Censur igen? När Steffi pratar med Vicky om bråket? Eller var det pga vad som sades i nåt annat rum? Jag kollar dc men blir ju censur i alla när dom bryter.
Jävlar vad Pedram tjatar om att man inte ska pakta, att man som grupp ska säga åt den som paktar att det är fel.
It takes one to know one..?
ALLT han vill är att pakta, det märks såååååååå hårt.
Blir så trött på honom. Det är ju inte han som bestämt utan BB så varken han eller Nardos kan bestämma hur övriga gruppen ska bete sig. Vill de inte pakta, pakta inte. Men låt de som vill göra
det. De vill fortsätta ha kumbaya. De har glömt att de är i ett tv-program.
Nån borde säga ifrån och ta ner den där lilla stöddiga jäveln på jorden, han är kaxigare än någonsin! Han är labil och hetsig som fan och det är ingen annans fel än hans eget. Alla måste ansvara för vad man gör och Mergim går över gränsen varenda jävla gång. Detta är varför man inte orkar kolla på Mergim för han verkar aldrig lära sig något eller utvecklas så varför tar BB ens in en sån här människa.
Amelia påpekade i sin live att BB tog in Mergim trots psykologutlåtandet, jag tror henne.
Det va fan exakt den här energin jag inte ville ha i årets bb... det behöver inte va kumbayah hela tiden men detta hjärndöda tjafsadet är så tråkigt. Låt mig se simon skratta med ponne (asså revive ponnenplz)
Nej men vad ända ini glödheta helvetet är det för nötter på censur knappen tror dem att vi inte kommer i håg förra säsongen eller vad pågår???
Börjar bli LAGOM less just NU på den där censur knappen!
Exakt. Dom kan ju inte ta in gamla deltagare i BB och sen censurera så fort gammalt groll tas upp. Vad hade dom väntat sig?