fast jag har aldrig någonsin sagt någonting om Adrians känslor för henne, det är det faktiskt du själv som blandar in. Tog upp just honom för att han blev TILLSAGD att titta till henne och JAG som person förstår då inte hur man kan ignorera det - oavsett vilka känslor som finns mellan dem. Jag hade tyckt det varit lika illa om Judith sagt åt Dennis att titta till henne och han sket i det, eller Steffi eller Simon eller whoever. Det är bara grejen att någon säger "Den här personen är ledsen, du kanske ska gå dit" och personen ba "Nä, jag ligger nog kvar här istället". Det har noll att göra med (icke-)relationen mellan Adrian och Madde att göra, för den skrev jag inte ett ord om om du går tillbaka och läser.

Jag har nog aldrig diskuterad Maddes och Adrians (icke-)relation i den här tråden, och inte heller nu, och bör därför inte bli ihopklumpad med de som gör det och behöva ta ansvar för vad de skriver om det.
Senast redigerad av HeligModer 2021-03-31 kl. 09:24.
2021-03-31, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hon har ju som VÄN varit stöttande när de andra har mått dåligt då kanske man i sin enfald förväntar sig att de man är närmast i huset dyker upp men men.....
Heeeeelt övergiven var hon inte. Joel dök upp, Judith dök upp. ALLA var fullt upptagna att lägga all sin uppmärksamhet på bögrim vs VV-matchen. Antar det blir fler ronder på den i dag. Mental härdsmälta.
2021-03-31, 09:23
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Har tröttnat på hela den här icke-situationen som folk försöker göra en grej av. Will they? Won't they? AD har ingen som helst skyldighet till NÅGONS känslor. Han gör vad fan han vill. Att han serverar vatten till en tjej betyder inte att han vill spruta sin säd ner i halsen på henne eller gifta sig.
Varför är det HANS uppgift att se efter Madde som ett litet barn? De är inte tillsammans, inte ens vänner om du frågar mig. Men för FAN MÄNNISKOR SLUTA PRATA OM DENNA ICKE-RELATIONEN SOM FINNS I ERA FANTASIER. Att hon har känslor för någon som inte har känslor tillbaka är INTE HANS PROBLEM. Skärp er Flashback.
Exakt och framförallt: vem fan bryr sig!!!?
2021-03-31, 09:26
Medlem
Det enda grej jag stör mig på Madde är att hon ljuger för sig själv och andra. AD har ALDRIG sagt att jag vill dejta dig på utsidan innan hon gick upp till Annexet (jag hörde allt) utan bara vi ses på utsidan som han även sagt till samtliga som lämnat huset. Jag ser inte poängen med att ljuga till Joel och Emelie för att hålla "kärleksspänningen" vid liv när hon själv har redan börjat fatta att killen har noll känslor för henne. Måste vara något slags försvarsmekanism.
2021-03-31, 09:27
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Du hann före mig, för jag hade precis tänkt skriva ett långt utlägg ungefär som detta. Helt fantastiskt skrivet. Jag blir tårögd så vackert. Idag är du min idol, Slangen.
Hehe, tack detsamma torr-äpplet! 😄
Medlem
SodaFointains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
''Jobbar gratis ett helt år'' åt Joakim Lundell, nej nej då har man inte slickat hans röv, hahaha
1 år sedan va hon i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Exakt och framförallt: vem fan bryr sig!!!?
Blir lite välja mellan kolera och pest. Kolera:liven med börgrim vs VV gråt och gräl-tv. Pest: tjat i tråden om stalkermadde och mössan. 🤔🤔🤔
2021-03-31, 09:29
Bannlyst
Jo, det är Adrians ansvar att prata med Madde.
Han vet att hon gillar honom, kanske t.o.m är kär i honom.
Och eftersom dom tvingas bo under samma tak så måste han ta ett snack med henne och förklara hur han känner.
Troligtvis är han inte intresserad av henne på samma sätt som hon, och då är det väl bara säga det.
Så hon kan gå vidare och försöka ha kul med dom andra istället för att springa och tråna efter honom vid varje fest.
Han är 30 år, inte nån blyg 12-åring, lr?
2021-03-31, 09:31
Medlem
Gårdagen kan man lätt kalla för officiella snyft dagen:
Simon grät i halv timme
Mergim bröt upp och grät minst vid 3 tillfällen
Vicky grät i typ en timme
Jackie grät sent på kvällen, oklart varför
Madde grät hur länge som helst
Alex grät ute på gården
Steph grät angående sängplatsernq

Har jag missat någon?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera