2021-03-31, 00:20
Medlem
wolfiess avatar
snälla kan dem bara hålla tyst nu, dålig stämning i huset
2021-03-31, 00:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kom Mergim längre än Julia i fjol?

Vem var 4 sista? Mergim,Lennie,Sami och? Hon den där blonda med Martin?
Jasmine.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kom Mergim längre än Julia i fjol?

Vem var 4 sista? Mergim,Lennie,Sami och? Hon den där blonda med Martin?

stämmer mergim åkte ut dag 97 jasmine blev plats 3
Medlem
Moscow99s avatar
Men vad fan!
BB plockar in tre gamla deltagare.
Rövar börjar slickas och näsorna blir allt brunare.
Det tar knappt 24 timmar innan Simon kör sin "influencer-lip". Knappt hinner tårarna torka innan Mergim och Vickan går bananas på varandra. Kvällen är härmed förstörd. Varför? Jo, eftersom att de flesta därinne är starstruck och rädda för att stöta sig med dessa så kallade kändisar, så sitter de och göder megaegona Merge och VV. Fy fan, visa lite stake och berätta för dem att det här inte är BB 2020. Det är inte ert hus längre. Far åt helvete Merge och VV. Be dem uppföra sig eller ta nödutgången. FIASKO, TV4, FIASKO!
Medlem
Gillar inte Julia längre.

Sättet hon kom nära Amilia i slutet förra året, var irriterande.
2021-03-31, 00:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uardoz
Jag förstår inte allt rövslickeri mot både M och V, ”ni är genuint fina människor” NEJ det är dom inte. Det är lätt för mig att säga som inte sitter i huset men jag vill ändå tro att jag skulle sagt till de båda två att skärpa sig. Reagerar ingen på att de har ältat samma 5 meningar på varsitt håll i två timmar nu? Varför sätter ingen ner foten? Så fega hela högen
Yes.
Alla utom Dompa, han bara gapskrattar år dumjävlarna. 😁
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Jag förstår inte allt rövslickeri mot både M och V, ”ni är genuint fina människor” NEJ det är dom inte. Det är lätt för mig att säga som inte sitter i huset men jag vill ändå tro att jag skulle sagt till de båda två att skärpa sig. Reagerar ingen på att de har ältat samma 5 meningar på varsitt håll i två timmar nu? Varför sätter ingen ner foten? Så fega hela högen

+1000
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Håller helt med. Av någon anledning idoliseras BB-deltagare idag. Kändisvärlden är plattare än någonsin. Krävs typ noll för att bli "kändis" idag. Tror det är därför. De gamla deltagarna ser upp till dessa avskum enbart av den anledningen av att de var inne i samma hus förra året. De idoliseras och gullas med istället för att man bara säger till dem "Skärp er eller dra om det inte passar".
Medlem
Spajdors avatar
Tänker aldrig ta ett ståndbråk för givet igen! Följer det hellre tusen gånger om än det här tramset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Det var just Dennis också som hon har som sovpartner nu. Så visst är det motsägelsefullt.

Men hon ska ju välja det för att HON vill. Inte för att andra tycker att han är nytt kött och att det bästa vore att dom sover med varandra dp, för nu ska ad vara med madde.
Skulle steff hålla på med dennis kommer huset tycka stt emelie och simon hålla på .

Hon har en gameplan. Svårt som fan om andra tar för många beslut åt henne. Hon viöl inte framstå som hjälplös. Hon har valt en hårdare roll
2021-03-31, 00:23
Medlem
Vilket jävla onödigt drama BB dragit in? Ut med skiten samma väg som det kom in! Bölar och tjafsar om smågrejor
2021-03-31, 00:23
Medlem
Människorna som kommenterar på bbs instagramsida är så tröttsamma.

”NU FÖRSTÖRS DEN FINA GRUPPDYNAMIKEN”

Vill människor bara se glada människor som är sams i Big brother? Är inte hela syftet att det ska bråkas emellanåt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in