2021-03-31, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kanske det. Hon hade tydligen lagt ut något på snapchat att hon drack sprit med en kompis.

Är kompisen manlig eller kvinnlig?
Citera
2021-03-31, 08:54
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är kompisen manlig eller kvinnlig?
Vet inte.
Citera
2021-03-31, 08:55
Medlem
När jag läser den uppdaterade artikeln på Aftonbladet så kan man ana att de tror att hon råkat ut för en olycka?
Men varför irrade hon runt så länge?
Var det mer än bara alkohol med i bilden?
Citera
2021-03-31, 08:55
Medlem
CarlXVIGustavs avatar
Misstänker att hon satt hemma i pyjamas och hade det mysigt samtidigt som en äldre kille skickade ett sms...
”Jag är kåt, kommer du?”
Hon springer dit i pyjamas och dom dricker lite alkohol möjligtvis först.
Antingen har sexet gått lite vilt till, kanske med strypsex som gått fel.
Eller så är det nåt annat som hänt efter sexet.

Vet själv hur lätt det är att skicka sms när man är sugen, och då kommer dom...
Citera
2021-03-31, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Polisen har gått ut med att INGENTING tyder på frivilligt försvinnande. De har dessutom redan gått ut med bild!

Det betyder att de i princip vet att ett brott begåtts. Jag tror inte att hon lämnade lägenheten hos ”vännen” levande.

Olycksfall kan väl heller inte uteslutas.

Är det bekräftat att hon har setts kl 7:29 eller bara nån som tycks ha sett henne? Det borde i ich för sig vara en högoddsare att det finns liknandd tjejer med Musse Pigg pyjamas ute på gatorna i Höör på morgontimmarna....

Är de ”vännen” som uppger ha sett henne får det tas med en nypa salt förstås.
Citera
2021-03-31, 09:03
Medlem
Blaire-Witchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenpaflaskan
Du har helt rätt, jag blandade ihop Höör med Hörby

Det var jag som skrev om det först, blandade också ihop de två ställen
Hursomhelst är varken Höör eller Hörby stort och hon borde hittas snart ifall det handlar om självmord. Speciellt med tanken på var hon observerades senast.
Citera
2021-03-31, 09:07
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mashedpotatoe
Olycksfall kan väl heller inte uteslutas.

Är det bekräftat att hon har setts kl 7:29 eller bara nån som tycks ha sett henne? Det borde i ich för sig vara en högoddsare att det finns liknandd tjejer med Musse Pigg pyjamas ute på gatorna i Höör på morgontimmarna....

Är de ”vännen” som uppger ha sett henne får det tas med en nypa salt förstås.

Fast varför skulle polisen gå ut och säga att de inte tror på frivilligt försvinnande och gå ut med bild efter bara några timmar om de misstänkte olycka?

Måste ju finnas något som tyder på brott.
Citera
2021-03-31, 09:09
Medlem
Blaire-Witchs avatar
”mönstrade byxor” skriver polisen, ”grå” byxor skriver MP. Ganska så viktig detalj kan jag tycka för allmänheten att ha koll på.
Citera
2021-03-31, 09:13
Medlem
SeanAverys avatar
Någon skrev på facebook att hon ”brukar ta rundor på natten”
Citera
2021-03-31, 09:14
Medlem
Jätterubrik på Aftonbladet, talar starkt för att polisens huvudspår är brott.
Citera
2021-03-31, 09:24
Medlem
Troians avatar
Citat:
Polisen har gått ut med att INGENTING tyder på frivilligt försvinnande. De har dessutom redan gått ut med bild!

Det betyder att de i princip vet att ett brott begåtts. Jag tror inte att hon lämnade lägenheten hos ”vännen” levande.

Kan tänka mig att man också skulle skriva under på att ingenting tyder på att hon råkat ut för brott.

Men vid de flesta försvinnanden är det ju rätt uppenbart vad som hänt. Det här känns inte uppenbart.
Citera
2021-03-31, 09:25
Avslutad
Citat:
Fast varför skulle polisen gå ut och säga att de inte tror på frivilligt försvinnande och gå ut med bild efter bara några timmar om de misstänkte olycka?

Måste ju finnas något som tyder på brott.

Är ju ganska klassiskt att dom inte går ut med någon misstanke om brott i början för att inte förstöra utredningen i känsligt skede. Kan också vara taktiskt med en misstänkt GM som ännu inte vet om att han är misstänkt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in