2021-03-30, 21:05
Medlem
lillaflippens avatar
Censur igen? När Steffi pratar med Vicky om bråket? Eller var det pga vad som sades i nåt annat rum? Jag kollar dc men blir ju censur i alla när dom bryter.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jävlar vad Pedram tjatar om att man inte ska pakta, att man som grupp ska säga åt den som paktar att det är fel.

It takes one to know one..?

ALLT han vill är att pakta, det märks såååååååå hårt.

Blir så trött på honom. Det är ju inte han som bestämt utan BB så varken han eller Nardos kan bestämma hur övriga gruppen ska bete sig. Vill de inte pakta, pakta inte. Men låt de som vill göra
det. De vill fortsätta ha kumbaya. De har glömt att de är i ett tv-program.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nån borde säga ifrån och ta ner den där lilla stöddiga jäveln på jorden, han är kaxigare än någonsin! Han är labil och hetsig som fan och det är ingen annans fel än hans eget. Alla måste ansvara för vad man gör och Mergim går över gränsen varenda jävla gång. Detta är varför man inte orkar kolla på Mergim för han verkar aldrig lära sig något eller utvecklas så varför tar BB ens in en sån här människa.
Amelia påpekade i sin live att BB tog in Mergim trots psykologutlåtandet, jag tror henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilurenMiluren
BB skickar in gamla deltagare för att röra om i gruppen och skapa drama. När de väl händer, censurerar de. WTF
Haha! True!
2021-03-30, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Och Luis "nää, nä. Nä nä!" "Alla har en g-punkt i röven, varför tror du det är skönt att bajsa" "jag är inte full, peace out"

Men jaja snälla.. redan så trött på de "nya" alltså fyfan
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Steph: Nu förstår vi din sida av det här - och vi kommer inte ta någons sida.

TACK Stephie!! Bästa du sagt till någon på dina 40+ dagar! Sätt na på plats med ljuv diplomati ba 🙌
Hon tog ju Victorias sida innan resten av gruppen gick ut till utegården.
Medlem
Rudiebois avatar
Kan någon vänlig själ här inne, kort sammanfatta det iscensatta bråket mellan Gayrim och yxansiktet Vickan?
Kom igen, någon snäll jävel?
Medlem
missismisters avatar
Nån mer än jag som va inne på Amelias live idag ? TOP NOTCH !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smogcity
Det va fan exakt den här energin jag inte ville ha i årets bb... det behöver inte va kumbayah hela tiden men detta hjärndöda tjafsadet är så tråkigt. Låt mig se simon skratta med ponne (asså revive ponnenplz)
+1
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej men vad ända ini glödheta helvetet är det för nötter på censur knappen tror dem att vi inte kommer i håg förra säsongen eller vad pågår???
Börjar bli LAGOM less just NU på den där censur knappen!

Exakt. Dom kan ju inte ta in gamla deltagare i BB och sen censurera så fort gammalt groll tas upp. Vad hade dom väntat sig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jävlar vad Pedram tjatar om att man inte ska pakta, att man som grupp ska säga åt den som paktar att det är fel.

It takes one to know one..?

ALLT han vill är att pakta, det märks såååååååå hårt.
Han har väl redan spelat bort miljonen eller nått sånt. Att inte vinna kommer inte funka för honom.
2021-03-30, 21:07
Medlem
Omg TANJA OCH JACKI PISSAR I KORS NAKNA. JUTIDH SPRINGER IN OCH FÅR PYSKPBRYT ATT HON INTE HANN SE

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in