2021-03-29, 18:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han har sagt till henne att han inte vill ha sex i huset, vilket gör att iaf jag gillar honom mer för det. Stef har förståelse för det, vilket jag också gillar.
Kn”””a i huset för att bli poppis, gillar jag inte!

Hm, jag har inte riktigt hört detsamma. Simon har sagt att han skulle kunna ligga i huset, att han vill ha sex med Steffi, men att han inte vill bli kär i huset och att han inte vill onanera i huset.

Om Steffi gav klartecken för att de skulle bli kk i huset utan några känslor inblandade så hade nog Simon hoppat på henne som en pilsk iller.
2021-03-29, 18:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Han behöver inte knulla för att visa intresse. Simon har ju inget emot att flirta med Therese, Madde och Emelie och skulle inte tacka nej till att mysa med dem. Medans steffi bara har intresse för Simon.
Då tror vi olika, ok.👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillgydn
Rösta katti så Madde åker!!!
Jullan älskar Katti så jag har henne gärna kvar så att de får mötas i afton också! #gullejulle

Edit: Eller älskar har jag iof ingen aning om, men hon la iaf ut en rädda Katti för ngn dag sedan så hon tycks iaf helst ha henne kvar av de andra i omröstningen.
Medlem
Joels glasögon
2021-03-29, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tackar min lyckliga stjärna att jag inte finner något attraktivt med den lilla afrikanska flickan. Varken kropp, ansikte eller hennes personlighet. Nada. Dock är jag utrustad med respekt till att andra har en annan åsikt trots att jag aldrig kommer att förstå den.
WORD! och hennes gapiga sätt, lack of intelligence, hennes habit av att avbryta folk mitt under pågående konversation, hur grabbigt hon ter sig, allmänt jobbig personlighet och hur okvinnligt hon beter sig gör henne ännu mer oattraktiv. Hon ser inte heller ut som en KVINNA, utan som en spoiled obnoxious BARN (note: hon ser inte ens ut som en tonåring). AD har inte alla hästarna hemma om han verkligen finner henne mer attraktiv än alla övriga tjejer i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej gud.. Finns inte en chans att han kommer säga det. Han är riktigt feg verkar det som. Bättre att dissa henne snällt än detta tycker jag.

Tror hon gjorde ett försök tidigare när hon drog upp tittarfrågorna de fick när de var ensamma (för en gångs skull). Liiiite olägligt kom Emelie in i rummet och började spegla sig, så istället för att hänga kvar vid frågorna om dem själva gick de över och prata om Steffis frågor.

Man måste våga för att vinna...
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nej, den risken skulle jag skatta som nästintill obefintlig. Tess beteende i huset grundade sig troligtvis mestadels på dålig självkänsla och vi får verkligen hoppas hon inte känner samma typ av osäkerhet och behov att hävda sig till vardags. Det var väldigt fint att se att Julia "tog hand" om henne när hon kom ut ur huset i alla fall, med tanke på hur ofta hon pratade om att hon känt sig ensam och så.

Vi får hoppas hon tog hand om Tess för att hon bryr sig och inte för att hon har blivit som henne! 🙏
Hoppas Julia inte blivit tråkigare sen förra säsongen! Jag längtar till att få se Julia igen, fast allra mest längtar jag till att se OLGA!!! 😍🥂🤩
2021-03-29, 18:38
Medlem
Ridnes avatar
Joel säger verkligen inte många ord dessa dagar. Han står bara med det där påklistrade smajlet och sina seriefigursögonbryn i nåt hörn. Även på fester.

Hans ögonbryn påminner om Milhouse i Simpsons.
2021-03-29, 18:40
Medlem
Orkar inte vänta på kommande trainwreak i kväll så nu knäcker jag en iskall!!!🤣🤣🤣
Medlem
Citat:
Vi får hoppas hon tog hand om Tess för att hon bryr sig och inte för att hon har blivit som henne! 🙏
Hoppas Julia inte blivit tråkigare sen förra säsongen! Jag längtar till att få se Julia igen, fast allra mest längtar jag till att se OLGA!!! 😍🥂🤩

Vad som än sker så hoppas vi på KAAAOZ och draaa-aama. 💃🥂
Medlem
Citat:
Hon har ju förlovat sig nu så riktigt samma slags galenskap tror jag inte riktigt på. Men Julia är Julia, hon kommer garanterat leverera! (Om hon nu kommer in, faen vad besviken jag kommer bli om det inte är hon!)
2021-03-29, 18:41
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nej gud.. Finns inte en chans att han kommer säga det. Han är riktigt feg verkar det som. Bättre att dissa henne snällt än detta tycker jag.

Exakt ridne! Hon tror att han är intresserad av henne, jag är tveksam till om han är det. Säg som det är istället, Vi vill se raka rör! Raka rör skulle skapa mer underhållning där inne! 🤩😁

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in