2020-11-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Själv garvar jag alltid när jag ser honom. Han ser för jävla löjlig ut i den tubsockan.

Jag fattar inte varför dom kallar honom för hip hop artist? Han låter jävligt medioker och har taskig rytm i rapen. Texterna är ju pinsamma och i nivå med hur 11-12 åringar snackar när dom fått för mycket socker och försöker vara coola.

Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Ser ut som inavel med sina stora kanintänder, låter som inavel eftersom han inte kan rappa eller rimma utan bara slänger ihop en mening med massa ord.
Alltså måste han vara inavlad?

Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Det stämmer!

Är det bara jag eller är 1.cuz EXTREMT värdelös? alltså han får svensk rap att verka bra jämfört med honom. Måste ju vara hans image som gjort han känd, finns väl ingen som tycker att detta är bra? https://www.youtube.com/watch?v=Wf6Pp2o40Vs&ab_channel=1Cuz
Är han ens mer musikaliskt begåvad än genomsnittspersonen?
Citera
2021-03-29, 22:06
Medlem
Det finns alltså ingen bild på han utan mask?
Citera
2021-03-29, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kawwazx12
Testat google?
Citera
2021-03-29, 22:15
Medlem
XtraXs avatar
Ska tydligen ha varit med i Benjamins ikväll på tv 4?
Citera
2021-03-29, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modigamats
Testat google?

Ingen träff på killen utan mask där man kan säga: det är han

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ska tydligen ha varit med i Benjamins ikväll på tv 4?

Men med mask
Citera
2021-03-29, 22:31
Medlem
XtraXs avatar
Citat:

Men med mask

Visar han sig någonsin utan? Såg att även Miriam Bryant var med, undra hur mycket negerdolme hon svalt. Verkar enbart umgås med sveriges svarta "artistelit".
Citera
2021-03-29, 22:36
Medlem
Citat:
Visar han sig någonsin utan?

Han kan ju omöjligt ha masken jämt. Frågan är bara om någon som har chansen att ta ett kort vågar lägga ut det? Har hittat ett kort via googelsökning som skulle kunna vara han, men det är ett väldigt dåligt kort, svårt att se.
Citera
2021-03-29, 22:46
Medlem
Avsiktarens avatar
Med tanke på att han inser att vad han håller på med är såpass pinsamt att han vill vara anonym visar på en viss medvetenhet.
Citera
2021-03-29, 23:46
Medlem
Jag tror han vill vara vit
Citera
2021-03-29, 23:51
Medlem
Citat:

Citat:

Men med mask

Citat:
Visar han sig någonsin utan? Såg att även Miriam Bryant var med, undra hur mycket negerdolme hon svalt. Verkar enbart umgås med sveriges svarta "artistelit".

Citat:
Han kan ju omöjligt ha masken jämt. Frågan är bara om någon som har chansen att ta ett kort vågar lägga ut det? Har hittat ett kort via googelsökning som skulle kunna vara han, men det är ett väldigt dåligt kort, svårt att se.

Han har råkat filma sig själv utan mask en gång under en live. Sök på Youtube.
Citera
2021-03-31, 08:20
Medlem
Blev rånad av @s.piraten163 (instagram-namn) på sin ”MR” guldkedja med guld och diamanter, enligt rykten ska detta ha hänt på en fest i hallonbergen.

Piraten är med i det kriminella nätverket Filterlösa Grabbar som har dragit in mångmiljon belopp på att göra bedrägerier, de är en undergruppering till Shottaz som artisten Yasin är med i.

Yasin och 1.Cuz ska tydligen vara kusiner också så väldigt smutsigt att hans yngre går och rånar hans kusin.

Ska ha hänt natten den 29/3-21.
Citera
2021-03-31, 08:52
Avslutad
Det jag meat undrar över är om han bör denna mask då han skall handla mat.

Min känsla är att han har tillräckligt bra ekonomi för att aldrig ens behöva laga mat själv utan han har säkert någon tjej som fungerar som golddigger åt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in