2021-03-30, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
olga fest kan det tänkas bli lite ryskt med vodka shots eller ska det dammsugas

Det vore något! Kanske går att kombinera? Sätt dammsugaren på utblås och spruta vodka som om det vore Nardos ”holy water”!
2021-03-30, 16:59
Medlem
Stummakorianderss avatar
Av det lilla jag har sett på liven det senaste dygnet så är jag positivt överraskad av Mergim. Han verkar mycket lugnare och mognare än förra året. Hoppas Victoria har fel om att det är ett skådespel.
2021-03-30, 17:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det eskalerade fort. Från ett inlägg som kallar honom en fjant till ett som hoppas att han dör.
Du tar det här på lite för stort allvar tror jag.

Så undrar h*n varför jag avskyr Nardos så passionerat?
2021-03-30, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men nej..Ingen ska behöva utstå hans vindruva i sitt synfält
nej ok då han får ett par stringtrosor
2021-03-30, 17:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tänkte först hylla dem nu för att de klarar av att prestera trots bakfylla men ångrade mig, det är väl ändå det minsta som kan begäras med tanke på var de befinner sig. Och de är bra jäkla sega ändå, frulle vid 11 och så degande ytterligare ett par timmar innan tävling.

Jag hade inte pallat men hade heller aldrig sökt till programmet. 😜

Nej inte jag heller. Speciellt inte när man vet hur mycket produktionen styr och att man inte får säga eller göra ett enda dugg (om man inte heter Judith eller Pedram) utan att bli autonominerad eller utslängd.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det vore något! Kanske går att kombinera? Sätt dammsugaren på utblås och spruta vodka som om det vore Nardos ”holy water”!
haha
Medlem
Anonym396s avatar
Konstigt att de får fest på en tisdag. Jag antar att en av dem åker imorgon.
2021-03-30, 17:02
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
nej ok då han får ett par stringtrosor

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Av det lilla jag har sett på liven det senaste dygnet så är jag positivt överraskad av Mergim. Han verkar mycket lugnare och mognare än förra året. Hoppas Victoria har fel om att det är ett skådespel.

Titta o se vettja ha en egen åsikt. Lyssna inte på vad Vicki bajsar ut ur sin mun. Inte mycket vett som kommer från hennes käft.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Eller hur...twerkar man så ska man ju visa röven. Det är ju det som är grejen. Visst, Dennis kunde ha låtit bli att kommentera eftersom det blir en instagramstorm om precis allt som sägs till Nardos men han har inget filter och det är bra. Tycker de förstorar upp allting i absurdum när det kommer till henne.

Ja men folk överlag är väldigt lättkrönkta nuförtiden. För ett år sedan stötte jag på en gammal bekant jag inte träffat på länge. Skrev sedan till henne att det var kul att se henne efter så många år och hon såg otroligt fin och fräsch ut. Fick en utskällning utan dess like tillbaka på sms att jag som kvinna inte borde kommentera andra kvinnors utseende...

Förlåt liksom, det var bara av omtanke och en ärlig komplimang. Kommenterade inte hennes kropp i sig såsom "schyssta pattar" utan bara att hon såg fin och fräsch ut
2021-03-30, 17:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elkk
Känns konstigt att hon ens har 16 outfits med sig om hon vet om att hon bara ska stanna ett par dagar som vi spekulerade om? Kan det vara så att BB förvarnat henne om detta så det ska verka som att hon ska vara klar längre än vad de ska?🤔 eller är de helt enkelt helt vanliga deltagare som alla andra

Jag tror det är planerat och produktionen har gett Julia instruktioner om allt, även till Mergim och Virran.
2021-03-30, 17:04
Medlem
Citat:
ja varför måste hon förstöra alla sina kläder

Hoppas hon har en hel del oversize..annars är fan produktionen skyldiga henne nya kläder🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in