2021-03-31, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
"Tillfälligt avbrott" är något vi lär få se mer än tidigare (tro det eller ej). Förstår vad Tess menade, efter att hon lämnat huset. Det här nya upplägget, som startade igår, kräver att deltagarna är väl synkade (Nardos är ett perfekt exempel).

BB 2021 har verkligen förändrats. Katti (och vissa tittare) lämnar, modern reality-TV tar över. Produktionen jobbar hårt just nu.

Fattar inte vad du menar? Vad menade Tess? Nya upplägget menar du att dom får pakta då? Vilka tittare har fått lämna? Vad jobbar produktionen hårt med tycka på cencur knappen? Haha så många frågor!!
2021-03-31, 00:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det spelar ingen roll vem Mergim än har en diskussion med för det kommer bli samma sak, om det så vore Kristina Lugn han hade en ordväxling med. Spelar ingen roll, slutar alltid med förolämpningar för han vill aldrig erkänna hans egen del i någonting.
Han har ett behov av bekräftelse så det är fruktansvärt och när han inte får det då tiltar det rejält för Mergim sedan att Vicky vet vad hon ska trycka på är en helt annan femma men ha självskuld har han inte, Fattar inte hur han fick gå ini huset ånyo borde väl funnits ngn annan dem kunde kastat in istället än Mergim som behöver 24/7 psykolog i närheten!
Medlem
uardozs avatar
Jag förstår inte allt rövslickeri mot både M och V, ”ni är genuint fina människor” NEJ det är dom inte. Det är lätt för mig att säga som inte sitter i huset men jag vill ändå tro att jag skulle sagt till de båda två att skärpa sig. Reagerar ingen på att de har ältat samma 5 meningar på varsitt håll i två timmar nu? Varför sätter ingen ner foten? Så fega hela högen
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Har hyllorna fulla med Barolo men måste ju tänka lite på min hälsa också. 😂😂😂 Kanske imorgon om jag är sugen mm.

Haha ja fyfan. Skulle fan aldrig orka dricka alkohol som de gör i huset längre. Det är hy Fest var och varannan dag 🙈
Tyvärr blir jag mer sugen på alkohol när jag tittar på bb
Medlem
Kom Mergim längre än Julia i fjol?

Vem var 4 sista? Mergim,Lennie,Sami och? Hon den där blonda med Martin?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourCruelDevice
Varför säger ni att Amilia styr Victoria? Dom är ju inte ens vänner?

Öhh har du missat att dom är det? Hon kämpar ju för Victoria.. Se amilias Instagram. Igår på hennes story. Gumman lycka till. Bla bla bla
2021-03-31, 00:19
Bannlyst
Vickan skryter om att hon jobbar gratis åt bajsrunkaren jockeboi 👮🏽‍♀️😂
2021-03-31, 00:19
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Nardos besitter nån sorts black magic aura, har ni tänkt på att alla som befinner sig i samma hus som henne efter 5 min börjar säga "Förschtoor duu!?" Efter varannan mening 😁
2021-03-31, 00:20
Medlem
Hur kan man älta en sak så här länge? Jag förstår verkligen inte... hon vill ju inte höra på vad nåt dom andra säger ändå för allt dom säger är fel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Simon har lagt sig i rosa sovrummet. I protest mot att Steffi fortsätter sova i en annan säng? Vem vet.

Protest mot systemet som inte tillåter att Mamma skickar in en slant till narkotika, öl och vin.. Dumma mamma!

Steff är skönare än vi förstår.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kom Mergim längre än Julia i fjol?

Vem var 4 sista? Mergim,Lennie,Sami och?

Mergim 4,a 96 dagar, Julia typ 70 dagar 🤷🏻‍♂️
Medlem
Jag tror detta konflikt bara kommer göra att andra deltagare kommer närmare varandra och dom kommer nog försöka ta avstånd från Mergim och Victoria

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in