2021-03-30, 01:14
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jaqi till Steph i vardagsrummet:
Jag ska tydligen sova med Alex. Jag vill inte sova med Alex. Kan du sova med Alex?
Steph: Jag vill inte heller sova med Alex, jag vill sova med Dennis.
Jaqi: Det vill jag också. Då får Alex sova med Simon så sover vi ihop (Steph och Jaqi)

Alla vill ha Dennis. Ingen vill ha Alex. Men Jaqi säger att hon kan skeda med Alex men att hon inte vill inge något hopp i Alex.
Skrattade gott åt den diskussionen. Alex är som en h(f)et potatis där inne som ingen vill ha i knät
2021-03-30, 01:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Jag har slutat gissa på användare då jag blev avstängd förra säsongen pga det flippen, en till sluss! Hoppet lever som sagt

Jag vet, jag har inte gett upp än. Lite besviken dock, men håller mig vaken ännu
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Fan.
Medlem
Hahahahhas såg ni adrians vurpa i sovrummet.?Mkt komik i samvandet med det.
2021-03-30, 01:16
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Mergim säger "Ni kan avbryta era planer på utsidan med varandra för det komma aldrig att hända. Tro MÄJ. Vi alla hatar varandra hiiihiii"

Käre Marek. Du har förmodligen följt den här säsongen lika mycket som vi, och trots det lyckats missa den familjära känslan i den här gruppen. Alla tycker om varandra och bryr sig om varandra. Drama i all ära men jag skall erkänna att det har varit mysigt att följa det här gänget. slår förra säsongen med hästlängder hittills.

Paktningsbrevet är förhoppningsvis ett dåligt skämt av produktionen. Men jag fick ändå direkt vibbar av förra årets konstanta krig där allt gick ut på att försöka få någon annan att ställas i dålig dager. Det är väldigt långt ifrån vad King Luis byggde upp i februari

Oooh jag håller faktiskt med dig.

Men Meggan är bara bitter.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja steph är förbannad på simon, mergim läckte nånting!! hoppas hon dumpar honom nu.
Inte en chans. Hon är kär i honom och lyder inte de hennes hjärna försöker få henne att göra.
Hon säger de ofta men mer än så blir de inte.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Mergim säger "Ni kan avbryta era planer på utsidan med varandra för det komma aldrig att hända. Tro MÄJ. Vi alla hatar varandra hiiihiii"

Käre Marek. Du har förmodligen följt den här säsongen lika mycket som vi, och trots det lyckats missa den familjära känslan i den här gruppen. Alla tycker om varandra och bryr sig om varandra. Drama i all ära men jag skall erkänna att det har varit mysigt att följa det här gänget. slår förra säsongen med hästlängder hittills.

Paktningsbrevet är förhoppningsvis ett dåligt skämt av produktionen. Men jag fick ändå direkt vibbar av förra årets konstanta krig där allt gick ut på att försöka få någon annan att ställas i dålig dager. Det är väldigt långt ifrån vad King Luis byggde upp i februari

Ett riktigt dåligt April skämt!
Medlem
Trodde fan inte dom skulle få in en runda till med alkohol haha men blir att va vaken lite till me like
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Jävlar vad Dennis ticksar sönder nu, alkoholen kanske gör ticksen ännu värre

Han sa precis att han lider av torra ögon, och bad BB via kameran att skicka in nåt mot det.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Jävlar vad Dennis ticksar sönder nu, alkoholen kanske gör ticksen ännu värre
Han sa just att han har torra ögon, bad BB om hjälp
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Fast det var dom gamla (mergim) som kontaktade dom nya innan dom gick in.
Var det??

Peddi sa iaf han skrev först
Medlem
HAHA, nu skyller han sina ticks på torra ögon. Han har hållit på så sedan första dagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in