2021-03-30, 11:23
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Jag tycker det är lite pinsamt att ens tacka ja till att gå in igen, känner man inte att den skiten är gjord och vill gå vidare med livet?

Produktionens beslut att ta in gamla deltagare är på samma nivå, jag förstår inte hur man tänker.
Produktion har aldrig lyckats tänka rätt. Försöker o försöker o misslyckats återigen igen .
2021-03-30, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Pakt pannkakor med hemliga meddelanden i. Från BB.

Äh ingen aning, ska ta en kaffe nu. Är grinig

Det värsta är att det låter ganska rimligt.. 🙄

Haha, puss på’re!
2021-03-30, 11:25
Medlem
Fan vad härligt att vi får bestämma om en ska stanna eller ej, och att endast 2 kan bli immun via en guldram!! vickan ska ut jävligt fort så hoppas hon hänger löst
2021-03-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Finns nog en plan bakom det hela ska du veta också av TV4 ledningen för att rör aom i grytan och att göra tittarna irriterade inget annat, Och uppenbarligen så lyckades dem sätta in rätt person för att göra detta konst stycke tydligen!

Sant , men det hon sa till AD fick hon varning för
2021-03-30, 11:26
Medlem
Om Vickan blir immun nu så kommer jag.. ja. Vet inte vad jag ska ”hota” med men tanken får mig att KÅÅÅÅOOOKKAA.
2021-03-30, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag vet inte vad produktionen vill. Men det de åstadkommer är färre tittare.
Jag är redan sjukt less på de arroganta jävlarna de tog in.

Tro mig, känner samma sak!
Önskar att dom hade tagit in tre helt nya ansikten istället.

Förra säsongen när dom tillät pakt så slutade ju det att alla tillslut bara pratade pakt.

Hoppas innerligt på att detta skämt med gamla deltagare och pakt är tillfälligt!
2021-03-30, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Finns nog en plan bakom det hela ska du veta också av TV4 ledningen för att rör aom i grytan och att göra tittarna irriterade inget annat, Och uppenbarligen så lyckades dem sätta in rätt person för att göra detta konst stycke tydligen!

Exakt så. Bara se hur folk går i taket över "paktandet" t.e.x.

Finns ingen annan logisk förklaring till produktionens märkliga beslut. Skicka in gamla deltagare liksom? Wtf.
2021-03-30, 11:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det värsta är att det låter ganska rimligt.. 🙄

Haha, puss på’re!

Känns redan bättre. Förlåt för min grinighet.

Nu får man vänta till eftermiddagen innan det blir tävlingar va?
Medlem
Bra att vickan och Alex hamnade i samma lag iaf. Skickar vi ut nån av dom eller båda
Medlem
Citat:
Om Vickan blir immun nu så kommer jag.. ja. Vet inte vad jag ska ”hota” med men tanken får mig att KÅÅÅÅOOOKKAA.

Nej blir hon immun är det fan det värsta som kan hända nu
Bannlyst
Jag gillar inte nykomlingarna, men kul att det händer nåt, vi kommer ändå skicka hem dom.
2021-03-30, 11:29
Medlem
Citat:

Samma här!

Tror tyvärr att vem det än blir som skall få tittarnas dom så kommer den räddas. Vilket betyder då att Alla 3 kommer vara kvar i huset men endast en av de kan bli immun. Om nu inte Simons lag vinner för då blir väl ingen av de nygamla immun? Eller? 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in