2021-03-29, 20:58
Medlem
Chollens avatar
Ey, tänk så är plot twisten att Ponne kommer tillbaka? 🤣🤣
2021-03-29, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Kan vi inte be nardos göra det? Hon kommer ju undan med allt och ingen vågar säga emot henne med risk att få trumhinnan sprängd.
Men faaan, flipp, du är inte dum du. Och hon kommer ändå inte åka dit för hon är en svart kvinna och ingen vågar misstänkliggöra henne. OM hon blir misstänkt kommer hon ba "Jag är oschyldig föschtåruu d e ba sån ja e som peschon EYY" och alla ba "wooaaaah såklart sry" och backa.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Ey, tänk så är plot twisten att Ponne kommer tillbaka? 🤣🤣
och så blir det hockeyvecka igen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Plot twists har redan avslöjats, våra nya deltagare

För ikväll, ja. Men det står ju i veckofinalerna framöver.
Medlem
Julia: såg hennes senaste live, hon är fortsatt skön och kommer lätt höja programmet (tex säga saker högt som de andra duckar).

Mergim: Är osams med Lennie for life om jag förstått det hela rätt. Väldigt nyfiken på att höra honom prata om det, vilket han kommer göra om han blir kvar i huset längre än tre dagar.

Victoria: Gillade inte förr, svårt att tro att jag kommer gilla nu. Men har hon på något sjukt vänster gått och blivit skön så absolut.

Också lite kul att Julia och Mergim numer är rätt nära varandra, kul att se det på televisionen också.

I övrigt så hoppas jag att produktionen steppar upp och kastar ut Mergim direkt om han börjar kalla folk för hund eller råtta i år igen, det beteendet var galet av produktionen att tillåta.
2021-03-29, 21:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chollen
Okej tack, jag började kolla på BB under hockeyveckan så är lite rookie 🙏

Kul, välkommen

BB-live dygnet runt nu som för mig.... Eehhhrm, menar som för många andra?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Mitt vänstra lillfinger på att peddot kommer försöka med Vickan. Kan nog bli en blåklocka på honom då
Det vore riktigt kul! Det vore även roligt om någon försökte något med Julian, alternativt om hon snor någon av brudarna killar framför ögonen på dem. Hon är inte direkt blyg, den där Julia!
Medlem
Citat:
Förlåt Ketchup, inte meningen att dra in dig. Börjar få vinfingrar och kan inte klicka rätt...
Jag är redan mentalt indragen i helvetet. Önskar vinet kickar till så kanske hatet lugnar sig. Eller så blir det bara värre och värre. Kallar jag någon av er (vettiga) fitta så ber jag om ursäkt! Är bara så upprörd över den här produktionens fullständigt imbecilla och helt retarderade tänk.
Medlem
Chollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahaha 🤣🤣

Jag tror det blir medeltidsvecka 😎😎
2021-03-29, 21:01
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vilken twist... billigt och gratis: pk tv4....🙄
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:

Idag Ja. Men tror du det alltid kommer vara nya deltagare på måndagarna?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det där blev bara för magstarkt att ta in. Lever i förnekelse fortfarande. Trösten är att Jullan är med de tre som kommer in. Tack gode gud att det inte vara Jassa istället.
Då hade jag kastat ut varenda elektronisk pryl genom fönstret så jag fysiskt inte kan följa skiten. Till och med micron rycker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in