2021-03-30, 20:59
Medlem
Stummakorianderss avatar
Trodde inte att Mergim och Pedram skulle klicka men Pedram beter sig som Lennie just nu.
2021-03-30, 20:59
Medlem
Det va fan exakt den här energin jag inte ville ha i årets bb... det behöver inte va kumbayah hela tiden men detta hjärndöda tjafsadet är så tråkigt. Låt mig se simon skratta med ponne (asså revive ponnenplz)
2021-03-30, 21:00
Medlem
smoker27s avatar
Vad har hänt ser bara pink roome kan bara se den oavsett hur jag ändrar kamera
Medlem
Har någon sett gamnacke,kroksnok simma? Är han simkunnig?

Big brother kanske kan ha det som tema. Lära den biologiska olyckan genom simskola att ta medaljen baddaren?

Då jag gjorde FN mission fiskade vi upp en drunknad yxunge 1ggr/v
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mycket kan man ju säga om Virran men hon har helt rätt om Mergim och det fick vi bekräftat förra säsongen redan.

Eller hon bekräftar det vi redan visste!

Ja, mergim är LÅNGT ifrån perfekt. Men tjejen har näsan högt upp i luften. Hon måste ut direeeeekt om vi får chansen.
2021-03-30, 21:01
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Kan säga såhär att mergims bästavän har bekräftat att han och Viktoria bråkar på riktigt

Källa: bbgruppen på fb🤪

Nu bryr jag mig inte om bråket är på riktigt eller ej. Men om det INTE skulle vara på riktigt, varför skulle Mergims BÄSTA VÄN avslöja det i nån grupp på Facebook? Klart han/hon säger att det är på riktigt. Dom är ju bästa vänner och varför skulle han avslöja det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, vi har exakt samma smak på dokusåpor. Ska kolla ikapp Älskar, Älskar inte. Vilka jävla dumskallar det är med där, kvinnan med massajen måste vara djupt störd.

För att hatet mot Viktoria blåsas upp. Det här kommer kunna bli riktigt intressant. Jag har ju sett hur mycket Viktoria försökt att trycka på mergims knappar. Det här dramat kan bli underbart och slipper hålla-handgruppen!
Hahaha älskhatar henne. Så jävla svartsjuk, kontrollerande och NAIV på samma gång. Men Älskar, Älskar inte är fan det bästa som hänt reality-Sverige på ÅR. Älskar 90 days fiance DJUPT sedan innan, så en svensk version får mig att spinna som en katt.

Vad OIPPPAT att det var VV som triggade Mergim, det hade jag ju typ kunnat lista ut. Hon trycker på dem KONSTANT. Hon går efter knapparna mer än de gjorde i den där tävlingen där de skulle trycka på knapparna som lyste. Det är helt sinnessjukt vad oskön hon är alltså. Hela hon är ett aprilskämt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Trodde inte att Mergim och Pedram skulle klicka men Pedram beter sig som Lennie just nu.

finns väl inget positivt att ömka med en dåres fantasier
2021-03-30, 21:02
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Mycket kan man ju säga om Virran men hon har helt rätt om Mergim och det fick vi bekräftat förra säsongen redan.

Eller hon bekräftar det vi redan visste!

100%. En får ju flashbacks från förra året och det känns så pinsamt när typ Pedram är den enda som orkar lyssna på Mergims trashtalk. Vic pratar säkert också om Mergim nu, men hon är ju lugn och rationell i alla fall. Som hon själv sa ”Hade inte du utvecklats Mergim?” när han bad henne sticka från honom. Hon gör inte så han ser dum ut, det gör han bra själv.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nu förstår jag varför Mergim och Pedram dras till varandra, samma kroppsbyggnad, gamnackar och en bulle på magen.
Medlem
Pedram snackar så mke om pakt, tro mig han kmr pakta mest
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smogcity
Det va fan exakt den här energin jag inte ville ha i årets bb... det behöver inte va kumbayah hela tiden men detta hjärndöda tjafsadet är så tråkigt. Låt mig se simon skratta med ponne (asså revive ponnenplz)
Och Luis "nää, nä. Nä nä!" "Alla har en g-punkt i röven, varför tror du det är skönt att bajsa" "jag är inte full, peace out"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in