2021-03-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag hoppas på mys och hångel mellan Dennis och Tanja ikväll så Peddot och Rovjudith får gå och grina tillsammans 👌

GÄRNA!
Kanske kan bli en najs rockard bland sängplatserna ikväll. Fattar inte hur de ska göra för att alla ska få plats, men det finns ju soffa såklart
2021-03-29, 18:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lol, jag läste "munmössa" och tänkte WTF?
Den där j-a mössan har invaderat mitt psyke. Drömde senast häromnatten att min gubbe stod i köket och lagade mat med en yllemössa på huvudet.
Jag tror jag behöver psykvård snart.

MVH/Gnomegirl.

Han har en jävla hatt nu. Crocodile Dundee style.
Den 30-årige vuxne mannen ligger med sin 12-åriga Brown Sugar och pillar på henne i sin hatt. Madde eller någon annan kan åka ut idag men han lägger endast tid på en liten afrikansk flicka.
Det kanske jag som är sjuk och dum i huvudet men jag får inte ihop bokslutet riktigt.
2021-03-29, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag säger Julia självklart för hon har 10 ggr mer stake än Mergim någonsin kommer ha!
Det vore fantastiskt! Men då kan alla gå hem och så är vinnaren klar innan påsk.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Viccan har frotterat sig med tess sen tess kom ut. Bara det stör!

Hur vet du det?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Men tror du att det är ömsesidigt?

Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
men han frågar efter henne också, och nardos har aldrig problem att hänga med andra och alltid svansa efter han. tror deras massage grej, förvirrar folk men tror verkligen de bara är bekväma med varandra. tror inte det är något romatiskt, men tror faktiskt adrian känner sig tryggast med nardos än med de andra tjejerna.

Jag tror att det kan vara ömsesidigt.. De såg verkligen ut att njuta i fulla drag bägge två igår när hon låg och drog sina långa naglar över hans rygg Inte på ett vänskapligt sätt utan alltså romantiskt.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Tror också de drar 1/4. Gillar inte tanken att gamla deltagare kommer in igen men kan nog vara kul för en natt eller två. Bara för att få in ny energi och locka tittare.

ps. Tanja har hängt en del med Dennis sen han kom in. Tror hon är rätt sugen på han. Hon får nog vänta på sina 5 dagar innan det händer något.

Ja lagom till den stora lurardagen.. LUUURAD!
2021-03-29, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
GÄRNA!
Kanske kan bli en najs rockard bland sängplatserna ikväll. Fattar inte hur de ska göra för att alla ska få plats, men det finns ju soffa såklart

dompa har ju en plats ledig så kan ju bli att han bjuder in en dam å sova med han

sen om katti åker finns ju 2 platser där
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yasyas1
det alltid han som frågar henne. när hon masserar han
Och han kliar smeker på kinden etc. Att ingen sett! Jag tror Adrian är tänd på Narcos.
Medlem
Zingo2s avatar
Madde har tagit över Ems trista face nu.
2021-03-29, 18:09
Medlem
Madde är helt tyst, inte skapat kontakt med någon annan så nu när Adrian är på andra sidan rummet och Emelie sminkar Stephanie så sitter hon helt tyst. Varför inte ha kvar denna super-underhållande människa kvar? Hon gör ju hela programmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hur vet du det?
Insta.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
GÄRNA!

Jag märker definitivt av sexuella spänningar mellan henne och Dennis. Jag tror Pedram ser det också för han ser sur ut Blir en spännande kväll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in