2021-03-31, 00:23
Medlem
Men kan hon GE SIG?????
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nardos besitter nån sorts black magic aura, har ni tänkt på att alla som befinner sig i samma hus som henne efter 5 min börjar säga "Förschtoor duu!?" Efter varannan mening 😁

Ja, blandat med ”föshtåååry vad jag menar”. Sjukt trött på det, det är ju inga genuin fråga utan bara utfyllnad av ett vokabulär likt Ica-Jerry
Medlem
Men förhelvete, visa Dompa o Emelie 😏
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Men vad fan!
BB plockar in tre gamla deltagare.
Rövar börjar slickas och näsorna blir allt brunare.
Det tar knappt 24 timmar innan Simon kör sin "influencer-lip". Knappt hinner tårarna torka innan Mergim och Vickan går bananas på varandra. Kvällen är härmed förstörd. Varför? Jo, eftersom att de flesta därinne är starstruck och rädda för att stöta sig med dessa så kallade kändisar, så sitter de och göder megaegona Merge och VV. Fy fan, visa lite stake och berätta för dem att det här inte är BB 2020. Det är inte ert hus längre. Far åt helvete Merge och VV. Be dem uppföra sig eller ta nödutgången. FIASKO, TV4, FIASKO!

Grovt men rättvist.
Plocka på dom träfrackarna igen och en spark i röven.
Jullan får stanna
2021-03-31, 00:24
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller helt med. Av någon anledning idoliseras BB-deltagare idag. Kändisvärlden är plattare än någonsin. Krävs typ noll för att bli "kändis" idag. Tror det är därför. De gamla deltagarna ser upp till dessa avskum enbart av den anledningen av att de var inne i samma hus förra året. De idoliseras och gullas med istället för att man bara säger till dem "Skärp er eller dra om det inte passar".

Ja, du har säkert rätt. Om de bara visste att de hade vunnit hundratals röster på att vara den som bryter sig loss och faktiskt säger ifrån
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Hur kan man älta en sak så här länge? Jag förstår verkligen inte... hon vill ju inte höra på vad nåt dom andra säger ändå för allt dom säger är fel.
Victoria är ju europamästarinna i avancerad ältning.
Obesegrad.
Medlem
Ojojoj.... Joakim Lundell är inte så glad över den negativa marknadsföringen om att han inte betalar ut någon lön sin anställda. Han är rätt förbannad såg jag på exonphspoiler-sidan.
Medlem
lillaflippens avatar
Nu får fan Vicky hålla käften.

Varför skriker inte nardos EEEEYYYYHY nu?
Kom igen nardos, du har tillåtelse nu. Skrik! Få tyst på världsvana Vicky!!!!
Medlem
Nej nu får någon be V hålla käften
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Jag förstår inte allt rövslickeri mot både M och V, ”ni är genuint fina människor” NEJ det är dom inte. Det är lätt för mig att säga som inte sitter i huset men jag vill ändå tro att jag skulle sagt till de båda två att skärpa sig. Reagerar ingen på att de har ältat samma 5 meningar på varsitt håll i två timmar nu? Varför sätter ingen ner foten? Så fega hela högen

Det är dom som egentligen är "den större personen"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men kan hon GE SIG?????
Tinnitus. 🤬🤬🤬🤬🤬
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha ja fyfan. Skulle fan aldrig orka dricka alkohol som de gör i huset längre. Det är hy Fest var och varannan dag 🙈
Tyvärr blir jag mer sugen på alkohol när jag tittar på bb
Samma här! Suget smyger sig ju på när man ser andra dricka.

Viktoria är så sjukt otrevlig mot alla som försöker att ”hjälpa” henne. Kan hon sluta böla nu? Stör mig dock Julia som bara stöttat Viktoria. Hon sa att de inte varit vänner men pratade innan de gick in i huset. Merhim och hon har varit polare, kan ju tycka att hon kan ge lite uppmärksamhet till honom också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in