2021-03-29, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Julia kommer nog ha roligast med Simon.

Mergim kommer vilja vara med Adrian och han gillar nog nardos också, iaf till en början. Jag hoppas han startar en flirt med Joel!!

Vicktoria vet jag inte så mycket om, hon väljer nog att va med pedram och Dennis.

Många som påstått att Victoria pratat gott om Nardos vilket jag själv inte sett, men kan mycket väl tänka mig att det stämmer. Något jag däremot såg var hennes långa story på instagram efter Dennis entré i huset där hon tyckte precis som majoriteten här inne faktiskt, så den ska hon ändå ha. 😜
Senast redigerad av cinnamonbon 2021-03-29 kl. 19:56.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Hon Orangea eller vad hon heter är så jävla mycket behagligare att titta och lyssna på än den andra flodhästen som var programledare förut.

Vidrig dialekt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Någon som kommer ihåg vad arantxa citera? Hörde något om dance, life och regn. Ledtråd till nästa vecka?

don't wait for the storm to pass, learn to dance in the rain
2021-03-29, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vad är det för gliringar Alex kör med mot Simon, är han dum i hela huvudet eller? Dryg och avundsjuk för Simon klickar lite med Emelie? Nej hoppas han hänger löst nästa Måndag för då jävlar ska han ut.

Lugn bara lugn, den tjutande alex är snart ute.
2021-03-29, 19:53
Medlem
Någon som vet vad hon programledaren sa...hann bara slå liven hörde inget
2021-03-29, 19:54
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kunde detta vara en hint om nästa veckans tema?

Tror det är en hint om att det kommer bli stormigt ikväll (nya deltagarna).

Att inte bara vänta på att stormen passerar utan att lära sig dansa i regnet. (fast på engelska) vanligt ordspråk.
2021-03-29, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Någon som kommer ihåg vad arantxa citera? Hörde något om dance, life och regn. Ledtråd till nästa vecka?

"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain."
2021-03-29, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99

Fylleslaget är legendariskt redan klockan 19.45!
Majoren kommer nog att smygsupa mellan varven.
Blir intressant att följa den nye albanske malajen. Det kommer vevas friskt därinne. "Tyst på dajj, douu ärr ein hound" blir kvällens kodfras för att kaozet kan börja
Jag kan dööö för den! Albanske malajjen kommer kOOUKkaaa på fjolljoel. It's one bitch too much in da house!🦐 ( VILL HA AUBERGINE MEN: räka)
Medlem
Klart man måste lära sig dansa i regnet när tre gamla deltagare kommer in. Hör du det Emelie?
Medlem
Nardos i den tröjan är inget vi borde skoja bort
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Många som påstått att Victoria pratat gott om Nardos vilket jag själv inte sett, men kan mycket väl tänka mig att det stämmer. Något jag däremot själv såg var hennes långa story på instagram efter Dennis kommit in i huset där hon tyckte precis som majoriteten här inne faktiskt, så den ska hon ändå ha. 😜

Jag har sett hennes story. Tror det var när nardos vann sin immunitet, hon hade taggat nardos och lagt ut röda hjärtan. Nåt sånt.
2021-03-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
don't wait for the storm to pass, learn to dance in the rain
Cheesy quote, kanske Therese som gör comeback haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in