Nu måste jag faktiskt rätta dig lite, Moder. Du får ursäkta om jag är burdus. Att hon går in i BB-huset för att komma på fötter socialt kan jag fatta, men att få alla att må bra kan jag inte fatta. Som det har disskuterats innan så är hon en godhetsknarkare av rang. Om man märker att ingen någonsin ger tillbaka av vad man får varför fortsätter man då? Man kommer bara att må dåligt och som du skriver är det exakt vad som sker. Hon tror i sin fantasi att bara för att hon visar känslor för någon att den personen måste visa det tillbaks. Men va? Vadå måste?
AD har ingen som helst skyldighet att ens titta på henne. Han är en egen individ som gör vad fan han vill. Spelar ingen roll av vilken anledning han undviker något eller väljer att vara med Eritrea istället för Madde. Är det någon slags masspsykos som har uppstått här på sistone att folk tror att han har någon skyldighet till henne? Detta börjar likna Familjeliv och Facebook-mammagrupperna för varje dag som går tills någon av dessa två individer åker ut.
Lugn nu. Madde har inte uttryckt att han måste visa samma känslor tillbaka och den enda skyldigheten vi pratar om med Adrian angående igår är som en vän då han visste hur Madde mådde.
Gött att kunna flexa en halvtimme på morgonen och skumma igenom natten.
Men alltså jag blir så ledsen när ni skriver hur Madde var ledsen men så gott som ingen brydde sig? Här har hon suttit halva kvällen och varit jourpsykolog och gett VÄRLDENS BÄSTA RÅD till VV, in front of typ HELA HUSET, och ingen känner att de kanske ska "ge tillbaka" till henne? Såg att Joel och Judith tröstade henne och det gläder mig verkligen, men blir så jävla provocerad av att läsa att Adrian blev tillsagd att hon var ledsen men han prioriterar att klia på Nardos?!?!?!??! Och att NARDOS som är, vad jag uppfattat ändå ganska nära henne, inte gör något? vad i helvete.
Det gör extra ont på något sätt, när man tänker på hennes svar på tittarfrågorna i lördags. Att hon sa att hon ofta gör saker för andra men att hon är i BB för att komma på fötter socialt och vill att alla i huset ska må bra. Och så är det liksom exakt det som sker - att hon gör så mycket för andra men får så otroligt lite tillbaka själv. Ingen som tänker på att HON ska må bra?
Hon är alldeles för god för pissmänniskorna där inne. Blir fan lack alltså. Hoppas de kompenserar med att vara ÖVERempatiska mot henne idag, annars kan alla dra.
som jag uppfattade det var de vickan som tog musten ur henne med att sitta och älta en massa skit om mergrin i flera timmar.Sen blev det bara en salig blandning av sprit bli avsnäst av fräskatten vicky och lite lite adde podde
Dra mig baklänges, två baljor kaffe och äntligen kom jag till slutet, vikken kväll. Tack till er alla som skrivit så era små korvfingrar nästintill förkolnat. Vilken härlig stämning kärleksfamiljen kommer att ha vid frukosten. Nu slås liven hej å hå, nu kör vi rond 2.
Hjärtskärande att läsa om allt som hänt kring Madde men jag är inte dugg förvånad, jag har ju tidigare sagt till er att jag har börjat hata N och A och det är av en valid anledning, I basically jumped off a sinking ship före alla andra.
Adrian och Nardos är så jävla ruttna människor, hoppas tittarna börjar också se det och har det i åtanke när de ska rösta.
Varför N? Hon visste inte att Madde grät? Hon gick plus först till Madde i soffan och ville se hur hon mådde o såg att hon sov
Det finns psykolog tillhands om de behöver. Men kanske inte alla tider på dygnet gissar jag.
Exakt förstår problemet för den som är ansvarig för någons hälsa är inte deltagarna utan en läkare eller sjuksköterska ev psykolog. Det ser man ofta tex i Robinson att dom har läkare och sjuksköterska på plats. Ensam i vildmarken är ett annat exempel på discovery. Annars blir närmaste sjukhus inkopplat om dom inte kan eller har resurser om någon blir sjuk eller skadad.