2021-03-30, 12:55
Medlem
Wohoo fan vad gött att se att man inte missat tävling

Jobbigaste jävla springturen på länge. Sprang som en gasell på savannen med en flock hungriga Pedrams... oj, jag menar lejon... efter mig för att hinna hem i tid. Håret blåste in i munnen på mig, så jag blev mer kräknödig än när VV drar sina expertkunskaper om allt från att koka ägg till hjärnkirurgi. Sista en och en halv kilometerna var uppför i motvind, kändes ungefär som att starta liven en fredag, med hopp om att det ska bli en rolig och underhållande kväll. Sista hundra meterna lät jag som Luis efter bolltejpartävlingen, fick nätt och jämt luft i mina lungor och tungan hängde utanför käften. Och avslutade hela turen med att bli förnedrade av en ungjäv...- jag menar söt liten (till synes) flicka som pekade på mig och skrattade.

Så frågan är vad som är värst: plåga sig med en löptur i storm eller att kolla på BB den här veckan?
Som tur var lyste solen på min nos, likt Tanja i huset<3
2021-03-30, 12:55
Medlem
Alex är definitivt att årets Drama Queen
2021-03-30, 12:56
Medlem
xrlpyts avatar
Lite awkward att Steffi vill undvika att sova med Simon, men de har lagt upp det som att Jacki vill "sno" Simons sängkamrat, och Simon bara "neeeej, neej.. vi kan dela!"

Steffi är tyst.
2021-03-30, 12:56
Medlem
simon har blivit lika speedad som han var de första veckorna troligen skitstressad över de nya tre musketörerna.
2021-03-30, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Han är en riktig jävla efterbliven människa, käften går i 1000 och han bara pratar skit och tar på folk, hoppas han får en snyting och dör
Det eskalerade fort. Från ett inlägg som kallar honom en fjant till ett som hoppas att han dör.
Du tar det här på lite för stort allvar tror jag.
2021-03-30, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de nya rör upp för mycket om vad som kommer hända efteråt känslor i de nya deltagarna.

Fattar på riktigt inte vad produktionen höll på med igår när Mergim, Julia och Victoria bröt mot alla regler för nya deltagare. Det var i och för sig ganska underhållande att se reaktionerna, men i längden kan detta endast leda till att deltagarna börjar övertänka vad de säger och sina beteenden. Som Judit sa är det en del av upplevelsen att vara helt isolerad från omvärlden. Nu saboterades det.

Kan inte tänka mig att det var planerat från produktionen för att sätta fart på deltagarna, utan jag lutar mer åt en praktikant som satt bakom spakarna igår kväll och inte kunde ta beslut.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Har själv inte sett hennes video om Mergim så jag kan vara i fel sammanhang. Men kan hon mena förra säsongen att psykologen tyckte det var nog med Mergim. Men BB gav honom en sista chans efter att han fått ringa ett samtal hem till familjen?

Jag gillar varken Amilia eller Mergim men tycker det är konstigt att hon uttalar sig om att hon inte var sig själv i huset för hon blev påverkad av honom. Men hon kan inte vända på det och tänka att han kanske inte heller var sig själv i huset av påverkan av andra och kan ha ändrats nu?

Ang, psykologen säger hon typ "dom skiter i psykologutlåtandet och kastar in honom där för dom vet att han skapar drama".

Tolkar det som att BB skiter i ett psykologutlåtande och tar med honom trots att han inte bör vara där. Men det är ju hennes ord. Har inte psykologer tystnadsplikt? Hur vet hon vad som står i hans utlåtande från en psykolog?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tjacklin är sjukt störande. Hoppas hon hänger löst i veckan och åker ut. Klarar verkligen inte av henne. Hon är för mycket.
Dom borde ge henne dubbeldos av lugnande så tjacket trappar ner ett par step, men hon kan nog fixa drama, men gör hon inte det ska hon UT
Medlem
uardozs avatar
Dricklek: drick varje gång någon säger ”förra året”

Du lär vara död inom 30 minuter
Medlem
Haha Simon "Kuk på buk, snopp på mage" DSVDV

Får på riktigt ångest av att höra gamla deltagarna. Känns verkligen som 2020 igen.
Medlem
Lunatics avatar
Tror Simon är lite sugen på Magmys Micke.
2021-03-30, 12:59
Medlem
Har ni märkt av att AD har inte ens spenderat någon SEKUND med Madde sen hon återvände?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in