2021-03-30, 10:58
Medlem
SexSexSexs avatar
Hur fan kan folk va intresserade av sånt här skit, det fattar inte jag!

big brother är en propagandaapparat ämnad att vänja oss vid tanken på att alltid vara övervakade och få oss att se det som en lek

men men
vem tror ni vinner då
och vart kan man satsa pengar på vinnaren?
2021-03-30, 10:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Bra odds på Adrian! Ska lägga in 300 kr på han. Har redan bettat 350 kr på Simon. Dennis har också bra oddds men mot Simon, Tanja och möjligtvis Adrian så klarar han inte sig.

Tror mer på Tanja än Simon, Simon kommer inte palla 100 dagar utan att göra bort sig på fyllan, sen har han ett minus för han lägger sig för tidigt när dom festar.
2021-03-30, 10:59
Medlem
Var det inte Steph som var sur på Simon igår för något hon fått höra och ältade det halva jävla natten? Nu hör jag bara ”nåååå” ”åhhhhh” ”kram” ”puss” från henne
2021-03-30, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vore kul om dom fick info om att tittarna ska få välja hur många som ska lämna denna vecka. 1? 5? 16 st? Alla skulle få panik
Jag hade röstat på alla!
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Måste fråga, pakta? Ska de nominera varann? Vad går annars paktandet ut på? Trögstartad förmiddag här! 😀

Dom får prata ihop sig om taktik tex. Tre stycken kan prata ihop sig att till varje pris få ut en viss person. Göra allt för att den ska förlora i tävlingar mm. Allt sånt har ju varit förbjudet
Medlem
herpesvårtas avatar
Tjacki har förstått nu att Vicky inte gillar henne, var övertydligt igår för oss som såg liven och nyss sa hon att det är tydligt att en av de nya inte gillar henne. Ingen frågade dock henne vem hon menade stackarn.
2021-03-30, 11:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Måste fråga, pakta? Ska de nominera varann? Vad går annars paktandet ut på? Trögstartad förmiddag här! 😀

Enligt infon på hemsidan tävlar de i lag och blir immuna så jag tror inte det blir något paktande.
2021-03-30, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tror mer på Tanja än Simon, Simon kommer inte palla 100 dagar utan att göra bort sig på fyllan, sen har han ett minus för han lägger sig för tidigt när dom festar.
Hoppas folk ser ner på Tanja och hennes popularitet från PH och hellre röstar på Simon som är en helt vanlig grabb. Vi får se!
2021-03-30, 11:02
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Tjacki har förstått nu att Vicky inte gillar henne, var övertydligt igår för oss som såg liven och nyss sa hon att det är tydligt att en av de nya inte gillar henne. Ingen frågade dock henne vem hon menade stackarn.
Victoria är en skräpmänniska. Sjukt elak tjej. Tjackie ska inte ta åt sig.
2021-03-30, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dom får prata ihop sig om taktik tex. Tre stycken kan prata ihop sig att till varje pris få ut en viss person. Göra allt för att den ska förlora i tävlingar mm. Allt sånt har ju varit förbjudet
Ok. Och i slutänden blir ett lag kvar som hänger lösa? Hoppas isf det blir viccans lag och alla tre lämnar.
2021-03-30, 11:04
Medlem
Blaisens avatar
Vickan, du driver bara och vet du, vi tycker redan att du är äcklig!
2021-03-30, 11:04
Medlem
Citat:

Jag tror inte hälften här inne själva vet vad det innebär, bara något slentrianmässigt och ogenomtänkt gnäll. "Skitsnack i grupp" verkar många tro är att pakta

Nej, jag har extremt svårt att förstå hur paktandet går till när de inte ens får nominera varandra. Folk här inne menar att folk kommer "pakta i tävlingar", men det gör dom väl inte ens i Robinson? Man vill väl ha immuniteten själv liksom.

Dom har ju inte ens valt lagen själva. Nej, totalt överskattat. Förstår inte uppståndelsen, eller varför man ens har infört det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in