2021-03-30, 01:13
Medlem
Ja steph är förbannad på simon, mergim läckte nånting!! hoppas hon dumpar honom nu.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Inte så konstigt att nya deltagarna kontaktat förra årets innan ändå tänker jag. För att få lite tips och för att kännedom om vad de är på väg att ge sig in i.

Fast det var dom gamla (mergim) som kontaktade dom nya innan dom gick in.
Medlem
Contragulationss avatar
Mergim säger "Ni kan avbryta era planer på utsidan med varandra för det komma aldrig att hända. Tro MÄJ. Vi alla hatar varandra hiiihiii"

Käre Marek. Du har förmodligen följt den här säsongen lika mycket som vi, och trots det lyckats missa den familjära känslan i den här gruppen. Alla tycker om varandra och bryr sig om varandra. Drama i all ära men jag skall erkänna att det har varit mysigt att följa det här gänget. slår förra säsongen med hästlängder hittills.

Paktningsbrevet är förhoppningsvis ett dåligt skämt av produktionen. Men jag fick ändå direkt vibbar av förra årets konstanta krig där allt gick ut på att försöka få någon annan att ställas i dålig dager. Det är väldigt långt ifrån vad King Luis byggde upp i februari
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
tror fan Mergim fick välja 2 st deltagare från förra säsongen som fick följa med honom in 95% säker
Jag tror BB hade en lista på vilka av de gamla de helst ville ha in, och så betade av den från toppen och det dröjde till en bra bit ner på andra halvan innan de hittade några som sa ja.
2021-03-30, 01:14
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Förstår dig vekligen. Kör bara ladd när jag ligger med ynglingar men det ökar så mkt med tanke på hur tråkiga de är.

Bb sen tv4 tog över:
Det började med en joint och slutade med en horsemacka i armvecket.
Medlem
missismisters avatar
Fick en magkänsla av att jag behöver en skämskudde när jag ser samtalet i rökrutan efter att ha hört vad hon (Rökelsekvinnan) sagt om vår man Dennis..
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De känner inte varandra innan de sade dom tydligt. Mergim har messat med andra.
Det skrev jag heller inte, skrev haft kontakt, herregud släpp sargen Adrian klarar sig.
Medlem
Jävlar vad Dennis ticksar sönder nu, alkoholen kanske gör ticksen ännu värre
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Fyfan vad skönt att den äckliga feta gamla kärringen åkte ut! Vad fan tänker en sådan människa när hon söker in till Big brother?! Och vem fan tog in henne i Big brother!? En 60 åring efterbliven kärring i Big brother?!

Hon tillförde ju mer än dom andra nominerade i alla fall.

Men ha så kul att kolla på askkoppen steph sitta och gråta i rökrutan en vecka till.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Haha ja du har rätt! Fick dock en sjuk bild av en höna som "blir på smällen" av en fjäder
Hahaha.
Fick en bild framför mig om mina framtida hönsplaner.
Hur fan skulle hon se ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag måste hålla med att rätt person åkte ut även fast det är riktigt fult av BB att jobba så hårt för Madde.

Bianca Ingrosso jobbade hårdare för henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej.
Fan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in