2021-03-30, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Nej, det har du inte sagt. Jag tycker den kärringen verkar ha noll koll. Har du fler?

Mike Pensé
Din subjektiva åsikt. Inget faktum.
2021-03-30, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Är du så här dum eller låtsas du i avsaknad av argument?

Trumps telefonsamtal med Raffensperger där han ber honom hitta 11 780 röster är inspelat. Det är lätt att känna igen Trumps röst och sätt att prata. Teknisk analys visar att det är äkta.
Detta, scrollock, är ett tydligt bevis på försök till valfusk.

Raffensperger har också väckt åtal mot Trump för detta, och det skulle förvåna mig om inte domstolen dömer Trump.

Så vad säger du nu? Hur står sig dina grundlösa anklagelser om valfusk mot denna konkreta händelse?
De faller platt till marken medan Trumps valfusk-försök är bevisat.
Visa på domstolsbeslut då eller håll käft. Raffensperger har NADA! Noll! Han är bara en mediahora som snaskar in sig hos alla RINOs och lurar svagsinta människor som du. Inget mer, inget mindre.
2021-03-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Visa på domstolsbeslut då eller håll käft. Raffensperger har NADA! Noll! Han är bara en mediahora som snaskar in sig hos alla RINOs och lurar svagsinta människor som du. Inget mer, inget mindre.

Stod inte Raffensberger och Trump i konflikt med varandra efter valet? Det verkar inte alls som att Raffensberger ”snaskar in sig hos alla Rinos” som du påstår då Trump är historiens största och värsta Rinosen alla kategorier. Allt han gjorde, gjorde han för sig själv, och för sitt egenintresse, inte för det Republikanska partiet.

Känner du igen uttalandet ”This isn’t their party any more, this is Donald Trumps party.” Sagt av Donald Trump jr, det kan inte bli mer Rinos än så.
Senast redigerad av Master.Palm 2021-03-30 kl. 17:25.
2021-03-30, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Stod inte Raffensberger och Trump i konflikt med varandra efter valet? Det verkar inte alls som att Raffensberger ”snaskar in sig hos alla Rinos” som du påstår då Trump är historiens största och värsta Rinosen alla kategorier. Allt han gjorde, gjorde han för sig själv, och för sitt egenintresse, inte för det Republikanska partiet.

Känner du igen uttalandet ”This isn’t their party any more, this is Donald Trumps party.” Sagt av Donald Trump jr, det kan inte bli mer Rinos än så.
Skitsnack. Inte för inte att Trump ofta jämför sig själv med Lincoln, ty han har fört partiet närmare sina originalvärderingar än någon annan president i modern tid.
2021-03-30, 18:18
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Mmm jo, så du kan fulklippa bland ett axplock av hundratals olika utsagor... Förväntar du dig en klapp på axeln eller?
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Vilka utsagor tycker du själv är tyngst?

Mike Pensé
Jag är också nyfiken.
Ta chansen att övertyga mig. Du som är insatt i den oerhörda beviskraften i alla dessa utsagor.
Visa de 3 tyngsta med lite citat och vad du anser att de bevisar.
2021-03-30, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Jag är också nyfiken.
Ta chansen att övertyga mig. Du som är insatt i den oerhörda beviskraften i alla dessa utsagor.
Visa de 3 tyngsta med lite citat och vad du anser att de bevisar.
Varför skulle jag ödsla tid och kraft åt att "övertyga" *dig*? Du har ju redan bestämt vad du tror att sanningen är, oavsett hur mycket du än överbevisas. Och varför är "3" en, enligt dig, magisk siffra?
2021-03-30, 18:37
Medlem
Citat:
Skitsnack. Inte för inte att Trump ofta jämför sig själv med Lincoln, ty han har fört partiet närmare sina originalvärderingar än någon annan president i modern tid.

Haha, du är för söt Scrollock...

Att emancipationsproklamationens fader skulle ha någon som helst likhet med Trump är som att säga att svart liknar vitt.

Men det är kanske inte så konstigt, då Trumpeten även trodde att skulle få bli avbildad på Mount Rushmore.

Ingen annan president i historien har förlorat Huset, Senaten och Vita Husen under sin första mandatperiod.

Trots Bidens korta tid vid makten har han redan en högre Approval rate än Trump hade vid något tillfälle under hela sin Presidentperiod. Till och med hans lägsta approval rate är högre än Trumps högsta.

Trump var en högst tillfällig parantes i den amerikanska politiken, som sattes på makten av White Trash och med rysk hjälp.

Han var också den största förloraren genom alla tider, där han också bägge gångerna förlorade Populare Vote. GOP gör bäst i att distansera sig så mycket som möjlighet från denna pajas.
2021-03-30, 18:39
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Varför skulle jag ödsla tid och kraft åt att "övertyga" *dig*? Du har ju redan bestämt vad du tror att sanningen är, oavsett hur mycket du än överbevisas. Och varför är "3" en, enligt dig, magisk siffra?
Ingen aning om varför du skriver dina hundratals inlägg här.

Jag är uppriktigt nyfiken på vad du anser vara de 3 (eller någon annan siffra som du gillar bättre) tyngsta bevisen bland dessa utsagor.
Men då vet jag att du inte har lust att dela med dig av din kunskap på området.
2021-03-30, 18:47
Medlem
Citat:
Trots Bidens korta tid vid makten har han redan en högre Approval rate än Trump hade vid något tillfälle under hela sin Presidentperiod. Till och med hans lägsta approval rate är högre än Trumps högsta.
Mmm på CNNs nyhetsredaktion menar du då eller?
2021-03-30, 18:50
Medlem
Citat:
Mmm på CNNs nyhetsredaktion menar du då eller?

Nej, det menar jag inte.

Noterar också att du lämnar Trumpetens alla förluster utan kommentar.

Men det är ju klart, du är Flashbacks egen Bagdad Bob
2021-03-30, 23:26
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:

Fuffensburgers politiska karriär går mot sitt slut.

" Georgia Secretary of State Brad Raffensperger, who repeatedly refused to examine credible accusations of widespread voter fraud after he oversaw the 2020 presidential election, was shot down in an election to become a delegate in his local Republican Party at the Fulton County Republican Caucuses today.
A source told National File that “Raffensperger was denied election as a delegate in his own precinct this morning at the Fulton County Republican Caucuses,” and that “Raffensperger failed to even secure a nomination for delegate.”

https://nationalfile.com/georgia-secretary-of-state-brad-raffensperger-fails-to-secure-nomination-as-gop-delegate-in-his-own- precinct/
2021-03-30, 23:31
Medlem
PrivateBusinesss avatar
Citat:

Ratburgers politiska karriär är avslutad. Han hade inte kontroll på sitt eget kontor.

BREAKING: Jody Hice Secures Trump Endorsement In Race Against Georgia Secretary of State Brad Raffensperger
"I have 100% confidence in Jody to fight for Free, Fair, and Secure Elections in Georgia, in line with our beloved U.S. Constitution."

https://nationalfile.com/breaking-jody-hice-secures-trump-endorsement-in-race-against-georgia-secretary-of-state-brad-raffens perger/

https://nationalfile.com/tag/brad-raffensperger/
Senast redigerad av PrivateBusiness 2021-03-31 kl. 00:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in