2021-03-29, 22:54
Medlem
Proras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmy.Ha
Bizzart när en äldre vuxen man rackar ner på en vacker hälsosam och normalbyggd ung kvinna genom att kalla henne halvfet. Sorgligt.

Halvfet? Hon är snarare helfet. Gå in på SVTplay och kolla hennes uppträdande i 'På spåret'. Hon har lagt sig till med dubbelhaka. Att anmärka på osunda vanor vid tidiga år är inte att racka ner. Dubbelhaka vid så ung ålder är inte normalt, särskilt inte för en person som antagligen är omgiven av en uppsjö av rådgivare.
Citera
2021-03-30, 01:30
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Bizzart när en äldre vuxen man rackar ner på en vacker hälsosam och normalbyggd ung kvinna genom att kalla henne halvfet. Sorgligt.
Varför det?
Hennes vårdslösa livsstil har redan satt sig på hennes höfter och kínder och ja, de kommer påverka hennes karriär menligt.
Är hon inte söt, har hon inget att komma med.
Att leka diva i tonåren och se ut som Miss Piggy kommer aldrig sluta väl.
Senast redigerad av GaylordYanker 2021-03-30 kl. 01:33.
Citera
2021-03-30, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Varför det?
Hennes vårdslösa livsstil har redan satt sig på hennes höfter och kínder och ja, de kommer påverka hennes karriär menligt.
Är hon inte söt, har hon inget att komma med.
Att leka diva i tonåren och se ut som Miss Piggy kommer aldrig sluta väl.
Vad du tycker påverkar inte hennes karriär, det är inte du som gett/ger henne en karriär och du kan heller inte ta det ifrån henne. Hon ser inte ett dugg ohälsosam ut, snarare tvärtom så ditt prat om vårdslös livsstil är bara bisarrt. Särskilt från nån som ägnar sitt liv till att älta negativitet på ett forum på internet, det är inte direkt sunt.

Den uppblåsta position du antar i förhållande till henne är underlig. Som om du var med i nån jury vars åsikt spelade nån roll.
Citera
2021-03-31, 00:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Vad du tycker påverkar inte hennes karriär, det är inte du som gett/ger henne en karriär och du kan heller inte ta det ifrån henne. Hon ser inte ett dugg ohälsosam ut, snarare tvärtom så ditt prat om vårdslös livsstil är bara bisarrt. Särskilt från nån som ägnar sitt liv till att älta negativitet på ett forum på internet, det är inte direkt sunt.

Den uppblåsta position du antar i förhållande till henne är underlig. Som om du var med i nån jury vars åsikt spelade nån roll.

Som tjockis är hon rökt. Hon är en tämligen talanglös skivbolagsprodukt som lever på sitt utseende så en fet 45 årig Zara kommer vi aldrig få se på tv. Dessutom är det hon som valt tonen och hon är väldigt öppen med sitt manshat så vet inte vad du lipar över. If you cant take the heat stay out of the kitchen men jag vet jag vet det är grymt mansgrisigt av mig att tro att kvinnor har ett konsekvenstänk.
Citera
2021-03-31, 00:07
Medlem
Hur bra är Zara Larsson? Hur stor kan hon bli? Kan hon bli en ny världsartist som Beyoncé? Kan hon bli lika legendarisk som Elvis?
Citera
2021-03-31, 16:11
Medlem
Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på men det hindrar mig inte från att ha åsikter.
Hon är överskattad. Ser inte speciellt bra ut utan sminket. Hon är vidare politiskt korrekt.
Inte min typ.
Citera
2021-04-08, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Halvfet? Hon är snarare helfet. Gå in på SVTplay och kolla hennes uppträdande i 'På spåret'. Hon har lagt sig till med dubbelhaka. Att anmärka på osunda vanor vid tidiga år är inte att racka ner. Dubbelhaka vid så ung ålder är inte normalt, särskilt inte för en person som antagligen är omgiven av en uppsjö av rådgivare.
Haha du måste ha ett dubbelseende!
Citera
2021-04-08, 12:21
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Hur bra är Zara Larsson? Hur stor kan hon bli? Kan hon bli en ny världsartist som Beyoncé? Kan hon bli lika legendarisk som Elvis?

Av bilderna att döma kan har hon säkert kapacitet att lägga på sig runt 10-12 kg per år. Säg att hon väger runt 140-150 kg innan 30 års åldern är nog inte helt osannolikt.
Citera
2021-04-08, 14:44
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Av bilderna att döma kan har hon säkert kapacitet att lägga på sig runt 10-12 kg per år. Säg att hon väger runt 140-150 kg innan 30 års åldern är nog inte helt osannolikt.
En riktig feminist ska se ut som en cancerhärjad landval.

Hela Zara! Du är på god väg.
Citera
2021-04-08, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Fyfan vilken taskig tolkning av stor.
Citera
2021-04-08, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Som tjockis är hon rökt. Hon är en tämligen talanglös skivbolagsprodukt som lever på sitt utseende så en fet 45 årig Zara kommer vi aldrig få se på tv. Dessutom är det hon som valt tonen och hon är väldigt öppen med sitt manshat så vet inte vad du lipar över. If you cant take the heat stay out of the kitchen men jag vet jag vet det är grymt mansgrisigt av mig att tro att kvinnor har ett konsekvenstänk.
Du vet inte hur hon låter. Du har hört fel låtar. Ingen betvivlar hennes sångtalang. Se bara finalen av Talang 2008 så förstår du.
Citera
2021-04-08, 16:14
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Du vet inte hur hon låter. Du har hört fel låtar. Ingen betvivlar hennes sångtalang. Se bara finalen av Talang 2008 så förstår du.
Skojar du nu, eller? Jag kan bevisa att du har fel.
Du påstår att "ingen betvivlar" hennes sångtalang.
Jag gör det, alltså har du fel.
För det andra var hon 11 år gammal 2008 och då är röstorganen inte ens utvecklade ännu.
Hon och Amy Diamond är barnstjärnor och den lilla chans hon hade att gå vidare som vuxen, har hon pissat iväg genom att låta sin form och utseende rasa, men också genom att göra sig politiskt omöjlig.

Hon skulle aldrig ha lyssnat på den manshatande radikalfeminismen, för den leder henne till en avgrund, ur vilken hon inte får någon som helst hjälp av feminazi att ta sig upp ur.

Och nej, det finns ingen som helst anledning att "backa henne" för att hon är tjej och ung. Ska hon vara värd den platsen, ska hon klara att ta den själv i konkurrens med alla andra, som vill dit.

Såna som henne går det tretton på dussinet på. Om inte annat under varje Idolsäsong.
Ingen minns vilka vinnare vi haft, mer än möjligen en eller två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in