2021-03-30, 17:04
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej det var noll att hetsa över. Hon sa nej och sen sa han inget mer om det.

Om jag skulle twerka, dvs skaka röv, och nån vill se min röv (han bad henne inte klä av sig naken, det var att dra upp jackan) skulle jag ta det som en komplimang. Sen om jag inte vill visa och skulle sagt nej och han hade inte nämnt det nåt mer hade det för mig varit ett icke problem. Som jag tror nardos tog det också. Det är ju hennes fans som är upprörda, inte hon.

Edit: Men det kanske är för att jag är fruktansvärt dålig på att twerka. Skulle nån vilja se mer av det skulle jag bli mer chockad över det faktum att nån vill se det ens.

Ehhhhh okej. Om du inte utgår ifrån dig själv utan ser det mer som en ovälkomnande och mansgrisig kommentar så kanske du kan förstå varför folk reagerar om de gör. Det var långt över gränsen för vad som är okej och jag hoppas att produktionen tagit ett allvarligt samtal med Dennis om det här samt stöttat Nardos. En sån kommentar har inget att göra år 2021 och att Dennis ens är kvar i huset visar hur misogyn TV4 är.
Medlem
kermiths avatar
Det är märkligt vad Joel har varit väldigt tillbakadragen den senaste tiden. Kommer han snart yra att han vill lämna som Steph och Gamnacken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej inte jag heller. Speciellt inte när man vet hur mycket produktionen styr och att man inte får säga eller göra ett enda dugg (om man inte heter Judith eller Pedram) utan att bli autonominerad eller utslängd.

”Detta är Big Brother. Ridne! Det är INTE tillåtet att prata om produktionen.”
2021-03-30, 17:05
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon kommer sitta längre än vi alla tror har gissat AD - Madde - Tanja + Simon i en final, De som har mest backning brukar gå långt i BB kolla bara Sami då han backades ab Jonna & Jockes fans så den faktorn är ytterst viktig!
Tror på 3 av de du tippar i final, men inte Madde. Vi får se.
Hoppas hon åker på måndag.👍
2021-03-30, 17:06
Avslutad
Hahahahaha Nardos och Tanja är så söta
2021-03-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är märkligt vad Joel har varit väldigt tillbakadragen den senaste tiden. Kommer han snart yra att han vill lämna som Steph och Gamnacken.

Det var någon annan som nämnde det häromdagen, hade inte tänkt på det innan men det är fan sant. Han är mycket mer ”osynlig” än innan. Halvtidsdipp?
2021-03-30, 17:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja men folk överlag är väldigt lättkrönkta nuförtiden. För ett år sedan stötte jag på en gammal bekant jag inte träffat på länge. Skrev sedan till henne att det var kul att se henne efter så många år och hon såg otroligt fin och fräsch ut. Fick en utskällning utan dess like tillbaka på sms att jag som kvinna inte borde kommentera andra kvinnors utseende...

Förlåt liksom, det var bara av omtanke och en ärlig komplimang. Kommenterade inte hennes kropp i sig såsom "schyssta pattar" utan bara att hon såg fin och fräsch ut

Du.. Jag vet. Folk är så lättkränkta att det är som att gå på ett minfält. Brukar också trampa i klaveret eftersom jag är rätt filterlös. Tycker det du sade bara var snällt. Hade bara blivit glad över komplimangen men tydligen funkar inte alla likadant
2021-03-30, 17:08
Medlem
Zingo2s avatar
Bra initiativ att fixa en fotboll, så de fick ha lite roligt.👍
2021-03-30, 17:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas att Bölex Olga-outfit blir ett glittrigt maglinne och kortkort så han ser ännu löjligare ut än vanligt. Förnedrings-TV <3
😂
Den synen skulle ju vara episk!

Ju mer man ser av detta misstag till "man", så undrar man ju varför i helvete han sökte till BB!!??

Måste ju ha total brist på självinsikt?

Men samtidigt måste det ju varit så här för "stackarn" hela sitt liv, så är ju obegripligt att han inte lärt sig om sina (enorma) begränsningar??

Han måste ju för fan vara en självplågare? 🤔
Eller bara riktigt riktigt korkad? 😁
2021-03-30, 17:09
Avslutad
Nardooos hahahaha
2021-03-30, 17:09
Medlem
Har jag fattat det rätt att Julias lag vann och blev immuna?

Vilka var ens i hennes lag? Och vad var det för tävling?
2021-03-30, 17:10
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
”Detta är Big Brother. Ridne! Det är INTE tillåtet att prata om produktionen.”

Fy fan.. de måste ju få PTSD efter de kommit ut och höra den där rösten i huvudet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in