2021-03-31, 00:12
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Virran må vara tjatig, ältar eller vadsomhelst men Mergims Agressioner är ett STORT PROBLEM och hon är inte den enda han varit på, ett repetativt beteende. Många har upplevt, hört och sett hans dåliga humör. Kan man inte ens diskutera med en person utan att den börjar kasta ur sig kränkande ord b.la då är det något som inte stämmer och då spelar det ingen roll hur lugn man än försöker vara i sitt resonemang eller om man ska försöka försvara sig för Mergim tillåter inte det. Det är ett översittar beteende och han måste lära sig att förstå att lyssna på andras åsikter, även det negativa för hur ska han annars kunna förändras?

Om han nu vill utvecklas alltså.
Han borde inte heller släppts in. Han borde terapeuta sig utanför kameror
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja, vad gör egentligen Vickan i huset nu när hon äntligen får ut lite lön för sitt drömjobb hos mångmiljonären Jocke?
Utmana sig själv lite se om man kan flytta fram ens egna gränser och försöka se kan man komma längre än vad jag gjorde sist, Jag tror att TV4 var fullt medvetna då dem frågade Mergim & Vicky vad som skulle ske i huset NÄMLIGEN drama drama och mer drama inget annat de visst detta skapar TV och kaos igen!

Men hade nog försökt valt ngn annan av det gänget för att bespara Mergim och hans problem med dem han är i huset med och svårt hantera en konflikt han blir en drama queen, Men jag tvivlar att han lyckas ta sig vidare och bli immun gode mergim men sitter han löst mot Gamnackarna så lär han bli räddad men annars nej tror han kliver ut frivilligt denna gång!
Medlem
__Alez__s avatar
Blev ju ett jävla fiasko att ta in dessa nötter. Snacka om att förstöra säsongen och dra ner alla i derss gräl.
Gillar Madde som ställde frågan till Vickan -Varför väljer du att gå in i huset med honom.
Hon hade inget svar på det.

Ingen bra reklam de har gjort om sig en andra gång i BB. Mergim kan ju börja fundera varför ingen vänskap från huset håller.
2021-03-31, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Virran må vara tjatig, ältar eller vadsomhelst men Mergims Agressioner är ett STORT PROBLEM och hon är inte den enda han varit på, ett repetativt beteende. Många har upplevt, hört och sett hans dåliga humör. Kan man inte ens diskutera med en person utan att den börjar kasta ur sig kränkande ord b.la då är det något som inte stämmer och då spelar det ingen roll hur lugn man än försöker vara i sitt resonemang eller om man ska försöka försvara sig för Mergim tillåter inte det. Det är ett översittar beteende och han måste lära sig att förstå att lyssna på andras åsikter, även det negativa för hur ska han annars kunna förändras?
I år? Har många upplevt det i år?

En relevant fråga tycker jag som dels gillar att ge folk en ärlig andra chans (hade aldrig i livet hejat fram Sami förra året med hans bakgrund annars) och dels måste säga att de aggressioner han uppvisat i afton är helt och hållet framtriggade av VV med Amilia som uppvärmare dagarna innan.
Medlem
xrlpyts avatar
Det sägs att det förekommer livesändning från huset ibland, är det sant?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Sägs att hon var lite barnvakt och skötte deras instagram en period.

Haha se på fan! Kan tänka mig det ändå på något sätt!

Hon var starstruck när han kom in förra året 😂😂
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofand1987
OKEJ KAN NÅGON SNÄLLA FÖRKLARA DET HÄR:

Enligt bb så avbryter dom sändningen när deltagarna ”pratar om tredje person” menar dom personer på utsidan då?

Japp
2021-03-31, 00:14
Medlem
Trodde verkligen dom spelade (mullvader), att detta konflikt inte egentligen var så stor utan att dom bara ville skapa lite drama i huset men efter det som hände för en stund sen så verkar detta bråk vara ”äkta”
Medlem
uardozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Nä, aldrig sett.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Passar barnen och har rattat Instagram (lagt ut bilder och klipp) under inspelning av Puppet master är det jag sett att hon gjort. Kanske drog kameramännens sladdar behind the scenes och sånt också. Står "Produktionsassistent" i eftertexterna på Puppet master.

Det är därför hon är så brun då med andra ord! Allt rövslickeri 😂😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Förmodligen 😄 nästan värt att swisha dig till en fylla så det blir lika skön stämning här på fb som mellan mergim och världsvana
Haha! Har hyllorna fulla med Barolo men måste ju tänka lite på min hälsa också. 😂😂😂 Kanske imorgon om jag är sugen mm.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in