2021-03-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Han har en jävla hatt nu. Crocodile Dundee style.
Den 30-årige vuxne mannen ligger med sin 12-åriga Brown Sugar och pillar på henne i sin hatt. Madde eller någon annan kan åka ut idag men han lägger endast tid på en liten afrikansk flicka.
Det kanske jag som är sjuk och dum i huvudet men jag får inte ihop bokslutet riktigt.
Choclatelover?
Medlem
Jag hoppas iaf att de stora twisterna som BB utlovat kommer innebära stora twister på riktigt. Deltagarna behöver verkligen ruskas om i huset, de är alldeles för trygga i konceptet just nu iom alla tusentals tidigare säsonger som gör att de kan räkna ut det mesta med ena ögonbrynet.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-29 kl. 18:13.
Medlem
Chollens avatar
Var på toa under avbrottet, vad har skett? Varför är samtliga instängda?
Händer något nu eller vadå?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och han kliar smeker på kinden etc. Att ingen sett! Jag tror Adrian är tänd på Narcos.

+1000 Syns tydligare för var dag.
Medlem
Mergim Feka vara med i BB? Vilket skämt

BB ska ju vara engångs upplevelse. Shit vad detta förstörde min upplevelse.
2021-03-29, 18:11
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Tror också de drar 1/4. Gillar inte tanken att gamla deltagare kommer in igen men kan nog vara kul för en natt eller två. Bara för att få in ny energi och locka tittare.

ps. Tanja har hängt en del med Dennis sen han kom in. Tror hon är rätt sugen på han. Hon får nog vänta på sina 5 dagar innan det händer något.

Ja jag tror att det är ett riktigt prank från BB samt för att elda på saker och ting där inne för nu är det riktigt torrt.
Medlem
Chollens avatar
Någon som har haklapp till Alex? DregglarN
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Tror också de drar 1/4. Gillar inte tanken att gamla deltagare kommer in igen men kan nog vara kul för en natt eller två. Bara för att få in ny energi och locka tittare.

ps. Tanja har hängt en del med Dennis sen han kom in. Tror hon är rätt sugen på han. Hon får nog vänta på sina 5 dagar innan det händer något.
Ja ett par dagar kan vara ok för att stöka till det. Håller annars med om att gamla deltagare annars gjort sitt.

Vore fint om Tanja & Dennis får till det, Peddo & Judit hade förhoppningsvis brutit ihop.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag hoppas iaf att de stora twisterna somBB utlovat kommer innebära stora twister på riktigt. Deltagarna behöver verkligen ruskas om i huset, de är alldeles för trygga i konceptet just nu.
VI tittare börjar tröttna. Tittar siffror...
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag märker definitivt av sexuella spänningar mellan henne och Dennis. Jag tror Pedram ser det också för han ser sur ut Blir en spännande kväll.

Pedram känner sig nog en aning överflödig!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Insta.

nej jag följer både victoria och therese och dem har inte hängt någonting däremot har therese och julia hängt mycket sen tess lämnade huset

sen om victoria och tess hängt och inte lagt upp det på sin insta låter jag vara osagt
2021-03-29, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Vrf tänker vi så mke på Mergim och Nardos drama? TÄNK IST PÅ JULIA OCH NARDOS. Fyfan va kul, Nardos som bråkar me julia för hon typ bajsar i diskhornet och äter naken eller ngt
Mergim har ju älskat Nardos i facebook grupper och på sin instagram så tror dom snarare blir vänner. Så jag tror mer på Julia och Nardos kaos där Julia totalt slaktar Nardos

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in