2021-03-29, 20:24
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
varför vallar man en skurk med 3 poliskvinnor och bara 1 polisman, han är den enda som drar vapen dessutom

Är det ofta det händer IRL att man glömmer att övervaka en bov så att denne kan springa iväg
under en skogsvallning.
Tjänstefel av poliskvinnan. Hon ska bara titta på den som övervakas. Amatörmässigt att titta in bland stenarna. Det klarar de andra utmärkt själva.

Sedan är jag lite förvirrad över Eriks brorson Peter som man skrev om inför avsnittet. Trodde att det var han som var Annika Nordins och Peter Stormares tonåring från Jägarna 2, men det är tydligen insatsledaren?
Citera
2021-03-29, 20:35
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Kan inte begripa att serien är såpass omtyckt. Tyckte den var skit. Fick plåga mig igenom för att se klart.
Serierna lever på filmerna och framför allt den första filmen som ju är en av de största svenska kultfilmerna.

Lennart Jähkel och Peter Stormare når nästan upp till samma höjd som Lassgård och det säger inte lite.
Sådana antagonister, som finns i filmerna, kan jag tycka är ett nödvändigt inslag.
Citera
2021-03-29, 21:20
Medlem
Fan vilken tattig bilbomb, mer en kortslutning i startmotorn. Vill de få de till att Joar har satt på Lisa back in the days? Trodde hon och Peter skulle föreställa ett par i 25 årsåldern.
Citera
2021-03-29, 22:13
Medlem
catforwardpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Tjänstefel av poliskvinnan. Hon ska bara titta på den som övervakas. Amatörmässigt att titta in bland stenarna. Det klarar de andra utmärkt själva.

Sedan är jag lite förvirrad över Eriks brorson Peter som man skrev om inför avsnittet. Trodde att det var han som var Annika Nordins och Peter Stormares tonåring från Jägarna 2, men det är tydligen insatsledaren?

Va är det inte? Var helt jävla säker på att det var han men att de bara bytt skådespelare nu i serierna. Vart i helvete kom Peter ifrån då?
Citera
2021-03-30, 12:44
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catforwardpower
Va är det inte? Var helt jävla säker på att det var han men att de bara bytt skådespelare nu i serierna. Vart i helvete kom Peter ifrån då?
Han spelar samma kille. Alltså Lassgårds brorson.
Citera
2021-03-30, 13:00
Medlem
fearreapers avatar
Inte samma kille som i jägarna 2.
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Han spelar samma kille. Alltså Lassgårds brorson.
Citera
2021-03-30, 13:04
Medlem
Hoppas att det blir ett återkommande tema att dom våldtar kines luddret.
Skulle kunna bli som Kenny i South park.

Att man vet att varje avsnitt så är det något nytt scenario där hon får smaka på jägarkorv.
Citera
2021-03-30, 13:10
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Inte samma kille som i jägarna 2.
Inte samma skådis, dock så spelar han samma kille.
Citera
2021-03-30, 14:39
Medlem
fearreapers avatar
I know
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Inte samma skådis, dock så spelar han samma kille.
Citera
2021-03-30, 21:23
Medlem
Crapmagics avatar
Erik trots att han inte är polis är kommer undan med följande
Fyll på listan!

Att prata om ett "vi" när han hänvisar till polis-utredningen
Leta fyrhjulingar i skjul
Berätta för anhöriga om att Therese hittats

Ett svepskäl till att han kan befinna sig runt polis-arbetet
och leka spinn-doktor är att han knullar Lena Endres hål
Citera
2021-03-30, 22:02
Avslutad
Så vem är mördaren så långt?

Känns som att det är Sergio men varför vet jag inte.

Kan inte vara Serns syster heller och isåfall varför skulle hon vilja sätta dit sin bror.
Citera
2021-03-30, 22:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse82
Kåken som Erik bor i är tydligen kåken Leif begick självmord i... brann intr den upp?? Den ser inte särskilt renoverad ut iaf😅😅😅

Den brann upp eller rent sagt exploderade men ja det är samma kåk, jag kände igen köket direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in