2021-03-29, 20:48
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För att de är värdelösa fittor! Åh, är så trött på dem!
Jamen de meningslösa fittorna måste ju själva trott att de gjorde det där av nån anledning?
Är också trött på hela gänget. Kan inte ens bestämma mig för vem jag vill ha kvar. Känns som det kvittar.
Medlem
Julia: Jag hade helt missat att hon förlovat sig! Kul för henne men suck.. Har svårt att se att hon kommer vara lika härlig som förra säsongen. Tror vi kan glömma Olga i år.

Mergim: Ser redan framför mig hur han och Joel skriker av "rädsla" i kör.... Frågan återstår vem som blir årets Lennie, som beskyddar Mergim (och kanske även Joel?) från skräckveckan.

Victoria... Har tydligen insett vad som är viktigt i livet. Vad ska man säga? Vi alla har olika ambitioner, men att vara med igen - och gå in med insikten att man INTE kommer vinna, varför går man ens in igen då...

Ska inte bli för långrandig i detta inlägg. Husets viktigaste moment pågår. Fösa burk. Fast denna gång med Judith och Nardos.
Medlem
HEJ ALLESAMMANS! Första gången man skriver här sen finalen. Mått skit över att jag inte hunnit kommentera denna säsong men både sett liven och läst tråden varje dag. (En längre summering av deltagarna kommer senare)

Hörde att Jullan ska in ikväll och det kan man ju bara inte missa!!!! Äntligen händer det saker! Tänkte på det häromdagen att man saknar deltagare i stil med Jullan (Olga) och Mergim. Lite mer fart + lite mer drama. Dock hoppas jag Mergim bara kommer in för att få igång drama sen får han gärna dra.

OT: Min profilbild är kvar
Medlem
Nu la jag en slant på att Katti åker ikväll, nästan lika felplacerad i huset som Pedram.
2021-03-29, 20:49
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är lugnt, jag skrev riktiga Flashbackare.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Har förmodligen större behållning att läsa om det i denna tråden än att se det live.

Nardos, Ljugith, Vickan och Mergim är för mycket för vem som helst!

Verklgien inte Nardos. Hon har lugnat sig den senaste veckan och stigit i mina ögon. Tkr hon är en av de som behövs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har nog slängt ur mig det hundratals ggr, här och hemma gastande för mig själv. Men jag sitter ju här nu och glor
Jag vet! Skyller allt på corona!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var ifrån mitt eller miraquels inlägg fick du det ifrån?
Sorry, är bara så sjukt uttråkad
Medlem
Citat:
Fan kan du stänga av dessa menlösa kommentarer.
Okay.

Lägg av. Din flicka kommer vara kvar. Sluta gråta
Senast redigerad av Mikase 2021-03-29 kl. 20:50. Anledning: Stavning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vi gör det tillsammans. Jag tar med er till stupet.

"Å, Nangilima! Ja Jonatan, ja, jag ser ljuset"
Ja tack!
2021-03-29, 20:50
Medlem
Citat:
Det är lugnt, jag skrev riktiga Flashbackare.
vad är jag då?
2021-03-29, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vi gör det tillsammans. Jag tar med er till stupet.

"Å, Nangilima! Ja Jonatan, ja, jag ser ljuset"
Kan vi inte lura Vickan till stupet och putta henne över kanten istället? Så slipper VI offra oss.

(För grovt? Kanske. Ångrar jag mig? Nej.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in