2021-03-31, 01:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
han borde ju sluta plinka på sin gitarr och börja med imitationer ist

Haha sant. Imitationerna är det enda jag upptäckt att han är någorlunda bra på eftersom jag faktiskt trodde att det var Dompa ett tag.
2021-03-31, 01:49
Medlem
missismisters avatar
Blir så irriterad när Mergim gick ut till Madde nyss.. ”JAG” mår dåligt när fu ligger här”.. Sen gick han och små skrattar. Han är så fylld av sig själv. Inget äkta nånstans.

Och nu sa hsn till Adrian att Madde ligger ute och gråter, och ÄNDÅ ligger han kvar hos Nardos och bryr sig inte ett skit!!!

Fan vad förbannad jag blir!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Vad sa dem?

Att han skulle satsa på emelie istället
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut. Detta bråk ikväll kändes som att de gick efter manus nästan. De blev inkastade för att skapa drama. Ibland tror jag att de får uppdrag i bikten också som de inte får säga något om för att skapa drama eller förstöra för någon också.
Till exempel Paradise Hotel.. Där är ju de som är medverkande castade och får lön för att knulla i tv och skapa drama. Skulle inte förvåna mig om de får betalt per gräl. "Reality" känns inte äkta på en fläck längre.

Ja, men det finns ""reality"" och "reality". Den enda reality som existerar finns i den här tråden (om ens det). "Keep it alive" (keep it alive).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Blir så irriterad när Mergim gick ut till Madde nyss.. ”JAG” mår dåligt när fu ligger här”.. Sen gick han och små skrattar. Han är så fylld av sig själv. Inget äkta nånstans.

Och nu sa hsn till Adrian att Madde ligger ute och gråter, och ÄNDÅ ligger han kvar hos Nardos och bryr sig inte ett skit!!!

Tänkte också på det. Mergim saknar noll empati för andra människor.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är enda som kan väcka AD till liv och lämna Nardos sida och flytta till Madde, Han måste väckas till iv och hade Simon FÅTT göra det så hade landet vart helt annat!

Sorry, jag köper inte det längre. Det var droppen för mig. Officeraren är död och begraven för mig.
Det finns gränser för vad även en kallblodig Groda kan ta.
2021-03-31, 01:50
Medlem
wolfiess avatar
Citat:

vad var nardos reaktion då?
2021-03-31, 01:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Känns väldigt trolig. Särskilt när de festade förra veckan och BB skickade något brev om poolfest men inga av deltagarna vill bada. Ett par censurer senare badades det.

Det kom väl ut i högtalaren:
"Detta är Big Brother. Spela glada och lyd order. Slut på meddelandet"
Medlem
Emelie har verkligen stalkat alla gamla deltagare o har koll på följare osv.... Emelie drömmer om att bli känd.
Medlem
missismisters avatar
Citat:

Sorry för allt dåligt stavande.. är så arg just nu att Adrian fjanten bara ligger kvar.

Uch!
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Sorry, jag köper inte det längre. Det var droppen för mig. Officeraren är död och begraven för mig.
Den såg jag inte komma för några dagar sedan grodis. Respekt till dig
2021-03-31, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Saker och ting må ha förändrats, men snälla, ge inte upp. Officerar-diskussionen är minst (75%) halva BB 2021-tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in