2021-03-30, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Madde är så JÄVLA vacker, det är helt sinnessjukt. Pirrar nästan till (i magen, inte punani) när jag ser henne. Och Steffi är ju kanske inte normsnygg som Madde, men hon blir ju söt imo för att hon är charmig (när hon inte gråter över Simon).
Steffi är inte snygg nånstans, Madeleine är vacker dock.Typ enda tjejen därinne som är nått att titta på.
Nardos börjar ju se ut som en typisk somaliska som blir tjockare och tjockare för varje dag som går.
2021-03-30, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Steffi är inte snygg nånstans, Madeleine är vacker dock.Typ enda tjejen därinne som är nått att titta på.
Nardos börjar ju se ut som en typisk somaliska som blir tjockare och tjockare för varje dag som går.

Softa nardos e lätt snyggast i huset
2021-03-30, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men hur

hon är ju...

ja
nej
okej
men va

Betyder? 😂
Tycker inte hon är vacker men rätt snygg fixad.

Madde är vacker och Steff har speciellt utseende på ett positivt sätt. Jättefin
2021-03-30, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Hoppas att det bara är denna veckan som folk får pakta eftersom det är utmanarvecka. På lördag hopps jag att de förbjuder paltandes igen.

Tycker det är fint med paktning, drama-element + att får folket att visa sina fula trynen.
2021-03-30, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Softa nardos e lätt snyggast i huset
Hennes fan eller,😄
2021-03-30, 09:36
Medlem
htsolna08s avatar
Festerna kommer spåra nu när folk ska pakta, lär bli mycket bråk

Är de smarta så bestämmer de en ordning på folk de ska rösta ut om de bara får pakta denna veckan.
2021-03-30, 09:37
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag har inbillat mig att nu vänder de, nu blir det bra. Nu är det slut på de där frikyrkliga.
Nu blir det maxa med paktningar

Men vilka dårar röstade på att Mergim skulle dela in lagen, herre jösses!
Obegripligt! När jag "röstade" i skitappen ledde då Julia med 2 % över dom andra?

Men som vanligt spelar det ju förstås ingen som helst roll vad vi röstar på när det gäller såna där fjanterier, produktionen styr det hela exakt hur dom vill!
2021-03-30, 09:38
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😁
Fast dom pratade ju bara om Settlers faktiskt, sen fick Anknäbben en varning för att hon namngav spelet så dom bytte ut ordet Settlers mot.....ja vad fan det nu var för ord?

Sen hökar och pimp var ju bara nåt man var i spelet? (har dock aldrig spelat det så är ju inte helt säker).

Men däremot sa ju VV att hon spelat med Adrians polare. 😉

Aja, då uppfattade vi situationerna olika. Orkar inte skriva allt som sades och gjordes.

Slog precis på live men gissar att inget hänt än?
2021-03-30, 09:39
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheFatDove
Tycker det är fint med paktning, drama-element + att får folket att visa sina fula trynen.

Det gör inte jag. Förra året paltade de bara, mycket roligare att se relationer utvecklas utan massa taktiksnack.
2021-03-30, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Betyder? 😂
Tycker inte hon är vacker men rätt snygg fixad.

Madde är vacker och Steff har speciellt utseende på ett positivt sätt. Jättefin
Att jag har en hel del åsikter som ligger och bubblar men inte gillar att prata illa om folks utseenden i onödan.
Men hon är väl inte snyggast i huset? varken fixad eller ofixad.
2021-03-30, 09:40
Medlem
Mergim ger aldrig upp i tävlingar, bara om det är något med LARVAR.

Larvar ger honom panik. 🤪

Edit: För att förtydliga, han sa larvar. Grammatik är tydligen inget han fokuserat på under sin pErSOnLiGA UtVEcKLiNg.
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-30 kl. 09:57.
2021-03-30, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Men LOL det är ju ett spoiler konto?

Ja och då ska hon spoila, vilket hon gör och hon har alltid rätt. Det ska hon ha eloge för!

MEN när hon sitter och uttalar sig om saker som har hänt i huset utan att egentligen ha en aning om någonting (då hon inte själv har sett det live) Då blir jag förbannad. Det är fel!
Hon har sjukt många följare vilka då blir givna falsk information

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in