2021-03-30, 17:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mmmmm Madde. Fiiinnnaaaa grejer.
Groda mumsa krup.
Officeren har god smak Grodan Quack säger jag bara!
2021-03-30, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Stor-Dempa borde skjuta ett jävla Zico-skott rätt I skallen på Narcoshelvetet, så hon fick åka med ilfart till Astrid Lindgrens barnsjukhus för kontroll av mental status.

Och sedan givetvis spärras in på nån sluten institution i ett LJUDDÄMPAT rum.
Vad är det för fel på dig. Du är så hatisk
2021-03-30, 17:21
Medlem
hahhahahahhahhah nardos
2021-03-30, 17:21
Medlem
wolfiess avatar
Nån som kan ta screen på hur de ser ut i en Olga outfit?
2021-03-30, 17:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Men de måste bäras bakochfram.

MVH/Gnomegirl.

Neeeeeeej en kula hänger ut på varje sida av snöret Kommer drömma mardrömmar bara av tanken.
2021-03-30, 17:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Officeren har god smak Grodan Quack säger jag bara!
Quack Putte. Groda småkär.
Alla får gärna åka ut. Madde stannar och jag smyger in via VA systemet.
Officeren måste snart klippa till tiden kanske rinner ut. Bättre en fågel i handen.
2021-03-30, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Men de måste bäras bakochfram.

MVH/Gnomegirl.
på en gråtande och sniffande alex huvud
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-03-30 kl. 17:27.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså förlåt, men nu måste feminazin i egen hög person step in. Din intention är rätt, absolut, men du är ute och cyklar.

Man kan ABSOLUT tycka att det är en oskön kommentar från Dennis, mest för att jag personligen inte förstår syftet med den. MEN det är en ganska harmlös kommentar. Den var inte sexistisk, den var inte misogyn, den var inte objektifierande. Att reducera den typen av kommentarer som "över gränsen för vad som är okej" sätter ribban ALLDELES för lågt för vad som är okej - vilket skapar problem med vad som INTE är okej.

Att måla upp kvinnor som offer för en sådan här sak är kontraproduktiv, eftersom den framställer kvinnor EXAKT som patriarkatet vill - att vi är försvarslösa och inte kan reda oss själva. Att vi måste försvaras till varje pris. Hade Nardos uppfattat situationen som misogyn eller hotfull på något sätt hade hon sagt ifrån.

Säger det IGEN: upplever inte Nardos det som ett problem så bör varken du eller någon annan göra ett problem av det. Nardos kan försvara sig själv, Nardos kan stå upp för sig själv, hon är inget försvarslöst litet barn som du och Instamobben måste morsa. Sedan ska man ABSOLUT diskutera normaliseringen av misogyni i tv, men inte med utgångspunkt i en kommentar från en snubbe som mottagaren inte själv reagerade på.

Moder, out.

Precis, Nardos och flera andra kvinnor kan stå upp för sig själva mot ovälkomna kommentarer mot deras kroppar. Men bara för den sakens skull ska inte män, eller kvinnor, få lov att obemärkt lägga ovälkomnande kommentarer och det är det jag tycker är fel.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Quack Putte. Groda småkär.
Alla får gärna åka ut. Madde stannar och jag smyger in via VA systemet.
Officeren måste snart klippa till tiden kanske rinner ut. Bättre en fågel i handen.
Exakt han måste slå till effektivt Officeren mot Madde och säga you are mine.....
2021-03-30, 17:26
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja men folk överlag är väldigt lättkrönkta nuförtiden. För ett år sedan stötte jag på en gammal bekant jag inte träffat på länge. Skrev sedan till henne att det var kul att se henne efter så många år och hon såg otroligt fin och fräsch ut. Fick en utskällning utan dess like tillbaka på sms att jag som kvinna inte borde kommentera andra kvinnors utseende...

Förlåt liksom, det var bara av omtanke och en ärlig komplimang. Kommenterade inte hennes kropp i sig såsom "schyssta pattar" utan bara att hon såg fin och fräsch ut
Förlåt skrattade till åt tanken att man skulle skriva såhär till en gammal bekant efter att ha sprungit på dom på stan 😂 Men absurd reaktion du fick, verkligen!

Mergim har verkligen inte lämnat BB 2020.
Medlem
Ridnes avatar
Bölex är nu Dompas hund efter dressyren igår.

Dompa tvingade ner Bölex på knä i köket. Gav order om att han skulle gapa, sedan började han kasta ner korvar i hans strupe som en byracka.
När detta första steg i dressyren var avklarat tryckte han in en halv lök i Alex mun och höll för tills Alex tuggat klart och svalt. Idag är Alex tam och sitter i osynligt koppel med Dompa. Alex sitter alltid bredvid och tittar hänfört på husse.
Medlem
Nej mergim dom behöver ej testas, det är därför det är glas emmelan, rimmets iq är inte det högsta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in